Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nyt siellä fitnesskisoissa oikeasti näkyy sukuelimet kuvissa :o

Vierailija
06.10.2018 |

Miten tuollaista älytöntä pyllistyslajia kukaan täysjärkinen haluaa harrastaa?

Kommentit (302)

101/302 |
07.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niinkun ois vaan kaks vaihtoehtoa: olla fitness-kisaaja tai 30kg ylipainoinen sohvaperuna.

Älkää olko niin mustavalkoisia.

Toivottavasti jokaisella lapsella ois joku roolimalli noiden ääripäiden välistä.

Vierailija
102/302 |
07.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Muutenkin toi feikkilook on nii oksettava. Ja miksi kukaan haluaa olla ORANSSI umppalumppa? :D Tosin näitä näkee fitnesslavan ulkopuolellakin.

Fitness-naisten arvostelijoista 99,9% ei tajua että kisaajien kisalookki ja off-season lookki on ihan erit. Kisaamiseen liittyy nuo rasvat & nesteet minimiin, ihon värjäykset, ripset jne. Offilla olevat arkiset fitneskissat on kuumaakin kuumempia, kropat timmissä kunnossa mutta rasvaa silti sopivasti, iho normaalin värinen eikä tekokynsiä ja ripsiä jne. käytetä. 

Just näin, älyttömän hyvännäköisiä siinä luonnollisessa tilassa ja lookissa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/302 |
07.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Bikini fitness on puhtaasti missikisa. Kuka jaksaa treenata pelkästään ulkonäön takia?! Itelle vaikeaa ymmärtää kun treenaan sitä mikä tuntuu hyvältä..

T.34

Koska heistä hyvältä näyttäminen tuntuu hyvältä? Itselleni vaikeaa ymmärtää kuinka joillekin niin vaikeaa ymmärtää, että vaikka toisen motiivi on erilainen kuin itsellään, se ei silti ole motiivina yhtään huonompi. Kaikkea ei tarvi ymmärtää, mutta vaikka et ymmärrä, älä silti tuomitse ja arvostele.

Mun mielestäni se on motiivina outo. Siis PELKÄN ulkonäön takia treenaaminen. Toki jokainen saa tehdä mitä haluaa ;).

Nothing tastes as good as skinny feels - Kate Moss

En usko että kukaan treenaa VAIN ulkonäön vuoksi. Dieettikin tehdään VAIN kisoihin, muun ajan vuodesta he ovat plussalla kalorissa, muuten lihakset kuihtuvat.

Kaikki eivät vain halua olla läskejä joille portaat ovat ylittämätön haaste.

Vierailija
104/302 |
07.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen tavallinen, urheilullinen nainen joka voittaa useammat miehet useemmissa lajeissa. 170/65kg eli melko kuivan kesän orava. Ja kyllä, tää laji on puhdasta idiotismia ja kanamaisuutta ja harrastajia pidän naurettavina ihmisinä.

Eli kyllä, tätä lajia arvostelee ja haukkuu muutkin kuin liikkumattomat ja lihavat

Sus siunatkoon.

Vierailija
105/302 |
07.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vähän heiluttelevat salilla painoja ja kuihduttavat itsensä surkealla ruokavaliolla.

Siinä oikea asian tuntia :DD

Hoikat fitnessmimmit treenaavat samoilla tai isommilla painoilla kuin moni äijjäksi itseänsä luuleva ylipaino on ylivoimaa-koulukunnan mies. Treenaavat monipuolisesti aerobista, voimaa ja kestävyyttä.  Ruokavalio myös huippuunsa hiottu. Ei noita tuloksia todellakaan millään vähän heiluttelulla ja surkeasti syömällä saavuteta, etenkään naisena. Sen tajuaa jokainen vähänkään liikunnasta ja treenailusta edes jotain tietävä.

Mutta toki äänekkäimmät asian tuntiat löytyy tässäkin asiassa kotisohvan pohjalta sipsipussipinon vierestä :´D

Sori treenaan kyllä itsekin ihan tavoitteellisesti, en vaan näännytä itseäni minimirasvoihin.

On aika eri asia treenata vähän huvikseen kuin työkseen. Herää.

Tiestitkö, että moni tavis treenaa ihan kisaohjelmilla ja jopa isommilla painoilla kuin kilpailijat, mutta tekevät sen ihan omaksi huvikseen, eivätkä työkseen.

Eri (tavoitteellisella kisaohjelmalla itsekin treenannut)

Taviksen ja ammattilaisen erottaa egosta; teikäläiset pitää itseään kovana jätkänä kun luulette pystyvänne samaan kuin kisaajat, ilman vastaavaa panosta. Jos pystyisitte samaan, se näkyisi.

Vierailija
106/302 |
07.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Paljonkohan lajin harrastajia on suomessa? 100-200 kisaajaa tai sinne tähtäävää?

Pelkästään omalla salilla monta kymmentä. Luulisin että maanlaajuisesti aktiivisia harrastajia on nelinumeroinen määrä.

Vierailija
107/302 |
07.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Paljonkohan lajin harrastajia on suomessa? 100-200 kisaajaa tai sinne tähtäävää?

Pelkästään omalla salilla monta kymmentä. Luulisin että maanlaajuisesti aktiivisia harrastajia on nelinumeroinen määrä.

Olet siis jututtanut nämä kaikki läpi?

Vierailija
108/302 |
07.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Muutenkin toi feikkilook on nii oksettava. Ja miksi kukaan haluaa olla ORANSSI umppalumppa? :D Tosin näitä näkee fitnesslavan ulkopuolellakin.

Onko siis oranssi se tavoiteltava väri näillä? Eli, jos on syntyjään jotakuinkin mustaihoinen lajin harrastaja (varmasti sellaisiakin maailmasta löytyy), suditaanko silloinkin nahka maalilla kohti oranssia tavoitesuuntaa?

Olisi kiinnostavaa kokeilla, miten tuomarit suhtautuisivat, jos värjäisikin ihonsa sinertävän valkoiseksi, kuin olisi avannosta juuri noussut. Aloittaisiko se uuden trendin? Itse tosin olen liian laiska kokeillakseni (enkä halua silikonejakaan).

Vierailija
109/302 |
07.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Fitnessissä tavoitellaan "optimaalista kisakehoa". Kyse ei siis ole tavisnaisen optimaalisesta kehosta, vaan nimenomaan lajin vaatimukset täyttävästä, äärimmilleen viritetystä kropasta.

– Optimaalinen kisakeho tarkoittaa alle 15 rasvaprosenttia. Jos olet 15 prosentin rasvoissa, et ole kisakunnossa. Itselläni rasvaprosentti oli pahimmillaan yhdeksän."

https://www.mtv.fi/lifestyle/hyvinvointi/artikkeli/fitnessin-sm-voittaj…

-

Siis kisarasvaprosentti 9 kun normaali rasvaprosentti naiselle on 25-35 (Riippuen lähteestä heittää muutamalla prosentilla suuntaan jos toiseen).

-

Nämä ääri-ilmiöt pitäisi kieltää kaikilta areenoilta. Pitäisi pyrkiä normaaliin optimaaliseen urheilulliseen kehoon normaalilla rasvaprosentilla. Miehetkin sekoavat ja luulevat, että ääri-ilmiönaiset ovat normaaleja ja sitä kautta kohdistavat omia sairaita fantasioitaan naisiin, joiden pitäisi omata normaalit rasvat saadakseen lapsia, imettääkseen jne. Se, että ääriepänormaali hyppää synnäriltä salille napanuora vielä lapsessa roikkuen ei tarkoita, että sen pitäisi olla ihanne tai että se olisi normaalia.

Vierailija
110/302 |
07.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En käsitä ihmisiä jotka ovat kiinnostuneita toisten tavasta elää, jos siis ei ole oma perhe.

Onko takana joku tarve puolustella itseään?

Minua ei henkilökohtaisesti kiinnosta haluaako joku olla rasvaton taikka hedoinisti joka nautiskelee.

Minun valintani eivät myöskään kuulu muille.

Vierailija
111/302 |
07.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä olen tavallinen, urheilullinen nainen joka voittaa useammat miehet useemmissa lajeissa. 170/65kg eli melko kuivan kesän orava. Ja kyllä, tää laji on puhdasta idiotismia ja kanamaisuutta ja harrastajia pidän naurettavina ihmisinä.

Eli kyllä, tätä lajia arvostelee ja haukkuu muutkin kuin liikkumattomat ja lihavat

Sus siunatkoon.

Kunhan läskejä ei arvostella heidän valintojen vuoksi.

Onneksi kukaan ei pakota harrastamaan tuota. Itse pidän sählyn pelaajia idiootteina (aina vähintään jalka paskana) ja ei mennä crossfittiin... Se vemputus mitä he kutsuvat leuanvedoksi on jotain naurettavaa.

Mistähän lajeista mahdat muuten puhua? Siis kun kerrot pärjääväsi miehille? Yleisurheilu? Kilpauinti? Palloilu? Luistelut? Kilpatanssi? Tenavana ja teininä aina nauratti kun joku kaverin kaveri haastoi uimakisaan, olin siis kilpauimari. Jännä ettei meidän kroppaa kommentoitu, tosin emme menneet lavalle ja jouduimme syömään kuin hevoset. Iltalehteenkään ei tehdä SM-kisoista juttua vaikka lajin harrastajia on moninkertaisesti noihin verrattuna.

Ja pidän edelleen uimareiden kropasta, nam.

Vierailija
112/302 |
07.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kirahvi33 kirjoitti:

Niinkun ois vaan kaks vaihtoehtoa: olla fitness-kisaaja tai 30kg ylipainoinen sohvaperuna.

Älkää olko niin mustavalkoisia.

Toivottavasti jokaisella lapsella ois joku roolimalli noiden ääripäiden välistä.

Vaihtoehtona on olla myös 70kg ylipainoinen sohvaperuna kuten minä.

Vierailija
113/302 |
07.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sus siunatkoon.

Samaa mieltä, mutta toi paino? Harrastatko kuulantyöntöä ym. koska en nyt kuvailisi 65 kiloa painavaa, 170 cm naista kuivan kesän oravaksi.

Vierailija
114/302 |
07.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onko siis oranssi se tavoiteltava väri näillä? Eli, jos on syntyjään jotakuinkin mustaihoinen lajin harrastaja (varmasti sellaisiakin maailmasta löytyy), suditaanko silloinkin nahka maalilla kohti oranssia tavoitesuuntaa?

Olisi kiinnostavaa kokeilla, miten tuomarit suhtautuisivat, jos värjäisikin ihonsa sinertävän valkoiseksi, kuin olisi avannosta juuri noussut. Aloittaisiko se uuden trendin? Itse tosin olen liian laiska kokeillakseni (enkä halua silikonejakaan).

Ruskettunut iho nyt on monen mielestä paremman näköinen kuin se kirkkaan valkoinen joka keväisin iskee päin kasvoja kun shortsit kaivetaan kaapista. Myös lihasten muoto erottuu paremmin.

Lajina tuossa ymmärtääkseni arvostellaan niitä lihaksia, joten jos jokin auttaa niiden erottumisessa niin se on hyvä.

Vierailija
115/302 |
07.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Bikini fitness on puhtaasti missikisa. Kuka jaksaa treenata pelkästään ulkonäön takia?! Itelle vaikeaa ymmärtää kun treenaan sitä mikä tuntuu hyvältä..

T.34

Koska heistä hyvältä näyttäminen tuntuu hyvältä? Itselleni vaikeaa ymmärtää kuinka joillekin niin vaikeaa ymmärtää, että vaikka toisen motiivi on erilainen kuin itsellään, se ei silti ole motiivina yhtään huonompi. Kaikkea ei tarvi ymmärtää, mutta vaikka et ymmärrä, älä silti tuomitse ja arvostele.

Mun mielestäni se on motiivina outo. Siis PELKÄN ulkonäön takia treenaaminen. Toki jokainen saa tehdä mitä haluaa ;).

No mistä ihmeestä sinä voisit tietää mitä jokaisen fitness-harrastajan päässä liikkuu? Oletko sä käynyt kaikki erikseen haastattelemassa? Itse en harrasta tavoitteellisesti mitään, mutta urheilen ja kuntoilen useista eri syistä. Toisaalta voittaakseni itseni. Hieman voittaakseni muut. Ylläpitääkseni terveyttäni. Saadakseni hyvän olon endorfiineista. SEKÄ näyttääkseni hyvältä ja pysyäkseni hoikkana.

Itse uskoisin, että kisaavat yksilöt ovat juuri niitä, joilla on erittäin vahva itsekuri ja halu hallita itsensä. Sekä tietysti voimakas kilpailuvietti. Eli siinä voisi olla sulle niitä hyväksyttäviä syitä. Vai onko nekään sun mielestä oikeita ja kunnollisia perusteita hurahtaa harrastukseen?

Mulla on tosiaan työkaveri joka harrastaa bikini fitnesstä, joten olen nähnyt ja kuullut aika paljon asioita lajista. Kisadieetti oli hurjaa aikaa ja oli lähellä pyörtyä töissä. Teki vähemmän tunteja kun oli kuulemma heikko olo. Ajatteli vain ruokaa ja mitä söis kun dieetti päättyy.

Väkisinkin sitä miettii mitä järkeä lajissa on.

Vierailija
116/302 |
07.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sus siunatkoon.

Samaa mieltä, mutta toi paino? Harrastatko kuulantyöntöä ym. koska en nyt kuvailisi 65 kiloa painavaa, 170 cm naista kuivan kesän oravaksi.

Paha kommentoida ilman rasva%

Voi siis olla lihaksia ja 25% rasvat, ihan normaaleissa mitoissa siis.

Voi myös olla 45% rasvat

Mitä väliä jos itse kokee olevansa laiha. Omassa työ- ja kotiympäristössä näin voikin olla.

Vierailija
117/302 |
07.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vähän heiluttelevat salilla painoja ja kuihduttavat itsensä surkealla ruokavaliolla.

Siinä oikea asian tuntia :DD

Hoikat fitnessmimmit treenaavat samoilla tai isommilla painoilla kuin moni äijjäksi itseänsä luuleva ylipaino on ylivoimaa-koulukunnan mies. Treenaavat monipuolisesti aerobista, voimaa ja kestävyyttä.  Ruokavalio myös huippuunsa hiottu. Ei noita tuloksia todellakaan millään vähän heiluttelulla ja surkeasti syömällä saavuteta, etenkään naisena. Sen tajuaa jokainen vähänkään liikunnasta ja treenailusta edes jotain tietävä.

Mutta toki äänekkäimmät asian tuntiat löytyy tässäkin asiassa kotisohvan pohjalta sipsipussipinon vierestä :´D

Sori treenaan kyllä itsekin ihan tavoitteellisesti, en vaan näännytä itseäni minimirasvoihin.

On aika eri asia treenata vähän huvikseen kuin työkseen. Herää.

Tiestitkö, että moni tavis treenaa ihan kisaohjelmilla ja jopa isommilla painoilla kuin kilpailijat, mutta tekevät sen ihan omaksi huvikseen, eivätkä työkseen.

Eri (tavoitteellisella kisaohjelmalla itsekin treenannut)

Taviksen ja ammattilaisen erottaa egosta; teikäläiset pitää itseään kovana jätkänä kun luulette pystyvänne samaan kuin kisaajat, ilman vastaavaa panosta. Jos pystyisitte samaan, se näkyisi.

Ei kaikki kisaajat treenaa kotona, joten joillain on onni vertailla ihan livenä. Samoin kisaajat ovat jakaneet paljon treeniohjelmiaan, kirjoittaneet jopa kirjoja ja listanneet käyttämiään painoja, ennätyksiään jne. ja jokainen voi halutessaan vertailla omia suorituksiaan niihin.

Ja ei, ei se näy ulkoa samalla tavalla jos toinen esim. käyttää aineita ja toinen ei tai silloin kun toisen rasvaprosentti on 9 ja toisen 35 tai vaikka 45. Paljon treenaavaa normilla rasvakerroksella voidaan pitää ihan vaan läskinä kun ei ymmärretä, että ne tankkireidet ovat lihasta, samoin kuin se paksu hauis. Siinä on useammankin miehen silmät levinneet kun meidän kolmen naisen ryhmä on nostanut rautaa. Olemme tehneet vaihtelevasti kehonrakentaja/fitnessohjelmia ja kokemusta on ajalta ennen kuin fitness nousi trendiksi.

Miehiä muuten ärsyttää suunnattomasti naiset, jotka treenaavat isoimmilla painoilla kuin he :p

Vierailija
118/302 |
07.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nyt ei puhuta salilla kävijöistä, vaan kisoihin tavoitteellisesti treenaavista.

Ei kaikki uimahallissa ole SM-kisojen karsintoihin menossa.

Vierailija
119/302 |
07.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olet siis jututtanut nämä kaikki läpi?

Mistä agressiivisuus? Heillä oma tiimi nimilistoineen ja ryhmäkuvineen.

Vierailija
120/302 |
07.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Liian moni fitnessnainen on jonkun roid gut bodarin valmennuksessa ja sellainen bodari ei tiedä kuinka kroppa toimii ilman valtavia määriä kiellettyjä aineita, siksi monelle fitnessnaiselle tulee terveysongelmia kun dieetin on tehnyt paljon hormoneita käyttänyt bodari jolla ei ole riittävää ammattitaitoa puhtaaseen treenaamiseen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kuusi kolme