Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ihana sunnuntaiaamu!

Vierailija
07.10.2018 |

Aion juoda tämän kahvin oikein hitaasti ja nautiskella samalla vauvapalstasta. Sitten aamupalaa ja sen jälkeen ikkunanpesua. Pitää myös imuroida ja pyyhkiä pölyt. Mites muiden sunnuntai?

Kommentit (33)

Vierailija
1/33 |
07.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun aamuni on ainakin täysin paska :(

Vierailija
2/33 |
07.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo loppuosa on syntiä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/33 |
07.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sängyssä loikoilua, mies kuorsaa vielä vieressä. Ulkona upea keli, kohta napsahtaa kahvikeitin päälle. Yksi lapsi yökylässä, toosella lapsella kaveri meillä, nukkuvat vielä kun taisivat valvoa myöhään.

Tarkoituksena lähteä pitkälle lenkille aamupäivän mittaan ja sitten tallille. Illalla oon luvannut tehdä pitsaa.

Vierailija
4/33 |
07.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihanan av-maisia vastauksia :D itse aion laittaa myytävää fb-kirppikselle ja kiroilla typeriä ostajia, jotka kuitenkin kyselevät turhia ja/tai tekevät oharit. Hauskaa sunnuntaita sulle ap!

Vierailija
5/33 |
07.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minun aamuni on ainakin täysin paska :(

No höh. Miksi?

Vierailija
6/33 |
07.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ollaan koko perhe sukulaisvieraisilla, ja mä oon lasten kanssa aamupalalla. Mies ja isäntäväki nukkuu vielä.

Kohta patistan lapset leikkimään ja ajattelin siivota keittiön, aika sotku on saatu aikaiseksi eilen kun istuttiin iltaa.

Jossain vaiheessa iltapäivästä lähdetään ajelemaan kotiin.

Vierailija
7/33 |
07.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Missäpäin on ihana aamu? Helsingissä harmaata ja sateista. Mulla ja tyttärellä angiina, yritän saada ainakin tytön tänään päivystykseen. Siinä se päivä kai meneekin.

Vierailija
8/33 |
07.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei ainakaan siivousta. Leppoisaa olemista.

Vierailija
9/33 |
07.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihanan av-maisia vastauksia :D itse aion laittaa myytävää fb-kirppikselle ja kiroilla typeriä ostajia, jotka kuitenkin kyselevät turhia ja/tai tekevät oharit. Hauskaa sunnuntaita sulle ap!

Voi kiitos! Samoin sulle!

Ap

Vierailija
10/33 |
07.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No tässä tuli herättyä aamuseisokin kanssa. Pitää haaveilla 20-30-vuotiaista naisista ja lennättää aimolastit.

M50

Vierailija
11/33 |
07.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä myös juon kahvia AV:n kera. Ajattelin katsella Netflixiä, käydä salilla, lounaalla, saunassa. Jos jaksaisin, kutsuisin FB:n kylään illalla. Ei ole velvollisuuksia koska olen perheetön. 

Vierailija
12/33 |
07.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No tässä tuli herättyä aamuseisokin kanssa. Pitää haaveilla 20-30-vuotiaista naisista ja lennättää aimolastit.

M50

Olisiko peukutus mahtanut olla erilainen jos olisin ollut M30?

Vierailija
13/33 |
07.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin kaunis auringonpaiste, että hymyilyttää :) Pitkälle lenkille suuntaan ja viimeistelen kangaspainotyöt silittämällä ja maalaan.

Vierailija
14/33 |
07.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harrastaisin mielellään seksiä, mutta ei nyt ole ketään miellyttävää puhelimessa ja Tinder ei toimi :(

Vierailija
15/33 |
07.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Havahduin unesta ennen seiskaa kun mies lähti töihin. Keittelin kahvit ja join pari kupillista sängyssä av-palstaa ja nettilehtiä selaillen. Ulkona pikkupakkanen, lähden kohta tunnin kävelylenkille. Sen jälkeen varmaan teinitkin hereillä niin viitsii vähän kolistella ja siivoilla 😁

Päivällä pitäisi käydä sen verran kaupungilla että saisin ostettua kengät. Illalla vielä salille ja sitten telkusta TTK ja huomiseksi eväät ja vaatteet valmiiksi ja ajoissa nukkumaan niin on valmiina uuteen työviikkoon!

Vierailija
16/33 |
07.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Missäpäin on ihana aamu? Helsingissä harmaata ja sateista. Mulla ja tyttärellä angiina, yritän saada ainakin tytön tänään päivystykseen. Siinä se päivä kai meneekin.

Mahtava keli Pohjois-Savossa.

Vierailija
17/33 |
07.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minusta ihan normaaleja vastauksia, millaisia on tyypilliset av-vastaukset?

Toki oisin voinu lisätä että oon tässä hetkessä onnellinen ettei kukaan oo pahalla mielellä, krapulassa tai teillä tietymättömillä. Tiedän että monessa mökissä sunnuntai-aamut silleen alkaa.

Vierailija
18/33 |
07.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihana aamu täälläkin! Loikoiltiin pitkään sängyssä,aamukahvi,nyt ulkoilemassa aurinkoiseen säähän ja iltapäivällä miehen ja siskonsa kanssa ulos syömään.

Vierailija
19/33 |
07.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin siinä luulossa että on maanantai o_O piti oikein tarkistaa kalenterista. No, valvoin viime yönä yli viiteen ja heräsin puoli tuntia sitten joten päivä menee sumuisessa ja lievästi pahoinvoivassa olotilassa.

Vierailija
20/33 |
07.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsellä tosi kurja olo. Mutta lapset ovat ihan iloisella päällä. Se on ihanaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yksi yhdeksän