Minkä pituinen olet, ja minkä pituinen haluaisit olla?
Ap aloittaa. Olen 166cm ja haluaisin olla lyhyempi, n. 155-160cm.
Kommentit (117)
155cm ja haluaisin olla 160cm nyt monet luulee, että olen lyhytkasvuinen, jota en ole.
180/12. 185/18 voisi olla hyvä.
m48
Olen just sen pituinen kun haluankin. N 170 cm
Vierailija kirjoitti:
Haluaisin olla 185-190cm. Ei tarvis aina varvistella, kun suudellaan poikaystävän kanssa.
N180cm
Käytännöllisin miehen pituus olisi varmaankin 187 cm.
M192cm
Olen 160 cm ja tyytyväinen. Joissain käytännön tilanteissa aina välillä toivoisin muutamaa lisäsenttiä, mutta kaiken kaikkiaan en haluaisi olla pidempi.
Olen noin 155 cm ja haluaisin olla 160-165 cm eli enemmän "aikuisen mittainen". Yli 170 cm en haluaisi olla. Minua harmitti hirveästi kun pituutta ei teininä tullut vaan kasvoin sentin pari vuodessa ja jäin tapiksi. Lyhyyteen kyllä tottuu, mutta muiden aikuisten kommentit pienuudestani tuntuvat pahalta.
N32
Olen 163 cm ja tyytyväinen pituuteni. Mies on 182 cm ja meillä on juuri sopiva pituusero.
Olen nainen, 160/50. Olen oikeasti tyytyväinen pituuteeni, etten aktiivisesti ajattele, että olisinpa pidempi. Ulkomailla liikkuessa olen erityisen tyytyväinen siihen, etten ole pidempi vaikka joku toinen tietysti voi haluta olla vaikka 3 metrinen. Tykkään myös käyttää korkokenkiä jos siihen tarjoutuu tarpeeksi muodollinen tilaisuus ja lyhyenä ja sirona se on minusta mukavampaa kuin jos olisin pidempi. Mutta yhtä hyvin voisin olla tyytyväinen pituuteeni jos olisin vaikka 165-170 cm pitkä, sopivasti mitoitettuja vaatteita löytyisi myös paljon helpommin. Mutta jos olisin yli 170 toivoisin varmaankin olevani lyhyempi. Siroksi tahdoin tuntea itseni jo tyttönä, joten tämä vain on luontainen preferenssini. Joku toinen taas on voinut nuorena tyttönä haaveilla kasvavansa näyttäväksi ja pitkäksi naiseksi. Siskoni kasvoi minua melkein 20 cm pidemmäksi ja hän on usein pituudestaan ja harmitellut pituuttaan. Meillä siis ehkä lapsuudesta asti ollut samankaltaiset ihanteet tästä asiasta, mitkä ovat tietysti vain omia ihanteita, aika turhiakin.
Olen kaksimetrinen. Haluaisin olla normaalin pituinen. Kaikki kyttää. Koripallo ei kiinnosta.
Huikeat 147cm, ja kymmenen senttiä lisää ois kiva, varsinkin kun en kuulu kategoriaan pieni ja siro, vaan enemmänkin lyhyt ja leveä. En ole ylipainoinen, mutta harteikas. isorintainen ja leveälanteinen, joten vaatteiden ostaminen on tuskaa.
178cm, ihan tyytyväinen olen itseeni -M31
Vierailija kirjoitti:
Olen noin 155 cm ja haluaisin olla 160-165 cm eli enemmän "aikuisen mittainen". Yli 170 cm en haluaisi olla. Minua harmitti hirveästi kun pituutta ei teininä tullut vaan kasvoin sentin pari vuodessa ja jäin tapiksi. Lyhyyteen kyllä tottuu, mutta muiden aikuisten kommentit pienuudestani tuntuvat pahalta.
N32
Täydellisen kokoinen vaimoksi 😍-M31, 178cm
Olen 160 cm. Haluaisin olla vähinttän 168 cm tai enintään 172 cm.
Vierailija kirjoitti:
Haluaisin olla 185-190cm. Ei tarvis aina varvistella, kun suudellaan poikaystävän kanssa.
N180cm
Et sentään ole kiukkuinen kun mies unohtaa suudella kun silta ylitetään tai ollaan niemennokalla. Mua on lyötykkin kun en huomaa.
169 cm olen. 175 cm haluaisin olla.
166 cm. En muuttaisi pituuttani, mutta olisin tyytyväisempi jos jalat olisi pidemmät ja ylävartalo lyhyempi. Nyt joutuu kikkailemaan vaatteilla, että vartalo näyttäisi sopusuhtaisemmalta.
Olen 173 ja se on juuri passeli pituus, mulla on sen kaltainen pitkäkaulainen siro vartalo ja pitkät hoikat raajat, että laitan vaikka juuttisäkin päälleni, niin sekin näyttää hyvältä ja saan paljon kommentteja, että mäkin haluan tuollaisen. Eli olen täydellinen vaateteline!
Bonuksena täytyy sanoa, että saman mittaisia miehiä löytyy paljon ja pidän just siitä, että ollaan samanmittaisia.