Minkä pituinen olet, ja minkä pituinen haluaisit olla?
Ap aloittaa. Olen 166cm ja haluaisin olla lyhyempi, n. 155-160cm.
Kommentit (117)
Olen 165cm, painan vain 47kg.
Olen aivan liian pieni.
Haluaisin olla lihaksikas ja vahvan näköinen.
Pituus voisi olla 170-180cm.
N47
Olen 176cm. Jos saisin valita, olisin 168cm pitkä. T. Nainen32v
Parikymppusrnä 179, keski-ikäisenä juuri nyt 176. Varmaan tästä vielä pari senttiä lähtee.
Olen tyytyväinen pituuteeni.
172cm. Ihan hyvä pituus, ei valittamista.
174. Vaikka ehkä monelle miehelle ollutkin liian pitkä, niin ihan tyytyväinen nykyisin olen tähän pituuteen.
166 cm ja täysin tyytyväinen siihen. Nuorempana olisin tosin halunnut missikisoihin ja malliksi, mutta en hakeutunut, koska liian lyhyt niihin. Nykyään taitaa olla lyhyitäkin missejä ja malleja. Silloin oli pituusrajat.
N43
174,ei mitään valittamista
N 55v
Mies 174
Haluan olla juuri tämän mittainen. Pituus on asia, mihin et voi vaikuttaa ja en anna sille painoarvoa laisinkaan. Olen lyhyt ja jäntevä, sellainen painijan kroppa. Hyvin on elämä mennyt ainakin tähän saakka :)
153/ 70
Pituuteen olen tyytyväinen mutta painoa voisi olla vähän vähemmän.
Olen 178cm, haluaisin olla 340cm niin olisin normaalipainoinen.
Olen 169 cm. Olen tyytyväinen, mutta 10 cm lisää ei haittaisi. N60
Olen miesten mielestä juuri täydellisen pituinen, eli 169 cm. Juuri sopiva pitemmän miehen kainaloon, ja lyhemmän miehen kanssa voin kumartua vähän. Jossain tutkimuksessakin todettiin täydellisen naisen pituuden olevan 168cm. Miehet eivät halua liian pitkää naista, se on tosi. Liian lyhyen kanssa on myös hankalaa, eikä ole sitä näyttävyyttä. Näin se vain on, ei mahda mitään.
172 cm hyvä on eli melkein täydellinen 168 ;)
Olen 178cm nainen ja oikein tyytyväinen joka senttiin
190cm mies ja mielestäni täydellinen pituus.
Ihan siitä normaalin yläpäästä, pidempi olisi jo vähän epänormaalia mutta lyhyempänä olisin lyhyempi kuin jotkut normaalin rajoissa olevat.
175cm, mies ja jos joskus voi suomalaisia naisia kehua, niin ainakin tässä asiassa. Aivan kaikenlaiset naiset, pitkät, keskipituiset ja pätkät, on olleet pitkän elämäni aikana kiinnostuneita juuri minusta, eikä pituuteni ole tullut edes puheeksi. Muutamaan kertaan itseäni pitemmät naiset on sanoneet, että pelkäsivät sitä, että eivät kelpaisi kun ovat pitempiä. Nykyään tinder-kultturissa on asiat varmaankin toisin, pituuskin ratkaisee swaipatessa?
Mies, 186 cm. Mielelläni ottaisin 10 senttiä pois, ja sulautuisin joukkoon.