Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Fitnessurheilu

Vierailija
07.10.2018 |

Mitä mieltä? Minusta aika sairasta touhua. Juuri nyt seurannut sivusta tuota Ilona siekkistä, voitti eilen kaksi kertaa. Aika hullua, kun näköjään tapana heti kisojen jälkeen vetää kaikkea "epäterveellistä" kasakaupalla naamaan.. pitänyt oikein kuvia laittaa kuinka ostanut valmiiksi mm.karkkia, keksiä, donitseja, jäätelöä, juustoa, vehnäleipää...
Sitä vaan että ensin vedetään kroppa tuohon 0% rasvaa kuntoon (minusta näyttää luurangolle) ja sitten yhtäkkiä vedetäänkin överit kaikkea epäterveellistä.

Siitäpä mallia nuorille ja muillekin. En ymmärrä.
Mitä mieltä te olette?

Kommentit (26)

Vierailija
21/26 |
07.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No siis jos ny ulkonäköö kattoo nii hyi hitto.. :(( Onhan toi kamalan näköstä. :D Mut toi ei ookkaan mikään kauneuskilpailu. XD ite oon ollu sellases kunnos et onkohan se ny bodyfitness, mut siis ei mitää tollasii jätti lihaksii yhhh........... Siis oon ollu ite sellane et rasvaprosentti oli tosi alhanen ja lihakset näky, oli esim sixpäk ja lihakset pullisteli mut siis olin ihan sellanen siro, en mikää testosteronihirviö miehen näkönen niinku noi voittajat. anteeks vaan.. mut kauneuskisa toi ei todellakaan ole......

Vierailija
22/26 |
07.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika moni AV-mammahan näyttää vetävän saman setin ilman sitä urheilua.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/26 |
07.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

efireeoeoeo kirjoitti:

Epätervettä :D Esim mulla puhkes syömishäiriö tollasen "kurinalasen" elämän jälkeen. :D

Ei hyviä roolimalleja..

Mutta maratoonari varmaan kuivuneen kroppansa kanssa on täydellinen roolimalli?

Vierailija
24/26 |
07.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syömishäiriöisten unelmalaji. Saa hyväksytysti pelleillä ruuan kanssa, ja siitä vielä palkitaan ja joistain suunnista ihaillaan.

Toisekseen, mielestäni kyse ei ole urheilusta vaan missikisoista.

Urheilussa täytyy olla jokin taito.

Vierailija
25/26 |
07.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

efireeoeoeo kirjoitti:

Epätervettä :D Esim mulla puhkes syömishäiriö tollasen "kurinalasen" elämän jälkeen. :D

Ei hyviä roolimalleja..

Mutta maratoonari varmaan kuivuneen kroppansa kanssa on täydellinen roolimalli?

Maratoonari ei syömättä juokse.

Kyseessä on kaksi täysin eri asiaa: näyttää huippu-urheilijalta ja olla huippu-urheilija.

Maratoonarinaisillakin on kyllä paljon hormonaalisia ym. ongelmia, mutta niihin pyritään puuttumaan ja ehkäisemään. Ei niillä kehuskella somessa tai lehtien palstoilla.

Vierailija
26/26 |
07.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pinnallista touhua. Silikonitissit ja tekorusketus ja blingbling pikinit.