Lue keskustelun säännöt.
Seurustelugallup
06.10.2018 |
Kyselyy... Montako eri seurustelukumppania sulla on ollut? Ja minkä ikäinen olet?
Kommentit (22)
Saisiko sen seurustelun määritelmän, kiitos.
Jos itse lasken seurusteluksi pitkät suhteet, joissa kumppanini on tavannut myös perheeni, niin niitä on seitsemän. Kestoltaan 9 kk- 8 vuotta. Niiden lisäksi on sitten lukemattomia lyhyitä tapailuja, joista osa on kuitenkin ollut sellaisia, että olen itse ollut korviani myöten rakastunut, mutta se ei vaan ole kestänyt. (Itse asiassa lyhyeen loppuneet suhteet tuntuvat huumaavilta juuri siksi, että ne ovat loppuneet siinä vaiheessa, kun tunteet ovat vielä olleet kuumimmillaan eli arki ei ole ehtinyt koittaa.)
Ikä 50+
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Juu, tämähän on tieteellisesti validi tutkimus. Palstalla on otos, johon kuuluu yhtä paljon onnellisesti tälläkin hetkellä parisuhteessa olevia miehiä ja niitä, jotka sosiaalisten pelkojen vuoksi eivät uskalla edes katsoa silmiin kaupan kassaa. Tottakai me naiset seurustelemme samojen miesten kanssa. Odottelen tässä parhaillaan omaa vuoroani päästä seukkaamaan Tonin kanssa. Kuulemma vielä kaksi naista ennen minua, ja jos hän heistä kummankin kanssa on viisi vuotta, niin minun vuoroni koittaa jo kymmenen vuoden kuluttua!