Miksi miehet levittelee jalkojaan istuessaan?
Tosi ärsyttävää, kun julkisessa kulkuvälineessä vieruskaveri tunkee polven mun penkin edessä olevaan tilaan.
Entäs kun kaksi miestä joutuu istumaan vierekkäin? Tueeko taistelu levitystilasta vai sulassa sovussa hinkataan jalkoja yhteen?
Terkkuja junasta jostain Seinäjoen ja Tampereen väliltä
Kommentit (221)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Huomaa, että feministit ovat tänä päivänä älyttömiä fanaatikkoja, jotka ruikuttavat käytännössä tyhjänpäiväisistä asioista.
Minäkin siis saan tunkea toisen ihmisen puolelle kyynerpäilläni ja laukullani?
Älä jauha paskaa. Ikään kuin miehet tönisivät ja tunkisivat sinua mihinkään. Toisekseen, alun perinhän feministit ruikuttivat "mieslevittelyn" symbolisesta vallan ilmaisemisesta ja ennen kaikkea siitä miehisestä/patriarkaalisesta, henkisestä tilan omimisesta. Sun tarvii seurata sun fanaatikkohörhöjäsi vähän tarkemmin, sis'.
Itse jauhat p*skaa. Useamman kuin kerran ovat tunkeneet ja tönineet jaloillaan. Minä en seuraa mitään fanaatikkohörhöjä. Jätän moisen sinulle. Kyllä hörhö hörhön tuntee.
Vierailija kirjoitti:
Joillakin miehillä on selvästi myös jotain esittelyä mukana tuossa. Esimerkiksi bussissa vanhempi mies avasi haaransa levälleen, kun kaunis nainen istui vastapäätä. Sitä ennen istui normaalisti. Kiinnitti huomion.
Siis että pelkästään sinunko aikana ei levitellyt haarojaan?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Huomaa, että feministit ovat tänä päivänä älyttömiä fanaatikkoja, jotka ruikuttavat käytännössä tyhjänpäiväisistä asioista.
Minä teen näin. Jos joku ulisee, esitän tekosyyn biologisista eroavaisuuksistani.
Pitäiskö sun olla enemmän huolissasi neurologisista eroavaisuuksistasi?
Sinähän olet ottanut moiset ensin puheeksi. Lainaan vaan sun tekosyytä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joillakin miehillä on selvästi myös jotain esittelyä mukana tuossa. Esimerkiksi bussissa vanhempi mies avasi haaransa levälleen, kun kaunis nainen istui vastapäätä. Sitä ennen istui normaalisti. Kiinnitti huomion.
Ei :D Minä olen jo vanha.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aika väkivaltaisia tuntuvat naiset nykyään olevan.
Miehetpä puolustelevat tässä väkivaltaansa biologisilla tekosyillä.
Feminismikin perustuu biologiaan:
"Feministiparadoksiksi kutsutaan sitä, että feministiaktivistit sanovat puhuvansa koko naissukupuolen puolesta, mutta feministeiksi identifioituu vain pieni osa naisista. Tutkimuksessa on löydetty todisteita siitä, että feministiaktivistit ovat fysiologisesti ja psykologisesti maskuliinisia naisia, joilla on sukupuolelle epätyypillistä käyttäytymistä. Tämä puolestaan auttaa selittämään miksi feministit uskovat siihen että sukupuolten edustajat ovat samanlaisia, korvattavissa toisillaan. Tutkimuksen johtopäätöksenä on, että feministiparadoksia selittää se että poikkeavat naiset muotoilevat feministiagendaa. Tutkimuksessa esitetyn arvion mukaan feministiaktivistit ovat altistuneet sikiövaiheessa noin 30 prosenttia korkeammalle maskulinisoivien testosteronin tai estradiolin pitoisuudelle kuin tyttösikiöt yleensä. Tämä arvio on samansuuntainen kuin mitä on löydetty maskuliinisista ”butch”-rooliin kuuluvista lesboista."
-Wikipedia
Vierailija kirjoitti:
Oletteko tosiaan sitä mieltä, että naisten tulee istua jalat yhdessä/ristissä silloin, kuin muita ihmisiä on näkemässä? Jalat ristissä -asento ei ole millään lailla terveellinen. Lyhyessä hameessa ymmärrän tämän käytöksen, mutta silloin kun ei ole paljastavia vaatteita, saa ihminen kyllä valita mikä asento tuntuu hyvältä.
Minä olen sitä mieltä, että jos paikoista on pulaa, niin silloin ei istuta leveästi. Vaikka olisi Kiinan keisari. Voi harjoittaa terveellisiä asentoja kotona ja kävellessään.
Hienot voimafantasiat täällä naisilla menossa. Sitten kuitenkin todellisuus on sitä että korkeintaan rypistellään kulmia paheksuvasti ja tullaan kärppänä palstalle vinkumaan.
Vierailija kirjoitti:
Mä en kestä. Eikö nyt niiden miestenkin vois välillä antaa olla rauhassa...
Ennen miesten oikeuksista jankkaavat vaikuttivat vaan id...teilta, mutta tämä meidän naisten valitus vähän muuttaa asiaa. Olkaa nyt niitä suomalaisia vahvoja naisia ja koettakaa päästä yli näinkin pienestä asiasta.
Minä en halua päästä yli ihmisten huonosta käytöksestä. Yhtälailla valitan esim. naisista, jotka pitävät laukkuaan tai kenkiään penkillä ruuhkabussista. Törkyilyä ei tule eikä pidä suvaita. Nollatoleranssi idiotismille.
Jos näillä valittajilla olis tissit (tai kivekset) kainalossa, niin nekin ymmärtäis.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei :D Minä olen jo vanha.
Oli kumminkin hyvä että kiinnitit huomion.
Vierailija kirjoitti:
Hienot voimafantasiat täällä naisilla menossa. Sitten kuitenkin todellisuus on sitä että korkeintaan rypistellään kulmia paheksuvasti ja tullaan kärppänä palstalle vinkumaan.
Siihen mitään voimafantasiaa tarvita. Teen vain samoin kuin mies tekee. 99 prosentissa tapauksista mies lopettaa käytöksensä. Miksi, jos siinä ei ole alunperinkään mitään vikaa? Aivan, tekopyhyyttä taas.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siihen mitään voimafantasiaa tarvita. Teen vain samoin kuin mies tekee. 99 prosentissa tapauksista mies lopettaa käytöksensä. Miksi, jos siinä ei ole alunperinkään mitään vikaa? Aivan, tekopyhyyttä taas.
Tuskinpa sinä oikeasti muuta teet kuin riennät uhriutumaan keskustelupalstoille, mutta kivahan se on välillä edes fantasioida.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä en kestä. Eikö nyt niiden miestenkin vois välillä antaa olla rauhassa...
Ennen miesten oikeuksista jankkaavat vaikuttivat vaan id...teilta, mutta tämä meidän naisten valitus vähän muuttaa asiaa. Olkaa nyt niitä suomalaisia vahvoja naisia ja koettakaa päästä yli näinkin pienestä asiasta.
Minä en halua päästä yli ihmisten huonosta käytöksestä. Yhtälailla valitan esim. naisista, jotka pitävät laukkuaan tai kenkiään penkillä ruuhkabussista. Törkyilyä ei tule eikä pidä suvaita. Nollatoleranssi idiotismille.
Mitäs muuta sun elämään sitten oikein mahtuu? Sä et voi koskaan saada kaikkia ihmisiä käyttäytymään, niin kuin hyvät tavat vaativat. Ihan senkin vuoksi, että monesti ne hyvät tavat ovat hyvinkin suhteellisia. Perusasiat toki samoja, tasoja monia. Sä pilaat vaan aina oman päiväsi takertunalla tällaisiin pikkuseikkoihin. Koska niitä ne on.
Sä et pelasta maailmaa, teet siitä itselles vaan kamalan.
Vierailija kirjoitti:
Oletteko tosiaan sitä mieltä, että naisten tulee istua jalat yhdessä/ristissä silloin, kuin muita ihmisiä on näkemässä? Jalat ristissä -asento ei ole millään lailla terveellinen. Lyhyessä hameessa ymmärrän tämän käytöksen, mutta silloin kun ei ole paljastavia vaatteita, saa ihminen kyllä valita mikä asento tuntuu hyvältä.
Minun mielestäni paras asento on röhnöttää jalat penkillä. Saanko tehdä näin?
Vierailija kirjoitti:
Mun vieressä ei ainakaan yksikään ukko levittele jalkojaan!
Jos ei mahdu yhdelle istuimelle, niin ulos bussista ja kävelemään.
Siinä hilut kilkattaa väljästi, niin ei ole tukalaa.
Millä valtuuksilla sinä kenetkään ulos bussista laitat?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Älä jauha paskaa. Ikään kuin miehet tönisivät ja tunkisivat sinua mihinkään. Toisekseen, alun perinhän feministit ruikuttivat "mieslevittelyn" symbolisesta vallan ilmaisemisesta ja ennen kaikkea siitä miehisestä/patriarkaalisesta, henkisestä tilan omimisesta. Sun tarvii seurata sun fanaatikkohörhöjäsi vähän tarkemmin, sis'.
Kyllä useamman kerran mies viereisellä penkillä on painanut jaloillaan minun jalkojani huonoon asentoon. Tämä ei ole mikään sukupuolikysymys. Istukoon mukavasti mutta minun matkustusmukavuuttani ei hän saa huonontaa. T. Eri
Ainakin miesten ja naisten anatomia on erilainen. Tähän olisi helpompi vastata sitten, kun tietäisi mikä on hyväksyttävää levittelyä ja mikä ei. Lantion muodosta johtuen miehet ja naiset suosivat erilaisia asentoja; esim.naiset seisovat usein jalat ristissä, mutta miehet eivät ikinä. Myös mies voisi seisoa niin, mutta se tuntuisi hyvin epäintuitiiviselta. Miehen ja naisen painopiste on erilainen.
Näiden erojen takia myös miesten asevelvollisuus ja naisten aseoikeus on olemassa.
Pitäiskö sun olla enemmän huolissasi neurologisista eroavaisuuksistasi?