Mies, viehättäisikö lapsenmielinen ja elämäniloinen nainen?
Sellainen joka osaa hassutella ja nauraa paljon.
Kommentit (28)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuulostaa raskaalta
Tosikko nainen vasta raskaalta kuulostaakin.
Ei tarvitse olla ääripää, normaali on hyvä
Juu toki.
Mielestäni naisissa juuri parasta onkin se kun he ovat "elämäniloisia". Ei tietenkään varmaan kaikki, mutta aika monet. Nauravaisia ja haluavat aina tehdä kaikkea jne. Tottakai kaikilla on joskus huonoja aikoja, synkkiä päiviä - sekin on parasta naisissa kun ovat niin "monipuolisia" ja näyttävät tunteensa; olipa kyseessä ilo, suru, viha.
Vierailija kirjoitti:
Tarkenna lapsenmielinen. Sellainen joka suuttuu jos asiat ei mene niinkuin haluaa, huutaa "Mut kun mä haluuuuuuun" ja pitää mykkäkouluja? Vai sellainen joka ei osaa ottaa mitään vakavasti ja heittää tärkeätkin jutut leikiksi? Vai sellainen ikiteini, joka ei halua kasvaa aikuiseksi?
Tai kutsuu miesystäväänsä isiksi... lapsia ei ole.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuulostaa raskaalta
Tosikko nainen vasta raskaalta kuulostaakin.
Älä ny, kaikki ei vaan sovi kaikille. Parempi että ne joista iloinen elämä kuulostaa raskaalta valitsevat toisin, jos ei kiinnosta ei kiinnosta.
Joillain ei ole valoa sydämessä, eikä sitä sinne kantamallakaan saa. Hyvä vaan jos samanlaiset löytävät toisensa.
Itsekö olet sitten tarpeeksi älyllinen naisia kohtaan? Itse en edes pitkällä tikulla huolisi noin törkeästi käyttäytyvää miestä. Luuletko olevasi joku taivaanlahja naisille?
Olet asenteesi takia hyvä esimerkki miehestä, josta jokaisen naisen olisi hyvä pysyä kaukana. Naiset ansaitsevat paremmin käyttäytyvän miehen, joka rakastaa aidosti.
Sinä et siihen näköjään aidosti pysty. En halua olla sinulle ilkeä tai loukata sinua, mutta jos et hyväksy ihmisiä sellaisina, kuin he ovat niin mieti haluatko edes aidosti parisuhdetta?
Jos et niin älä huijaa naisia tässä asiassa, äläkä leiki heidän tunteillaan. Jos niin teet naiset muistavat asian ja saattavat sen jälkeen juoruta toiminnastasi, jos se on väärin naisia kohtaan ja sillä estää sen, että löytäisit hyvän puolison.
Se ei ole oikein naisia kohtaan, eikä miehiä jos leikitään toisten tunteilla. Mieti haluaisitko samaa kohtelua naisilta (leikitään toisten tunteilla?). Tuskin.
Kaikesta huolimatta toivotan sinulle hyvää viikonloppua. En halua sinua loukata, haluan vain avata silmäsi siitä, mikä on hyvää käytöstä naisia kohtaan ja mikä ei.
Kyllä, juuri sellainen. Niitä vain ei ole missään. Kolmevitosina viimeistään naiset alkavat olemaan henkisesti todella vanhoja. M50
Mä miellän itseni sellaiseksi. Tosikot on tylsiä. Haluisin myös miehen joka osaisi tarvittaessa hassutella. Ei elämää pidä ottaa liian vakavasti. Exä oli super tylsä ja tosikko... Ei enää ikinä sellasta mun elämään.