Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Onko teillä kotivaatteet? Millaiset?

Vierailija
07.10.2018 |

itse vaihdan aina kotiin tullessa joko yöpaitaan ja fleeceaamutakkiin, tai jos pitää välillä käydä tekemässä jotain pihahommia niin päällä on verkkarit/joogahousut ja joku trikoopusero. Töihin/kauppaan lähtiessä laitan yleensä farkut. Villasukat ja/tai aamutossut on jalassa kesät talvet.

Kommentit (56)

Vierailija
41/56 |
07.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Flanelliset pyjamahousut, trikoopaita, villatakki ja villasukat. Ikinä en ole jossain farkuissa himassa.

Vierailija
42/56 |
07.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaihdan kotiin tultuani heti eri vaatteet. Kodin ulkopuolella käytän mm. farkkuja ja kauluspaitoja tai hameita ja sukkahousuja. Kumpiakaan en halua käyttää kotona yhtään, joten vaatteet vaihtuvat heti legginseihin ja neuleisiin. Nyt on esimerkiksi päällä musta-valkoruudulliset legginsit, harmaa toppi ja musta neuletakki. Talven tullen otan käyttöön myös villasukat. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/56 |
07.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten ne eroaa collegehousuista?

Vierailija
44/56 |
07.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heti kun tulen töistä on pakko vaihtaa heti vanhat verkkarit

(en uskalla kirjottaa väärin mistään päntseistä :) )

ja vanha college paita; mitä väljempi sen parempi. Ulkonäöstä viis.

Vierailija
45/56 |
07.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihanat lököttävät sweet pantsit, villasukat ja collari.

Jos on pakko käyttää finglishiä, niin tee se edes oikein.

Jäkäjäkä

Sanoo tyyppi sweet pantseissa 😏

No ei vaan ketjun aloittaja yöpaidassa ja aamutakissa. Ärsyttää nämä epäolennaisuuksiin takertujat.

Ap

Vierailija
46/56 |
07.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska mä teen myös töitä kotona, mulla on suurimman osan ajasta kotivaatteet. Sen takia yritän näyttää edes vähän siistiltä, eli en käytä pyjaman-, college- tai fleecehousuja, kuten ennen tein. Mulla on yleensä jotkut leggingsit, pitkä paita ja huppari tai villapaita. Mulla on myös semmonen löysä neulemekko, jota käytän paljon kotona. En nyt mikään tyyli-ikoni ole, mutta mun oli jossain vaiheessa pakko skarpata, kun tuntui, että muutun itsekin pyjamanhousuiksi.

Vierailija
47/56 |
07.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puuvilla leggikset, t- paita , silkkitunika j äidin kutomat villasukat.

Vierailija
48/56 |
07.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähikuppilan mainospaita ja ne kuuluisat pieruverkkarit.

M 42

Vierailija
49/56 |
07.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lökäcollegehousut, T-paita ja villasukat. Siis nyt viileällä säällä. Kesällä hengailin löysässä, hihattomassa trikoomekossa.

Vierailija
50/56 |
07.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yleensä olen kotona joillain pyjamahouisuilla, olen ostanut niitä monennäköisiä ihan olohousuiksi, tai sitten mulla on pitkät kalsarit, tai jotku lököhousut, mitä niitä ikinä nyt onkaan. Sitten joku trikoopaita.

Vierailija
51/56 |
07.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mulla on todellakin ehdottomasti omat vaatteet kotioleskelulle. Halua kotisohvalle jotain likoja ulkomaailmasta.

Juuri näin. En halua ulkomaailman pölyjä kotiini, ainakaan sänkyyn. Vaihdan kotivaatteet heti kotiuduttua. En lähde niissä samoissa mihinkään asunnon ulkopuolelle.

Aivan. Musta on inhottavaa, kun mun pojat menee usein mun sänkyyn lukemaan niissä vaatteissa, joissa he ovat rymynneet koko päivän. Olen pyytänyt, että vaihtaisivat kotivaatteisiin, mut se unohtuu aika usein.

Vierailija
52/56 |
07.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paituli ja yöpuvun housut.

Vierailija
53/56 |
07.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yleensä leggingsit ja jokin huppari tai neule, sekä villasukat :) haluan näyttää edes vähän söpöltä myös kotona, niin en edes omista mitään mitä ei kehtaisi myös ulkona pitää

Vierailija
54/56 |
07.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on yleensä joko sellaset löysät joogahousut ja trikoopaita tai leggarit ja joku pidempi paita tai sellainen hupparimekko. Jos on kylmä, lisäksi vielä neuletakki ja villasukat. Joskus myös trikoo- tai neulemekko ja paksut sukkahousut. Kesällä yleensä joku trikoomekko.

Mun kotivaatteet ei oo kyllä rikkinäisiä tai virttyneitä, miksi käyttäisin rikkinäisiä vaatteita? Eikö teillä muilla käy lasten kavereita? Tai muita vieraita? Ja vaikkei kävis, en tykkää olla räjähtäneen ja epäsiistin näköinen, kampaan tukkani myös kotipäivinä jne.

Vierailija
55/56 |
07.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

kollekehousut ja kollekehuppari

Vierailija
56/56 |
07.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pierun polttamat läggingsit