Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies, viehättäisikö lapsenmielinen ja elämäniloinen nainen?

Vierailija
07.10.2018 |

Sellainen joka osaa hassutella ja nauraa paljon.

Kommentit (28)

Vierailija
1/28 |
07.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sä et nyt edes tiedä mistä  kirjoitat. Ja sen kyllä huomaa.

Vierailija
2/28 |
07.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä, tuollaiset naiset tuntuvat vain olevan katoava luonnonvara.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/28 |
07.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap on Uli-mies ja tekee näitä provoja joka päivä.

Vierailija
4/28 |
07.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oi-Joi. Kyllä. Oma vaimoni on juuri sellainen iloluontoinen hunajapupu. Ja lisäksi tarvittaessa virallinen akateeminen tohtorisnainen. Tulikin sopivasti koti-ikävä täältä työmatkalta.

Vierailija
5/28 |
07.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lohdutan sinuu 'kaipaus on usein suurempi kuin täyttymys' .

Vierailija
6/28 |
07.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tarkenna lapsenmielinen. Sellainen joka suuttuu jos asiat ei mene niinkuin haluaa, huutaa "Mut kun mä haluuuuuuun" ja pitää mykkäkouluja? Vai sellainen joka ei osaa ottaa mitään vakavasti ja heittää tärkeätkin jutut leikiksi? Vai sellainen ikiteini, joka ei halua kasvaa aikuiseksi?

Vierailija
7/28 |
07.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen nainen, mutta minua jotenkin ärsyttää tuollaiset ihmiset. Ajattelen, että he eivät oikein tajua todellisuutta ja jatkuva innostuminen on rasittavaa katsella. Pidän tasaisista ihmisistä.

Vierailija
8/28 |
07.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tarkenna lapsenmielinen. Sellainen joka suuttuu jos asiat ei mene niinkuin haluaa, huutaa "Mut kun mä haluuuuuuun" ja pitää mykkäkouluja? Vai sellainen joka ei osaa ottaa mitään vakavasti ja heittää tärkeätkin jutut leikiksi? Vai sellainen ikiteini, joka ei halua kasvaa aikuiseksi?

Ei mitään noista. Tarkoitin sellaista joka osaa elää hetkessä, ei ota itseään turhan vakavasti (ei ole maailmanloppu jos esim. mokaa jossain pikkuasiassa) ja uskaltaa talvella vaikka alkaa lumisotaan. Ei ole sellainen suorittaja, vaan pikemminkin nautiskelija. Suhtautuu maailman ja elämään uteliaasti ja tutkivasti ilman ennakkoluuloja. Ap

Vierailija
9/28 |
07.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, ja muut aloitukset, jotka kysyvät täällä MIEHEN mielipidettä.

Ymmärtäkää nyt, ettei Vauva.fi -palstalla viihtyvät/ kommentoivat miehet edusta normaalia suomalaista miestä. Ei ainakaan sellaista, jonka mp teitä kiinnostaisi.

Siis ihan turha aloitus - jälleen kerran.

Vierailija
10/28 |
07.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap, ja muut aloitukset, jotka kysyvät täällä MIEHEN mielipidettä.

Ymmärtäkää nyt, ettei Vauva.fi -palstalla viihtyvät/ kommentoivat miehet edusta normaalia suomalaista miestä. Ei ainakaan sellaista, jonka mp teitä kiinnostaisi.

Siis ihan turha aloitus - jälleen kerran.

Kyllä minä ainakin olen normaali ja tässä juuri kommentoin. M51.

Vierailija
11/28 |
07.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ymmärrätkö, mitä eroa on lapsellisella ja lapsenmielisellä? Ilmeisesti et...

Vierailija
12/28 |
07.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ymmärrätkö, mitä eroa on lapsellisella ja lapsenmielisellä? Ilmeisesti et...

Ei tietenkään. Palstan mammoilla rahisee alapäässä ja naama kuin sitruunaa syöneellä. 

Vierailija
13/28 |
07.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsenmielinen nainen on ihan parasta. Me olemme viisikymppistä ja leikitään kotona piilosta, hippaa ja pukkihyppelyä. Vakava ja haasteellinen työelämä vaatii vastapainokseen kepeää leikkisyyttä kotona.

Vierailija
14/28 |
07.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen nainen, mutta minua jotenkin ärsyttää tuollaiset ihmiset. Ajattelen, että he eivät oikein tajua todellisuutta ja jatkuva innostuminen on rasittavaa katsella. Pidän tasaisista ihmisistä.

Tosikko.

Vierailija
15/28 |
07.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä viehättää, mutta vain leikkikaluksi ja hetken viihteeksi. Pitempään suhteesen tarvitaan laadukas ja älyllinen nainen.

Vierailija
16/28 |
07.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsenmielinen kirjoitti:

Lapsenmielinen nainen on ihan parasta. Me olemme viisikymppistä ja leikitään kotona piilosta, hippaa ja pukkihyppelyä. Vakava ja haasteellinen työelämä vaatii vastapainokseen kepeää leikkisyyttä kotona.

Minä keppihevostelen aina töihin ja takaisin ja palaverista toiseen. Onneksi työmatka on vain 20 km.

Vierailija
17/28 |
07.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lapsenmielinen kirjoitti:

Minä keppihevostelen aina töihin ja takaisin ja palaverista toiseen. Onneksi työmatka on vain 20 km.

Pitkänköhän saikun saisi, jos keppihevostelisi töissä? Houkutteleva ajatus. 😂

Vierailija
18/28 |
07.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa raskaalta

Vierailija
19/28 |
07.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
20/28 |
07.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuulostaa raskaalta

Tosikko nainen vasta raskaalta kuulostaakin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kaksi kaksi