Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

En tunne mitään päällä ollessa

Vierailija
07.10.2018 |

Eli seksistä kyse, kukkahatut äkkiä ilmiantamaan aloitusta.

Miehelläni on aika pieni, mutta muissa asennoissa kyllä tunnen sen selkeästi. Päällä ollessa ei vaan tunnu oikeen miltään. Olen kysynyt mieheltäni, pitäisikö minun liikkua jotenkin eri tavalla, mutta hän sanoo nauttivansa ja laukeaakin suht nopeasti tässä asennossa.

Mua ärsyttää olla päällä, koska en saa siitä mitään irti. Ihan mukavaa miellyttää miestä, mutta se on se ainoa ilo eikä jokakerralla jaksa ratsastaa vaan sen takia että toisella on mukavaa ja mulla ei. Onko muilla ollut samaa ongelmaa ja mistä tämä voisi johtua?

Kommentit (54)

Vierailija
41/54 |
07.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Teillä on isot ämpärip*llut, jotka ette tunne mitään. :DDDD

No kun ei ole. Edellinen mies, jolla oli aika pieni muna, valitteli että puristaa liikaa ja pyysi yrittämään olla rennommin. :D

Kysymys on siitä, missä kulmassa se kalu osuu tuntoherkkiin alueisiin.

Vierailija
42/54 |
07.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pyytäkää miestä istumaan samalla, kun itse olette päällä. Se muuttaa koko homman juonen.

Tämä!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/54 |
07.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Dumpatkaa ne pikkuriikkiset munat ja hommatkaa kunnon mustat mahtikullit. Mahtikulli tuntuu joka asennossa ja takaa nautinnon.

Isokokoinen muna ei takaa kyllä yhtään mitään, ainakaan minulle. Tarvitsen ensisijaisesti aivoistaan oikeanlaisen miehen, eikä niissäkään koko ole se tärkein asia.

Hyvin sanottu! Mulla sama. Oliskin niin helppoa, että etsis vaan jonku isomunaisen ja seksi olis automaattisesti sillä hyvä.

Vierailija
44/54 |
07.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikös hieman ylöspäin käyrä muna hiero naista g pisteestä aika monessa asennossa? Monet dildot ja vibraattorit on ainakin tehty näin?

Vierailija
45/54 |
07.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhdyntä ei tunnu miltään alun jälkeen missään asennossa.

Vierailija
46/54 |
07.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Teillä on isot ämpärip*llut, jotka ette tunne mitään. :DDDD

Siinä taas yksi omaa tyhmyyttään naureskeleva, joka ei tiedä naisen anatomiasta mitään. Ei tiukkuus liity asiaan mitenkään, ei se pilde tunne koko sisäympärysmitalta vaan vain tietyiltä kohdilta, jotka vaihtelee naisittain anatomian vaihdellessa. Osumatarkkuus täytyy siis saada kohdilleen, oli sulla sitten iso tai pieni muna isossa tai pienessä reiässä.

Et oo tainnu koskaan olla naisen kanssa? Tai ainakaan se nainen ei oo tullu. Muuten et puhuisi näin tyhmiä täällä.

Vierailija
47/54 |
07.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmiset ovat erilaisia. Ihan turha alkaa ketään mollata siksi että tykkää eri jutuista kuin sinä. Ja itse kullakin tuntemukset vaihtelevat mm. hormonien ja iän myötä.

Seksistä pitää pystyä nauttimaan. Jos jokin ei tunnu hyvältä, pitää kokeilla muuta. Yksikään nainen tai mies ei saa olla pelkkä kumppanin runkkuväline!!!

Luonnevikaiset pitäkää turpanne kiinni. Helpotatte sekä omaa että muiden elämää.

Vierailija
48/54 |
07.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Dumpatkaa ne pikkuriikkiset munat ja hommatkaa kunnon mustat mahtikullit. Mahtikulli tuntuu joka asennossa ja takaa nautinnon.

Pahtipalli takaa hivin....

Vierailija
49/54 |
07.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minimunat pitäisi lailla kieltää.

Ja löysät valjahtäneet vitut..

Vierailija
50/54 |
07.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jännä kun itsellä päällä ollessa olen lähinnä orgasmia. Lähetyssaarnaaja ei välillä hirveämmin tunnu. En tosin ikinä.saa emätinorgasmia, mutta päällä ollessa saa hyvin ohjailtua omaa nautintoa.

Vierailija
51/54 |
07.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla on sama, eikä miehen varustuksen koolla ole ollut merkitystä. Mulle aivan kaikkein paras asento on perinteinen lähetyssaarnaaja ja se oli myös exäni lempiasento. En halua olla päällä koska en tosiaan tunne mitään ja fiilikset jäähtyy sitten tosi nopsaan.

Meidänkin lempiasento. Ärsyttää lukea, kuinka tämä on aina jotenkin ”peiton alla pimeässä, hävetkää” -kategoriaa, vaikka mulle paras mahdollinen saada ja mieskin tykkää, kun saa olla niin lähekkäin. (Joo, mulla on mies, joka ei muuta tekiskään kuin olis iho iholla...)

Päällä oleminen ei tunnu miltään. En edes oikein tiedä, mitä siinä pitäis tehdä?

Vierailija
52/54 |
07.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laiska-Jaakko kirjoitti:

Taitaa olla yksilöllistä. Minulla oli joskus naisystävä, joka halusi aina olla päällä, koska sai niin helpoimmin. Se oli oikea laiskan miehen unelma. 😊

Tietenkin se on yksilöllistä! Klitoriksen koko, asento ja etäisyys vaginasta vaihtelee. Samoin luuston muoto, peniksen koko ja rasvakudoksen määrä ja HERMOTUS, ja kaikki tämä vaikuttaa siihen, mikä asento on paras.

Vaginat ovat yhden koon vehkeitä, ne täyttyvät pikkurillistä ja toisaalta niistä mahtuu puolimetrinen vauva.

Tiedoksi pikku-Petterille, joka sössöttää ämpäreistä.

Vierailija
53/54 |
07.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuinka pieni hänellä on? Kuinka pieni sulla on? Pysyykö lyijykynä sisässä? Pystytkö nousemaan syväkyykystä ja pitämään kynän sisälläsi?

Testasin tätä äsken ihan mielenkiinnosta, kyllä pysyi. Olen varmaan aika "perus", en kireä tai löysä. Kostun paljon.

Seksi on mulle aika uusi asia vielä ja oli suuret paineet mennä päälle enkä oikein osaa liikkua siinä vielä. Ehkä keskityn liikaa tekemiseen ja sen takia ei tunnu? Olen yrittänyt vähän vaihdella liikettä ja tahtia, mutta mies tulee nopeasti kärsimättömäksi ja haluaa vain nopeaa tahtia jotta voisi tulla. Mulla menee hermot ja hinkkaan sen sitten loppuun nopeasti.

Olen ostanut sellaisen imukuppi dildon jonka saa lattiaan jotta voisin harjoitella sillä, mutta tuntuu jotenkin typerältä enkä saa aikaiseksi yrittää.

Miehelle olen puhunut tästä, että haluan harjoitella ja vastaus on joo joo tottakai, mutta silti alkaa aina vaatimaan sitä nopeaa tulemista tosipaikan tullen. Turhauttaa.

Sun miehellä on aika huono itsehillintä jos haluaa tulla nopeasti. Itse tykkään pidättää ja pitkittää mahdollisimman paljon koska silloin orgasmi tuntuu paremmalta ja intensiivisemmältä.

Jos tuntuu, että tulee niin vedän vähäksi aikaa munan ulos ja sormilla tai suulla hyväilen naista ja kohta laitan sisään uudestaan. Tällä tavalla seksiä voi pitkittää tunnin mittaiseksi ja orgasmi lähtee jalkoja pitkin selkäytimeen ja sieltä iskee vasaranlailla avoihin hyvällä tavalla. Orgasmin aikana silmissä pimenee ja on vaikea saada happea. Sun miehen kannattaa ruveta harrastamaan eturauhasjumppaa niin oppii pidätyskykyä.

Onneks sun kumppani tykkää pitkistä sessioista. Mulle tollanen ois ihan painajaista.

Vierailija
54/54 |
07.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuinka pieni hänellä on? Kuinka pieni sulla on? Pysyykö lyijykynä sisässä? Pystytkö nousemaan syväkyykystä ja pitämään kynän sisälläsi?

Testasin tätä äsken ihan mielenkiinnosta, kyllä pysyi. Olen varmaan aika "perus", en kireä tai löysä. Kostun paljon.

Seksi on mulle aika uusi asia vielä ja oli suuret paineet mennä päälle enkä oikein osaa liikkua siinä vielä. Ehkä keskityn liikaa tekemiseen ja sen takia ei tunnu? Olen yrittänyt vähän vaihdella liikettä ja tahtia, mutta mies tulee nopeasti kärsimättömäksi ja haluaa vain nopeaa tahtia jotta voisi tulla. Mulla menee hermot ja hinkkaan sen sitten loppuun nopeasti.

Olen ostanut sellaisen imukuppi dildon jonka saa lattiaan jotta voisin harjoitella sillä, mutta tuntuu jotenkin typerältä enkä saa aikaiseksi yrittää.

Miehelle olen puhunut tästä, että haluan harjoitella ja vastaus on joo joo tottakai, mutta silti alkaa aina vaatimaan sitä nopeaa tulemista tosipaikan tullen. Turhauttaa.

Sun miehellä on aika huono itsehillintä jos haluaa tulla nopeasti. Itse tykkään pidättää ja pitkittää mahdollisimman paljon koska silloin orgasmi tuntuu paremmalta ja intensiivisemmältä.

Jos tuntuu, että tulee niin vedän vähäksi aikaa munan ulos ja sormilla tai suulla hyväilen naista ja kohta laitan sisään uudestaan. Tällä tavalla seksiä voi pitkittää tunnin mittaiseksi ja orgasmi lähtee jalkoja pitkin selkäytimeen ja sieltä iskee vasaranlailla avoihin hyvällä tavalla. Orgasmin aikana silmissä pimenee ja on vaikea saada happea. Sun miehen kannattaa ruveta harrastamaan eturauhasjumppaa niin oppii pidätyskykyä.

Onneks sun kumppani tykkää pitkistä sessioista. Mulle tollanen ois ihan painajaista.

Kyllä mulle 10min riittää myös. Tykkään pitemmistä sessioista missä on paljon suutelua ja suuseksiä, koska en tykkää päivittäin harrastaa seksiä. Päivittäin jotkut nopeat 2min panot niin alkaa aika nopeasti maistua puulta koko homma. 2-3 kertaa viikossa pitempiä sessioita missä on mukana jo välipäivien tuomaa oikeaa kiimaa katseista ja kosketteluista pariskunnan välillä.