Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Seurustelugallup

Vierailija
06.10.2018 |

Kyselyy... Montako eri seurustelukumppania sulla on ollut? Ja minkä ikäinen olet?

Seurustelugallup

Vaihtoehdot

Kommentit (22)

Vierailija
21/22 |
08.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jotenkin outoa että miesten kohdalla eniten on niitä jolla ei ole ollut yhtään kumppania. Naisten miesmaku taitaa olla hyvin yhteneväinen ja naiset pyörivät niiden samojen miesten ympärillä.

Juu, tämähän on tieteellisesti validi tutkimus. Palstalla on otos, johon kuuluu yhtä paljon onnellisesti tälläkin hetkellä parisuhteessa olevia miehiä ja niitä, jotka sosiaalisten pelkojen vuoksi eivät uskalla edes katsoa silmiin kaupan kassaa. Tottakai me naiset seurustelemme samojen miesten kanssa. Odottelen tässä parhaillaan omaa vuoroani päästä seukkaamaan Tonin kanssa. Kuulemma vielä kaksi naista ennen minua, ja jos hän heistä kummankin kanssa on viisi vuotta, niin minun vuoroni koittaa jo kymmenen vuoden kuluttua!

Vierailija
22/22 |
08.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saisiko sen seurustelun määritelmän, kiitos.

Jos itse lasken seurusteluksi pitkät suhteet, joissa kumppanini on tavannut myös perheeni, niin niitä on seitsemän. Kestoltaan 9 kk- 8 vuotta. Niiden lisäksi on sitten lukemattomia lyhyitä tapailuja, joista osa on kuitenkin ollut sellaisia, että olen itse ollut korviani myöten rakastunut, mutta se ei vaan ole kestänyt. (Itse asiassa lyhyeen loppuneet suhteet tuntuvat huumaavilta juuri siksi, että ne ovat loppuneet siinä vaiheessa, kun tunteet ovat vielä olleet kuumimmillaan eli arki ei ole ehtinyt koittaa.)

Ikä 50+

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kaksi neljä