Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

En tunne mitään päällä ollessa

Vierailija
07.10.2018 |

Eli seksistä kyse, kukkahatut äkkiä ilmiantamaan aloitusta.

Miehelläni on aika pieni, mutta muissa asennoissa kyllä tunnen sen selkeästi. Päällä ollessa ei vaan tunnu oikeen miltään. Olen kysynyt mieheltäni, pitäisikö minun liikkua jotenkin eri tavalla, mutta hän sanoo nauttivansa ja laukeaakin suht nopeasti tässä asennossa.

Mua ärsyttää olla päällä, koska en saa siitä mitään irti. Ihan mukavaa miellyttää miestä, mutta se on se ainoa ilo eikä jokakerralla jaksa ratsastaa vaan sen takia että toisella on mukavaa ja mulla ei. Onko muilla ollut samaa ongelmaa ja mistä tämä voisi johtua?

Kommentit (54)

Vierailija
21/54 |
07.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun tajuat itsekin, että aloituksesi aihe on seksi, miksi et voi saman tien postata sitä seksipalstalle? Ylläpito siirtää sen kuitenkin.

Vierailija
22/54 |
07.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laittakaa niitä kortsuja riittävän monta päällekkäin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/54 |
07.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kun tajuat itsekin, että aloituksesi aihe on seksi, miksi et voi saman tien postata sitä seksipalstalle? Ylläpito siirtää sen kuitenkin.

Varmaan siksi, koska sieltä sitä ei kukaan lue. Seksipalstaa lukevat vain kiimaiset ukot jotka etsivät sieltä yksityiskohtaisesti kerrottuja seksikokemuksia.

Vierailija
24/54 |
07.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mee toisinpäin eli napa miehen jalkoja kohti.

Vierailija
25/54 |
07.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pyytäkää miestä istumaan samalla, kun itse olette päällä. Se muuttaa koko homman juonen.

Vierailija
26/54 |
07.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai mistä johtuu? Johtuu tietenkin siitä, että sun tuntoherkät paikat ei saa tuossa kosketusta. Eli anatomiasi on sellainen, että mikään klitoriksen osa ei stimuloidu. Koska kuten tiedämme, tunto on klitoriksessa.

Sille tuskin voi tehdä mitään, muuta kuin vaihtaa asentoa. 

Vierailija
27/54 |
07.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaihda miestä. Ei se muna siitä suurene.

Vierailija
28/54 |
07.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuinka pieni hänellä on? Kuinka pieni sulla on? Pysyykö lyijykynä sisässä? Pystytkö nousemaan syväkyykystä ja pitämään kynän sisälläsi?

Testasin tätä äsken ihan mielenkiinnosta, kyllä pysyi. Olen varmaan aika "perus", en kireä tai löysä. Kostun paljon.

Seksi on mulle aika uusi asia vielä ja oli suuret paineet mennä päälle enkä oikein osaa liikkua siinä vielä. Ehkä keskityn liikaa tekemiseen ja sen takia ei tunnu? Olen yrittänyt vähän vaihdella liikettä ja tahtia, mutta mies tulee nopeasti kärsimättömäksi ja haluaa vain nopeaa tahtia jotta voisi tulla. Mulla menee hermot ja hinkkaan sen sitten loppuun nopeasti.

Olen ostanut sellaisen imukuppi dildon jonka saa lattiaan jotta voisin harjoitella sillä, mutta tuntuu jotenkin typerältä enkä saa aikaiseksi yrittää.

Miehelle olen puhunut tästä, että haluan harjoitella ja vastaus on joo joo tottakai, mutta silti alkaa aina vaatimaan sitä nopeaa tulemista tosipaikan tullen. Turhauttaa.

kuva?

Vierailija
29/54 |
07.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paras asento on se, että mies istuu esim sohvalla ja itse on päällä, samalla klitoris saa kosketusta.

Vierailija
30/54 |
07.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Laittakaa niitä kortsuja riittävän monta päällekkäin.

Aahahaa. Sitä se Leevi and the Leavings varmaa tarkotti "...ja usein meni kortsuja koko pakkaus.."

Vierailija
31/54 |
07.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun miehellä on ihan kohtalaisen iso mutten siltikään tunne päällä juuri mitään. Anatomia mulla ei oikeen ole sopiva päällä oloon. Onneksi mies tykkää muista asennoista enemmän.

Vierailija
32/54 |
07.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama juttu ja mun on tosi vaikea kuvitella että tuntuisi miehestä miltään, kun ei mustakaan, vaikka mies muuta vakuutteleekin :D

Vierailija
33/54 |
07.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sama juttu ja mun on tosi vaikea kuvitella että tuntuisi miehestä miltään, kun ei mustakaan, vaikka mies muuta vakuutteleekin :D

Tämä. Mä voihkin todella kovaa kaikissa muissa asennoissa mutta päällä ollessani olen aivan hiljaa koska en tunne yhtään mitään. Miehet kyllä laukeavat ollessani päällä joten en voi ymmärtää miten se voi heille tuntua hyvältä kun itse en tunne mitään ja se on todella tylsää vaan hytkyä siinä päällä

Vierailija
34/54 |
07.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Paras asento on se, että mies istuu esim sohvalla ja itse on päällä, samalla klitoris saa kosketusta.

Neuvokaa tyhmälle, miten tuossa oikein liikutaan? Reisilihaksilla nostetaan itseä ylös-alas? Vai jotain muuta? Minullakaan päällä oleminen ei ole koskaan tuntunut miltään, miehen koosta riippumatta (useimmat mieheni ovat olleet isomunaisia tai todella isomunaisia..).

Vierailija
35/54 |
07.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Dumpatkaa ne pikkuriikkiset munat ja hommatkaa kunnon mustat mahtikullit. Mahtikulli tuntuu joka asennossa ja takaa nautinnon.

Isokokoinen muna ei takaa kyllä yhtään mitään, ainakaan minulle. Tarvitsen ensisijaisesti aivoistaan oikeanlaisen miehen, eikä niissäkään koko ole se tärkein asia.

Vierailija
36/54 |
07.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuinka pieni hänellä on? Kuinka pieni sulla on? Pysyykö lyijykynä sisässä? Pystytkö nousemaan syväkyykystä ja pitämään kynän sisälläsi?

Testasin tätä äsken ihan mielenkiinnosta, kyllä pysyi. Olen varmaan aika "perus", en kireä tai löysä. Kostun paljon.

Seksi on mulle aika uusi asia vielä ja oli suuret paineet mennä päälle enkä oikein osaa liikkua siinä vielä. Ehkä keskityn liikaa tekemiseen ja sen takia ei tunnu? Olen yrittänyt vähän vaihdella liikettä ja tahtia, mutta mies tulee nopeasti kärsimättömäksi ja haluaa vain nopeaa tahtia jotta voisi tulla. Mulla menee hermot ja hinkkaan sen sitten loppuun nopeasti.

Olen ostanut sellaisen imukuppi dildon jonka saa lattiaan jotta voisin harjoitella sillä, mutta tuntuu jotenkin typerältä enkä saa aikaiseksi yrittää.

Miehelle olen puhunut tästä, että haluan harjoitella ja vastaus on joo joo tottakai, mutta silti alkaa aina vaatimaan sitä nopeaa tulemista tosipaikan tullen. Turhauttaa.

Sun miehellä on aika huono itsehillintä jos haluaa tulla nopeasti. Itse tykkään pidättää ja pitkittää mahdollisimman paljon koska silloin orgasmi tuntuu paremmalta ja intensiivisemmältä.

Jos tuntuu, että tulee niin vedän vähäksi aikaa munan ulos ja sormilla tai suulla hyväilen naista ja kohta laitan sisään uudestaan. Tällä tavalla seksiä voi pitkittää tunnin mittaiseksi ja orgasmi lähtee jalkoja pitkin selkäytimeen ja sieltä iskee vasaranlailla avoihin hyvällä tavalla. Orgasmin aikana silmissä pimenee ja on vaikea saada happea. Sun miehen kannattaa ruveta harrastamaan eturauhasjumppaa niin oppii pidätyskykyä.

Vierailija
37/54 |
07.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kokeillut eri kulmaa: vähän taaksepäin kallellaan? Eteenpäin? Jalat koukussa edessä (siis oikeasti istuen, ei polvillaan)...?

Mies enemmän puoli-istuvaan asentoon? Jos mies jännittää samalla vatsalihaksilla itseään ylöspäin, tuntuu minulla eniten. Jos taas mies on enemmän selällään, on vaikea saada tuntumaa. Eniten tuntuu jos painetta on mahdollisimman edessä ja kumpua vasten.

Olen aina miettinyt, että mihin sen häpykummun on oikein tarkoitus osua. Miehen munan yläpuoliselle alueelleko? Miten se on anatomisesti mahdollista? Itse en saa mitenkään osumaan siihen. Onko teidän miehillä pullottavat vatsat, vai miten tuo onnistuu?

Vierailija
38/54 |
07.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No sen lisäksi hierotaan klitorista miestä vasten, eteen taakse suuntaisesti, vähän joka suuntaan :D

Vierailija
39/54 |
07.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi on pakko olla päällä? Pankaa sellaisissa asennoissa, jotka sustakin tuntuu hyvältä.

Mullakaan päällä oleminen ei tunnu sisällä miltään ja ärsytti nuorempana, kun miehet aina halusi sitä. Mulla on ollut kaksikin täysin patalaiskaa kumppania, joiden käsitys seksistä oli yhtä kuin heittäytyminen selälleen, suihinoton vastaanottaminen ja sitten ratsastusta kunnes tulivat. Keskusteltiin tästä joka päivä ja aina mies lupasi ottaa enemmän huomioon, mutta seksin tullen nosti kuitenkin taas päälleen istumaan. Teki lopulta mieli aina laskuttaa seksin jälkeen ja eroonhan se johti sitten, molempien miesten kohdalla.

Nykyinen on onneksi eri maata, sen kanssa pystyy panemaan vaikka missä asennoissa ja oikein eri paikoissakin. Ihana, ihana mies. Mutta ei senkään kanssa mulla päällä missään tunnu, koska tuo asento nyt vaan ei ole suunniteltu mua varten. Anatomiahan voi vaihdella, ei kaikki vaan tunnu kaikilla hyvältä.

Mulla muuten istualteen, sylikkäin, tuntuu päällä oleminen ihan kivalta. Siinä se peniksen tulokulma on kai jotenkin erilainen kuin että ratsaisi selällään makaavalla miehellä. Ootteko kokeilleet niin, ap?

Vierailija
40/54 |
07.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Liittyen siis siihen miten kuuluisi liikkua, kun mies istuu.

T:edellisen viestin lähettäjä