En tunne mitään päällä ollessa
Eli seksistä kyse, kukkahatut äkkiä ilmiantamaan aloitusta.
Miehelläni on aika pieni, mutta muissa asennoissa kyllä tunnen sen selkeästi. Päällä ollessa ei vaan tunnu oikeen miltään. Olen kysynyt mieheltäni, pitäisikö minun liikkua jotenkin eri tavalla, mutta hän sanoo nauttivansa ja laukeaakin suht nopeasti tässä asennossa.
Mua ärsyttää olla päällä, koska en saa siitä mitään irti. Ihan mukavaa miellyttää miestä, mutta se on se ainoa ilo eikä jokakerralla jaksa ratsastaa vaan sen takia että toisella on mukavaa ja mulla ei. Onko muilla ollut samaa ongelmaa ja mistä tämä voisi johtua?
Kommentit (54)
Sillä on pieni. Ja voithan sä itsekin kokeilla liikkua eri tavalla kyselemättä sitä mieheltä.
Taitaa olla yksilöllistä. Minulla oli joskus naisystävä, joka halusi aina olla päällä, koska sai niin helpoimmin. Se oli oikea laiskan miehen unelma. 😊
Kuinka pieni hänellä on? Kuinka pieni sulla on? Pysyykö lyijykynä sisässä? Pystytkö nousemaan syväkyykystä ja pitämään kynän sisälläsi?
Minäkään en saa mitään päällä olemisesta. Ei tunnu miltään. Muut asennot toimii paljon paremmin.
Miehelläni on keskimääräistä pienempi ja haluan olla nimenomaan päällä. Jännittämällä pepun lihaksia, työntämällä lantiota miehen lantiota vasten ja imemällä munaa sisään päin saan muutamassa minuutissa. Mieheni saa ihan liian nopeasti, jos kortsu ei ole käytössä. Haluan kortsun myös siksi, että muna tuntuu suuremmalta.
Kokeillut eri kulmaa: vähän taaksepäin kallellaan? Eteenpäin? Jalat koukussa edessä (siis oikeasti istuen, ei polvillaan)...?
Mies enemmän puoli-istuvaan asentoon? Jos mies jännittää samalla vatsalihaksilla itseään ylöspäin, tuntuu minulla eniten. Jos taas mies on enemmän selällään, on vaikea saada tuntumaa. Eniten tuntuu jos painetta on mahdollisimman edessä ja kumpua vasten.
Sama juttu,mutta miehellä on kyllä iso. Lievässä etukumarassa tuntuu selvemmin.
Sääliksi käy teitä, joiden miehillä pieni vehje. Mun mies ei halua, että olen päällä, koska haluaa itse määrätä tahdin.
Vierailija kirjoitti:
Sääliksi käy teitä, joiden miehillä pieni vehje. Mun mies ei halua, että olen päällä, koska haluaa itse määrätä tahdin.
Säälin sinua.
Mä taas tunnen nimenomaan päällä ollessa parhaiten. Niin me ollaan erilaisia kaikki alapäästäkin:)
Vierailija kirjoitti:
Kuinka pieni hänellä on? Kuinka pieni sulla on? Pysyykö lyijykynä sisässä? Pystytkö nousemaan syväkyykystä ja pitämään kynän sisälläsi?
Testasin tätä äsken ihan mielenkiinnosta, kyllä pysyi. Olen varmaan aika "perus", en kireä tai löysä. Kostun paljon.
Seksi on mulle aika uusi asia vielä ja oli suuret paineet mennä päälle enkä oikein osaa liikkua siinä vielä. Ehkä keskityn liikaa tekemiseen ja sen takia ei tunnu? Olen yrittänyt vähän vaihdella liikettä ja tahtia, mutta mies tulee nopeasti kärsimättömäksi ja haluaa vain nopeaa tahtia jotta voisi tulla. Mulla menee hermot ja hinkkaan sen sitten loppuun nopeasti.
Olen ostanut sellaisen imukuppi dildon jonka saa lattiaan jotta voisin harjoitella sillä, mutta tuntuu jotenkin typerältä enkä saa aikaiseksi yrittää.
Miehelle olen puhunut tästä, että haluan harjoitella ja vastaus on joo joo tottakai, mutta silti alkaa aina vaatimaan sitä nopeaa tulemista tosipaikan tullen. Turhauttaa.
Mulla on sama, eikä miehen varustuksen koolla ole ollut merkitystä. Mulle aivan kaikkein paras asento on perinteinen lähetyssaarnaaja ja se oli myös exäni lempiasento. En halua olla päällä koska en tosiaan tunne mitään ja fiilikset jäähtyy sitten tosi nopsaan.
Vierailija kirjoitti:
Minimunat pitäisi lailla kieltää.
Erno, sinun pointtisi tuli jo selväksi. Kyllä sinä joskus ehkä löydät naisen vielä. Kärsivällisyyttä nyt kuomaseni.
Minäkään en tunne mitään. Muissa asennoissa kyllä mutta päällä ei mitään. Ja jalatkin rasittuvat.
Minulla on ihan sama ongelma. En tykkää olla päällä, koska se on minulle vain urheilusuoritus, josta en saa yhtään nautintoa. Joskus olen päällä mieheni mieliksi, mutta yleensä harrastetaan seksiä muissa asennoissa.
K