Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nainen tinderissä! Monestako tykkäät sadasta?

Vierailija
06.10.2018 |

Keskimäärin? 10/100?

Kommentit (270)

Vierailija
181/270 |
09.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä kahdelle tai kolmelle. Olen tosi kranttu ja ikinä en laita sydäntä pelkän kuvan perusteella vaikka olisi kuinka hyvännäköinen. En oikeassakaan elämässä syty pelkän ulkonäön perusteella vaan minun pitää tietää jotain muutakin ihmisestä. Profiilissa olisi hyvä olla tekstiä ja linkkaus Spotifyyn tai Instagramiin, niin ihmisestä saa jonkinlaisen kuvan. Mitäänsanomattomat, yleisellä tasolla liikkuvat profiilitekstit eivät myöskään herätä kiinnostusta; ihmisestä ei kerro yhtään mitään se, että hän harrastaa liikuntaa, pitää hyvästä ruuasta ja tykkää viettää aikaa ystävien kanssa. Ihanko totta? Mä ainakin liikun mun sähkömopolla joka paikkaan, vihaan hyvänmakuista ruokaa ja vietän aikaa ystävien kanssa vastentahtoisesti. Elämäntarinaa ei tarvitse vuodattaa, mutta jonkinlainen käsitys pitää pystyä muodostamaan profiilitekstin perusteella. Samaten ne nälkävuoden mittaiset hymiöjonot ärsyttävät. Minä haluan kumppaniksi ihmisen, joka osaa käyttää sanoja.

Vierailija
182/270 |
09.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei muuten mitään moitittavaa mutta ei kyllä parisuhteeseen uskaltautuisi vaikka miten ihastuisi itse. En voisi luottaa että olisi uskollinen.

Mielenkiintoinen oletus. Miten irtoseksin harrastaminen vaikuttaa miehen luotettavuuteen? Kestääkö miesten psyyke seksin harrastamisen parisuhteen ulkopuolella vai tekeekö irtoseksi miehistäkin kyltymättömiä saalistajia?

Oman elämänkokemukseni ja ilmeisesti joidenkin tutkimustenkin mukaan eniten kyllä parisuhteessa kriiseilevät, pettävät ja eroavat sellaiset, joilla ei ole juuri kokemuksia ja siksi epäilyttää, onko oma valinta hyvä, mitä muuta voisi olla tarjolla jne. Vaikka ei pettäisikään, niin jättää yllättäen kymmenen vuoden jälkeen kun ei tiedäkään enää, onko tehty valinta hyvä. Kokeneempi tietää kaiken tämän ja ymmärtää, että itsellä on hyvä suhde ja kumppani.

Joo, outoa rinnastaa irtoseksin harrastaminen pettämisalttiuteen. Eihän siinä testata uskollisuutta millään tavalla. Parisuhteessahan sitä testataan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
183/270 |
09.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sinä naisten profiileja listaava, miksi sä sitten tykkäät noin typeristä ja tyhjistä profiileista, en ymmärrä ollenkaan? Jos et välitä luonteesta niin ok ymmärrän, mutta pitäis sunkin sitten ymmärtää että se ei kaikille ole merkityksetön.

Ei mulla ole mitään mielenkiintoa eikä aikaakaan tuhlata sellaisiin henkilöihin jotka huomaan jo profiilista tyhjäpäiksi. Ja kyllä, miestenkin profiilit on ihan yhtä kamalia, siksi tykkäänkin vain muutamasta per sata.

Koska miehenä voikin poistaa koko profiilin samantien ellei tykkää selata vaan kuvia, koska meille ei tule sitä matchiä ihan yhtä helposti kuin sinulla. T.62 osumaa 2v käyttänyt joista 50 näitä tyhjäpäitä.

Tiesitkö että mitä enemmän tykkäät, sen vähemmän sun profiilia näytetään naisille? Ja mitä enemmän tykkäät tietynlaisista profiileista, sitä enemmän niitä sulle näytetään ja sinua niille.

Jos tykkäät melkein kaikista vaikka et olekaan kiinnostunut, lasket huomattavasti mahdollisuuksiasi näkyä niiden oikeasti kiinnostavien jonossa. Esim jos tykkää tyhjistä 40v profiileista, sinulle näytetään ja sinua näytetään tyhjille 40v profiileille eniten. Ja jos massatykkäät, ei niillekaan kovin paljoa. Jos taas tykkäät valikoivasti pitkän profiilitekstin omaavista 35-vuotiaista, sinua näytetään ja sinulle näytetään niitä eniten, joka kasvattaa ns mieluisan matchin mahdollisuutta.

Ammut siis itseäsi jalkaan keräämällä matcheja joista et edes itse ole kiinnostunut.

Joo joo ja mistä tämä lähde on peräisin jonka voitkin linkata?

Esim

https://www.swipehelper.com/2016/11/16/tinder-algorithm/

Ja Google löytää lisää

Miten tämä pätee jossain Jyväskylässä missä olet kolunnut kaikki oikeasti 2 viikkoa läpi ja ilmoittaa, että alueella ei ole uusia?

Ja miksi tulee toistuvasti samoja profiileita vastaan, vaikka niiden osalta on pyyhkäisyt jo tehty moneen kertaan?

Vierailija
184/270 |
09.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

tryerytrey kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Samaa mieltä 16 kanssa. Iso osa profiiliteksteistä, silloin harvoin kun sellainen siis on, voisi kuvata ketä tahansa "tykkään hyvästä seurasta, ruoasta ja elokuvista. Tykkään nauraa ja pitää hauskaa. Pizza ❤". Joo kiitos, sepä kertoi paljon persoonastasi, mikset saman tien kerro että hengität joka päivä.

15

Näkisit naisten profiileita; jotain emoji spämmiä, useimmiten täysin tyhjä profiili. Silti tykkäyksiä satelee jos on hyvän näköinen. Miehen pitää vastaavasti olla hyvä kertomaan itsestään, olla erikoinen että erottuu ja vieläpä hyvän näköinen. :)

Kertoo jotain miesten prioriteeteista seurustelukumppanin suhteen.

Mikä helvetin seurustelukumppani?!?! Minä ainakin pidän naisen profiilista jos hän on kaunis ja kiinnostava (noh tinderissä profiilit ovat tyhjää joten perustuu vaan kuviin). Ei tarkoita että olisin seurustelemassa hänen kanssaan ennen tutustumista, mutta viestitän tykkäämisellä että voisin tutustua! Onko vaikeaa? 

Jossain tinderkeskustelussa kerroin että vain juttelin siellä miesten kanssa ilman että olisi tarkoitus tavata. Sain paljon p*skaa niskaan mieheltä miksi roikotan jotan kirjekavereita. Joillekin se tykkäis siis on lupaus että tavataan tai muuten ajan tuhlausta.

Siis sinulla ei ole tarkoituskaan tavata? No ei ihmekään että sait paskaa niskaan, eihän se mikään keskustelukerho ole, vaan seksi/treffipalvelu. Miksi kuvittelit, että jotain kiinnostaisi vain jutella diipadaapaa Tinderin kautta? Sitä varten on eri foorumit.

Eli sittenkin se match on taas sitä että toinen pitäisi tavata. En minä missään muuaalllakaan juttele ihmisten kanssa sillä mielellä että ajattelen hänestä suhdetta kanssani.

Vierailija
185/270 |
09.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

ytytyetry kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei muuten mitään moitittavaa mutta ei kyllä parisuhteeseen uskaltautuisi vaikka miten ihastuisi itse. En voisi luottaa että olisi uskollinen.

Mielenkiintoinen oletus. Miten irtoseksin harrastaminen vaikuttaa miehen luotettavuuteen? Kestääkö miesten psyyke seksin harrastamisen parisuhteen ulkopuolella vai tekeekö irtoseksi miehistäkin kyltymättömiä saalistajia?

Oman elämänkokemukseni ja ilmeisesti joidenkin tutkimustenkin mukaan eniten kyllä parisuhteessa kriiseilevät, pettävät ja eroavat sellaiset, joilla ei ole juuri kokemuksia ja siksi epäilyttää, onko oma valinta hyvä, mitä muuta voisi olla tarjolla jne. Vaikka ei pettäisikään, niin jättää yllättäen kymmenen vuoden jälkeen kun ei tiedäkään enää, onko tehty valinta hyvä. Kokeneempi tietää kaiken tämän ja ymmärtää, että itsellä on hyvä suhde ja kumppani.

Joo, outoa rinnastaa irtoseksin harrastaminen pettämisalttiuteen. Eihän siinä testata uskollisuutta millään tavalla. Parisuhteessahan sitä testataan.

kai sitä ajattelee, että jos on tottunut vaihtamaan kumppaneita kuin sukkia, niin alkaa parisuhteessa tylsistyttämään sama nainen/mies ja kun seksi on vain tunteetonta panemista niin pettämisherkkyyskin on isompi.

Vierailija
186/270 |
09.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minäkään en ymmärrä miksi se on niin vaikeaa naisille myöntää olevansa pinnallinen? Rehellisesti sanoen arvostus koko toista sukupuolta kohtaa on ikävä kyllä tämän johdosta laskenut..

Sanat ja käyttäytyminen ovat niin suuressa ristiriidassa keskenään, että joko valtaosa naisista ei joko pysty tarkastelemaan omaa käyttäytymistään objektiivisesti tai sitten he vain valehtelevat ja kaunistelevat totuutta tietoisesti ja tarkoituksella.

Kaiken kaikkiaan on paljon helpompi arvostaa ihmisiä, jotka ovat rehellisiä sekä itselleen että myös muille. Sen sijaan valitettavan moni nainen antaa itsestään hyvin tekopyhän kuvan.

Aina naiset ovat olleet tekosiveellisiä. Ei missään vaiheessa ole ollut hyvä myöntää että pitää irtoseksistä ja että komeus on se tärkein kriteeri parin valinnassa. Miksi se muuttuisi? 

Eihän miehetkään voi sanoa hakevansa vain seksiä, ei ainakaan kasvotusten moni kehtaa, eikä se edes kannata. Naiset pitävät huijatuksi tulemisesta, vaikka molemmat varmasti tietävät että seksiä tässä vain haetaan.

Ei naisia tarvitse huijata. He antavat teidän luulla että huijaatte koska muuten saavat kuulla olevansa mitäliepyöriä ja käytettyjä vaatteita. Te haluatte luulla jahtaavanne.

Terveisin nainen joka on harrastanut irtoseksiä

Voihan se olla näinkin. Tosin kirjoitit liian rehellisesti joten epäilen koko juttua! :D

Mutta joo, kyllähän naiset tahtovat vierittää toisen niskoille jos tekee jotain ei niin yleisesti hyväksyttyä, kuten irtoseksin harrastamisen. :)

Kaikki naiset valehtelee. Liian rehellistä niin valehtelee. Ok. Eli naisena ei kannata kirjoittaa mitään.

En vieritä syytä kenellekään. Kuten itsekkin sanot naisten ei ole yleisesti hyväksyttyä haluta irtoseksiä joten helpompi esittää että sitä halusi joku muu niin ei tule itse haukutuksi.

Siitä tosin on tainnut seurata se mikä palstalla esiintyy eli miehet luulee että jotkin pelimiehet huijaa naisia sänkyyn. Mutta sillä taas ei ole merkitystä minulle koska niissä viesteissä usein myös esiintyy se että näitä miehiä harmittaa kun he eivät sitä seksiä saa ja sillä taas ei ole minulle mitään väliä.

Eiköhän aika moni ole kuullut naisten tilitystä miten joku mies hurmasi ja houkutteli sänkyyn. :) Sehän on vaan sitä tekosiveellisyyttä.

Itse asiassa en ole koskaan kuullut. Mikä on sinun suhtautuminen naisiin jotka harrastavat irtoseksiä?

Tämä selittää miksi sinä kuulet jotain tilitystä.

Vierailija
187/270 |
09.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

rtyrtyerty kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

tertwertwer kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Samaa mieltä 16 kanssa. Iso osa profiiliteksteistä, silloin harvoin kun sellainen siis on, voisi kuvata ketä tahansa "tykkään hyvästä seurasta, ruoasta ja elokuvista. Tykkään nauraa ja pitää hauskaa. Pizza ❤". Joo kiitos, sepä kertoi paljon persoonastasi, mikset saman tien kerro että hengität joka päivä.

15

Näkisit naisten profiileita; jotain emoji spämmiä, useimmiten täysin tyhjä profiili. Silti tykkäyksiä satelee jos on hyvän näköinen. Miehen pitää vastaavasti olla hyvä kertomaan itsestään, olla erikoinen että erottuu ja vieläpä hyvän näköinen. :)

Millä tavalla se on naisten vika, jos miehet ovat niin idiootteja, että tykkäävät kenestä tahansa hyvännäköisestä vaikka eivöt tiedä hänestä mitään?

Minusta on vain ja ainoastaan järkevää olla tässä suhteessa vähän krantumpi.

Mitä idioottia siinä on jos TYKKÄÄ jonkun Tinder-kuvasta ja profiilista? Ei kai se nyt kummempia tarkoita, ei siinä nyt mitään suhdetta ole vielä syntynyt jos tykkää kuvasta/profiilista! Onko se naisille tosi iso juttu tykätä Tinderissä? Taitaa olla...

No jos ei sillä ole mitään merkitystä, mitä väliä sillä on, jos ei tykkää. Jos etsii parisuhdetta, jostain randomkuvasta tykkääminen on ihan ajan hukkaa, koska eihän pelkkään ulkonäköön rakastu. Jos rakastuu siihen yhteen sadasta, pitäisi tutustua sataan randomihmiseen, jonka kuvasta on tykännyt, ja kuka siihen pystyy? Siksi on järkevämpää ensin karsia sen tekstin perusteella.

Ihmiset oikeati pariutuvat oman sosiaaliluokkansa sisällä, ja samanlaisten arvojen omaavien ihmisten kanssa. Siksi tekstissä kannattaa rehellisesti tuoda esiin mitä oikesti on, ja säästää kaikkien aikaa.

Ihan turha väittää, etteikö ulkonäöllä olisi merkitystä. Ja Tinderissä se on loppujen lopuksi ainoa jolla on merkitystä, koska lopullinen kemia selviää vasta jos tavataan livenä. Ihan sama mitä arvoja sinne profiiliin listaat, jos ulkonäkö ei miellytä ja kemia ei pelaa niin niillä ei ole mitään merkitystä. Eli siis, ulkonäkö on ainoa oleellinen asia profiilissa.

Minä uskon, että sinulle ulkonäkö on tärkein. Mutta minulle ei ole. Siinä mielessä Tinder on ihan turha ja älytön, neulan etsimistä heinäsuovasta, sokkona. Mutta on siinä se tekstimahdollisuus. Siihen voisi kirjoittaa sen, mikä on itsessä mielenkiintoista, ja saisi myös niiden naisten huomion, joita kiinnostaa muut asiat kuin ulkonäkö.

Tietysti, jos haluaa vain ulkonäkökeskeisten naisten huomiota, kannattaa pysyä pelkissä kuvissa.

Älä laita sanoja suuhuni. En sanonut, että ulkonäkö on minulle tärkein. Sanoin, että tinder-profiilissa se on merkittävin asia. Teksti voi joko pitää paikkansa tai sitten ei. Esimerkiksi naisen käsitys huumorintajusta voi olla ihan erilainen kuin mitä minä sillä tarkoitan, tällaiset asiat selviävät vasta livenä. Arvot ja harrastuksetkaan eivät välttämättä konkreettisesti näyttäydy siten kuin miten ne voidaan tekstistä ymmärtää, niistäkin on otettava selvää tapailemalla ihmistä. Kuva on ainoa asia joka kertoo minulle heti jotain, eli sen että pidänkö naista fyyisesti niin viehättävänä että voisin kuvitella hänet intiimiksi kumppaniksi. Olettaen tietysti, ettei kuvalla ole huijattu, sitäkin tapahtuu joskus.

No minua ei ainakaan kiinnosta tapailla kaikkia tiderin miehiä tai edes kaikkia mätchejä. Jos ei selviä profiilista mitään niin sitten ei. Elämää on muuallakin.

Vierailija
188/270 |
09.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

ertertwert kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sinä naisten profiileja listaava, miksi sä sitten tykkäät noin typeristä ja tyhjistä profiileista, en ymmärrä ollenkaan? Jos et välitä luonteesta niin ok ymmärrän, mutta pitäis sunkin sitten ymmärtää että se ei kaikille ole merkityksetön.

Ei mulla ole mitään mielenkiintoa eikä aikaakaan tuhlata sellaisiin henkilöihin jotka huomaan jo profiilista tyhjäpäiksi. Ja kyllä, miestenkin profiilit on ihan yhtä kamalia, siksi tykkäänkin vain muutamasta per sata.

Koska miehenä voikin poistaa koko profiilin samantien ellei tykkää selata vaan kuvia, koska meille ei tule sitä matchiä ihan yhtä helposti kuin sinulla. T.62 osumaa 2v käyttänyt joista 50 näitä tyhjäpäitä.

Tiesitkö että mitä enemmän tykkäät, sen vähemmän sun profiilia näytetään naisille? Ja mitä enemmän tykkäät tietynlaisista profiileista, sitä enemmän niitä sulle näytetään ja sinua niille.

Jos tykkäät melkein kaikista vaikka et olekaan kiinnostunut, lasket huomattavasti mahdollisuuksiasi näkyä niiden oikeasti kiinnostavien jonossa. Esim jos tykkää tyhjistä 40v profiileista, sinulle näytetään ja sinua näytetään tyhjille 40v profiileille eniten. Ja jos massatykkäät, ei niillekaan kovin paljoa. Jos taas tykkäät valikoivasti pitkän profiilitekstin omaavista 35-vuotiaista, sinua näytetään ja sinulle näytetään niitä eniten, joka kasvattaa ns mieluisan matchin mahdollisuutta.

Ammut siis itseäsi jalkaan keräämällä matcheja joista et edes itse ole kiinnostunut.

Joo joo ja mistä tämä lähde on peräisin jonka voitkin linkata?

Esim

https://www.swipehelper.com/2016/11/16/tinder-algorithm/

Ja Google löytää lisää

Miten tämä pätee jossain Jyväskylässä missä olet kolunnut kaikki oikeasti 2 viikkoa läpi ja ilmoittaa, että alueella ei ole uusia?

Ja miksi tulee toistuvasti samoja profiileita vastaan, vaikka niiden osalta on pyyhkäisyt jo tehty moneen kertaan?

Eli kun kerroin tinderin algoritmeista linkin kanssa, niin yhtäkkiä pitäisi selittää sen bugit? Kuule jos et halua uskoa miten tekoäly toimii niin älä usko, ole tyytyväinen niiden kahden vuosittaisen matchisi kanssa 😂.

Uskomatonta kun tarjolla olisi konkreettisia neuvoja miten miehet saa paremmin ja sopivampia matcheja, niin reaktiot on "haistapee jatkan kuin ennenkin" -tyyliä.

Vierailija
189/270 |
09.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Max 10 sadasta. En ole laskenut. Mutta toisin kuin täällä miehet kuvittelevat, syynä ei ole se että etsisin laatikkopääkalsarimallilentäjää. Etsin itselleni sopivaa. Mallit ja lentäjät menee vasemmalle. Olen tavis, etsin kaltaistani. Moni taviskin menee tosin vasemmalle, koska eivät kerro itsestään mitään. Mulla ei ole tarvetta kerätä jotain kirjastoa matcheista, eikä aikaa lähteä selvittämään ihan perusasioita joka perusjampasta.

Ajattelin lähiaikoina liittyä Tinderiin. Mitä tietoja siinä annetaan itsestään jonka perusteella toinen tekee valinnan? Ymmärsin että joku kolme kuvaa on varmaan ihan hyvä määrä, mutta minkälaisia nämä esittelytekstit ovat - onko niissä joku merkkimäärä?

Jos olet nainen niin riittää kaksi kuvaa ja tekstiksi on nyt ihan sama mitä kirjoitat vaikka tykkäät mcdonaldsista enemmän kuin hesburgerista ja koulutus vaikka elämänkoulu, niin sulla on 2 viikon jälkeen noin 100 matchiä.

Miehenä sitten homma menee vaikeemmaksi. Ei saa kuva olla otettu alakautta, ei peilin kautta otettuja, ei saa olla autoa missään kuvassa, päässä ei saa olla aurinkolaseja, kuvissa ei saa olla alkoholituotteita eikä tupakkia, ei kuvia missä näkyy sun kavereita, sixpackiä ei saa esitellä, ei mitään salikuvia, pitää olla kuva josta käy selkeästi ilmi, että olet ulkomailla ja sen että on jonkun kaverin ottama. Pitää hymyillä joka kuvassa ehdottomasti, mutta varo ettei hymysi ole ylimielinen. Koulutukseen vaaditaan korkekoulututkinto mielellään Tty tai Aalto. Salilla pitää ehdottomasti käydä, koska tämä on ainoa harrastus mikä pitää olla sama. Rakastat matkailua, pidät lapsista, luet kirjoja josta otat jonkun kuvan missä luet Hamlettia. Teksti ei myöskään saa olla muutama sana eikä täyteen kirjoitettu. Tällä ohjeella voit saada 1 match per viikko, jos koluat sen 12h välein ja et ole nirso eli tykkäät sen 80/100.

Muuten hyvä, mutta ei todellakaan Aalto eikä mikään teknillinen korkeakoulu. Mulla katosa henkinen stondis saman tien kun kuulen jäbän olevan insinööri.

Vierailija
190/270 |
09.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

ytytyetry kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

kai sitä ajattelee, että jos on tottunut vaihtamaan kumppaneita kuin sukkia, niin alkaa parisuhteessa tylsistyttämään sama nainen/mies ja kun seksi on vain tunteetonta panemista niin pettämisherkkyyskin on isompi.

Ai että kaikki seksi on sinulle samanlaista. No jos tuntee noin niin ei sitten mikään ihme jos olet valmis ajattelemaan pettämistä.

Vierailija
191/270 |
09.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

tutyutryu kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En ole tinderissä ikinä ollut, mutta nuorena sinkkuna miehistä kiinnosti se yksi sadasta, joten vaikea kuvitella, että Tinderissä kiinnostaisi ainakaan useampi.

Ulkonäöstä se ei ole kiinni, minulle se on aika yhdentekevä. Mutta persoonaltaan harva tuntuu nappaavan. Ja mitä tekstissä sitten pitäisi olla. Kaikki se erityinen, mitä ei muissa ole. Kirjoita, mitä musiikkia kuuntelet, jos se on erilaista kuin muilla. Jos soitat jazzia, kirjoita se. Mitä kirjoja luet, mitä elokuvia katsot. Ja edelleen niissä, jos on jotain, mikä ei ole valtavirtaa. Mihin uskot ja mihin et usko. Mitä elämältä haluat. Älä pyri saamaan matseja monilta, vaan löytämään sen yhden, joka etsii juuri sitä, mikä sinussa on kummallista.

Ei noilla sun ohjeilla ketään saa jos on mies. On se kyllä herttaista miten pihalla naiset ovat miesten elämästä.

Mahdollisimman laaja verkko kannattaa tietenkin heittää jotta edes olisi joku mikropieni murto osa realistisesta mahdollisuudesta löytää joku.

Tämä takia olen hyvin tarkka tinderissä. Miksi tuhlaisin aikaa jonkin jolle olen vain joku ja sekin vain ulkonäön perusteella.

Kerron salaisuuden. Ihan sama oletko Tinderissä tai livenä, olet aina ensin vain joku ja sekin vain ulkonäön perusteella. Vasta tutustuessa sinusta voi tulla jollekin merkityksellinen, ihan sama mitä kautta sinut on bongattu. Luulisi tämän olevan selvää selittämättäkin.

En minä luulekkaan olevani mitenkään merkityksellinen. En minäkään halua tutustua toiseen ihmiseen pelkän kuoren perusteella enkä kaipaa lähelleni ihmistä joka niin tekee.

Vierailija
192/270 |
09.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

15

Millä tavalla se on naisten vika, jos miehet ovat niin idiootteja, että tykkäävät kenestä tahansa hyvännäköisestä vaikka eivöt tiedä hänestä mitään?

Mitä idioottia siinä on? Krantun miehen kohtalo on aina poistua yksin muna kädessä kotiin.

Pikemminkin naiset ovat idiootteja koska kelpuuttavat noita pleiereitä ja samalla uskottelevat itsellensä että olisivat niille jotain enemmäkin kuin pelkkä pano.

Mikä on sinun tarkoituksesi olla tinderissä? Saada merkityksettömiä matcheja? Saada pillua ihan keneltä vaan?

Saada pillua kohtalaisen hyvännäköisiltä tai sitä paremmilta muijilta. Myöskin muija jolla olisi hyvännäköisiä kavereita sopisi hyvin niin voisin niitäkin pokailla. Varmaan parempi tuo jälkimmäinen vaihtoehto kun ne kaverit sitten eivät välttämättä olisi mitään tinderhoroja.

Onko tällaisia ällötyksiä oikeasti olemassa? Ei mikään ihme että et saa naisia :D Hyi hlvetti mikä tyyppi

Syy syynätä tarkkaan tinderissä keneen tuhlaa aikaa. Kumma ettei miehet tätä tajua vaikka se on heidän silmien edessä.

Luuletko että profiilissäni lukee? Siellä tietenkin lukee että etsin jotain vakavaa.

Ja ihan sliipatut supliikit ja muut rutiinit ovat myös. Kun on mennyt satoja kertoja läpi saman niin tietää jo varsin hyvin mikä toimii ja mikä ei.

Mutta hei. Tätähän ootte tilanneet. Miehen joka herättää kiinnostusta. Ei sillä ole suurta väliä että kaikki on valetta.

Useimmat naiset ovat taviksia, niillä on mitäänsanomaton profiiliteksti, eivät osaa puhua hyvin ym. Mutta mies jolla on samat omaisuudet eivät kiinnosta naisia. Ja sehän on yksi tämän yhteiskunnan suurimmista ongelmista.

Mitä me olemma tilanneet? Luuletko että joku nainen menee kansaasi sänkyyn siksi että halusi suhteen kanssasi? Olet tavannut niitä naisia jotka ovat kaltaisiasi.

Jos tuo rituaali missä annan naiselle sellaisen valheellisen vaikutelman että olisin rakastumassa ja kiinnostunut parisuhteesta hänen kanssaan olisi tarpeeton niin silloin tietenkin profiilitekstissäni lukisi suoraan että olen panoseuraa etsimässä. Maailma ei kuitenkaan ole sellainen. Sen toki myönnän että on ihan mahdollista että sisimmissään suurikin osa naisista haluaa vaan kerran tai parin kunnon panot ilman sitoumuksia. Nämä naiset todennäköisesti laittavat miehet viemään heidät läpi tuon parisuhde teatterin vaan sen takia etteivät halua myöntää itsellensä olevansa lor*ttoja.  

Mutta tuollainen spekulointi on turhaa. Lopuksi vaan sillä on väliä että saan pi*lluu.

Vierailija
193/270 |
09.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

ytytyetry kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ai että kaikki seksi on sinulle samanlaista. No jos tuntee noin niin ei sitten mikään ihme jos olet valmis ajattelemaan pettämistä.

Itse ainakin näkisin että nainen jolla on ollut paljon irtosuhteita ei olisi luotettava. Eihän seksi tarkoita juuri mitään hänelle, pelkkää nautintoa tai läheisyyttä. Siinä missä joku halaa maksimissaan, voisi oikein villi nainen vaikka päätyä sänkyyn.

'Ei se tarkoittanut mitään'.

Ei kyllä onnistuisi parisuhde! Aina olisi epäilys. Näitä todella villiä naisia löytyy joilla on kymmeniä ellei satoja kumppaneita.

Vierailija
194/270 |
09.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

15

Mitä idioottia siinä on? Krantun miehen kohtalo on aina poistua yksin muna kädessä kotiin.

Pikemminkin naiset ovat idiootteja koska kelpuuttavat noita pleiereitä ja samalla uskottelevat itsellensä että olisivat niille jotain enemmäkin kuin pelkkä pano.

Mikä on sinun tarkoituksesi olla tinderissä? Saada merkityksettömiä matcheja? Saada pillua ihan keneltä vaan?

Saada pillua kohtalaisen hyvännäköisiltä tai sitä paremmilta muijilta. Myöskin muija jolla olisi hyvännäköisiä kavereita sopisi hyvin niin voisin niitäkin pokailla. Varmaan parempi tuo jälkimmäinen vaihtoehto kun ne kaverit sitten eivät välttämättä olisi mitään tinderhoroja.

Onko tällaisia ällötyksiä oikeasti olemassa? Ei mikään ihme että et saa naisia :D Hyi hlvetti mikä tyyppi

Syy syynätä tarkkaan tinderissä keneen tuhlaa aikaa. Kumma ettei miehet tätä tajua vaikka se on heidän silmien edessä.

Luuletko että profiilissäni lukee? Siellä tietenkin lukee että etsin jotain vakavaa.

Ja ihan sliipatut supliikit ja muut rutiinit ovat myös. Kun on mennyt satoja kertoja läpi saman niin tietää jo varsin hyvin mikä toimii ja mikä ei.

Mutta hei. Tätähän ootte tilanneet. Miehen joka herättää kiinnostusta. Ei sillä ole suurta väliä että kaikki on valetta.

Useimmat naiset ovat taviksia, niillä on mitäänsanomaton profiiliteksti, eivät osaa puhua hyvin ym. Mutta mies jolla on samat omaisuudet eivät kiinnosta naisia. Ja sehän on yksi tämän yhteiskunnan suurimmista ongelmista.

Mitä me olemma tilanneet? Luuletko että joku nainen menee kansaasi sänkyyn siksi että halusi suhteen kanssasi? Olet tavannut niitä naisia jotka ovat kaltaisiasi.

Jos tuo rituaali missä annan naiselle sellaisen valheellisen vaikutelman että olisin rakastumassa ja kiinnostunut parisuhteesta hänen kanssaan olisi tarpeeton niin silloin tietenkin profiilitekstissäni lukisi suoraan että olen panoseuraa etsimässä. Maailma ei kuitenkaan ole sellainen. Sen toki myönnän että on ihan mahdollista että sisimmissään suurikin osa naisista haluaa vaan kerran tai parin kunnon panot ilman sitoumuksia. Nämä naiset todennäköisesti laittavat miehet viemään heidät läpi tuon parisuhde teatterin vaan sen takia etteivät halua myöntää itsellensä olevansa lor*ttoja.  

Mutta tuollainen spekulointi on turhaa. Lopuksi vaan sillä on väliä että saan pi*lluu.

Asenteesi kertoo paljon miksi luulet noin. Voit valehdella itsellesi ettei se näy ulos päin. Ei se mitään. Leiki sinä saalistajaa.

Vierailija
195/270 |
09.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

rtyrtyerty kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

tertwertwer kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

15

Mitä idioottia siinä on jos TYKKÄÄ jonkun Tinder-kuvasta ja profiilista? Ei kai se nyt kummempia tarkoita, ei siinä nyt mitään suhdetta ole vielä syntynyt jos tykkää kuvasta/profiilista! Onko se naisille tosi iso juttu tykätä Tinderissä? Taitaa olla...

No jos ei sillä ole mitään merkitystä, mitä väliä sillä on, jos ei tykkää. Jos etsii parisuhdetta, jostain randomkuvasta tykkääminen on ihan ajan hukkaa, koska eihän pelkkään ulkonäköön rakastu. Jos rakastuu siihen yhteen sadasta, pitäisi tutustua sataan randomihmiseen, jonka kuvasta on tykännyt, ja kuka siihen pystyy? Siksi on järkevämpää ensin karsia sen tekstin perusteella.

Ihmiset oikeati pariutuvat oman sosiaaliluokkansa sisällä, ja samanlaisten arvojen omaavien ihmisten kanssa. Siksi tekstissä kannattaa rehellisesti tuoda esiin mitä oikesti on, ja säästää kaikkien aikaa.

Ihan turha väittää, etteikö ulkonäöllä olisi merkitystä. Ja Tinderissä se on loppujen lopuksi ainoa jolla on merkitystä, koska lopullinen kemia selviää vasta jos tavataan livenä. Ihan sama mitä arvoja sinne profiiliin listaat, jos ulkonäkö ei miellytä ja kemia ei pelaa niin niillä ei ole mitään merkitystä. Eli siis, ulkonäkö on ainoa oleellinen asia profiilissa.

Minä uskon, että sinulle ulkonäkö on tärkein. Mutta minulle ei ole. Siinä mielessä Tinder on ihan turha ja älytön, neulan etsimistä heinäsuovasta, sokkona. Mutta on siinä se tekstimahdollisuus. Siihen voisi kirjoittaa sen, mikä on itsessä mielenkiintoista, ja saisi myös niiden naisten huomion, joita kiinnostaa muut asiat kuin ulkonäkö.

Tietysti, jos haluaa vain ulkonäkökeskeisten naisten huomiota, kannattaa pysyä pelkissä kuvissa.

Älä laita sanoja suuhuni. En sanonut, että ulkonäkö on minulle tärkein. Sanoin, että tinder-profiilissa se on merkittävin asia. Teksti voi joko pitää paikkansa tai sitten ei. Esimerkiksi naisen käsitys huumorintajusta voi olla ihan erilainen kuin mitä minä sillä tarkoitan, tällaiset asiat selviävät vasta livenä. Arvot ja harrastuksetkaan eivät välttämättä konkreettisesti näyttäydy siten kuin miten ne voidaan tekstistä ymmärtää, niistäkin on otettava selvää tapailemalla ihmistä. Kuva on ainoa asia joka kertoo minulle heti jotain, eli sen että pidänkö naista fyyisesti niin viehättävänä että voisin kuvitella hänet intiimiksi kumppaniksi. Olettaen tietysti, ettei kuvalla ole huijattu, sitäkin tapahtuu joskus.

No minua ei ainakaan kiinnosta tapailla kaikkia tiderin miehiä tai edes kaikkia mätchejä. Jos ei selviä profiilista mitään niin sitten ei. Elämää on muuallakin.

Miksi sitten ylipäätään tykkäät jostain tyypistä tinderissä, jos sinua ei kiinnosta mahdollisesti tapailla häntä? eri

Vierailija
196/270 |
09.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Max 10 sadasta. En ole laskenut. Mutta toisin kuin täällä miehet kuvittelevat, syynä ei ole se että etsisin laatikkopääkalsarimallilentäjää. Etsin itselleni sopivaa. Mallit ja lentäjät menee vasemmalle. Olen tavis, etsin kaltaistani. Moni taviskin menee tosin vasemmalle, koska eivät kerro itsestään mitään. Mulla ei ole tarvetta kerätä jotain kirjastoa matcheista, eikä aikaa lähteä selvittämään ihan perusasioita joka perusjampasta.

Ajattelin lähiaikoina liittyä Tinderiin. Mitä tietoja siinä annetaan itsestään jonka perusteella toinen tekee valinnan? Ymmärsin että joku kolme kuvaa on varmaan ihan hyvä määrä, mutta minkälaisia nämä esittelytekstit ovat - onko niissä joku merkkimäärä?

Jos olet nainen niin riittää kaksi kuvaa ja tekstiksi on nyt ihan sama mitä kirjoitat vaikka tykkäät mcdonaldsista enemmän kuin hesburgerista ja koulutus vaikka elämänkoulu, niin sulla on 2 viikon jälkeen noin 100 matchiä.

Miehenä sitten homma menee vaikeemmaksi. Ei saa kuva olla otettu alakautta, ei peilin kautta otettuja, ei saa olla autoa missään kuvassa, päässä ei saa olla aurinkolaseja, kuvissa ei saa olla alkoholituotteita eikä tupakkia, ei kuvia missä näkyy sun kavereita, sixpackiä ei saa esitellä, ei mitään salikuvia, pitää olla kuva josta käy selkeästi ilmi, että olet ulkomailla ja sen että on jonkun kaverin ottama. Pitää hymyillä joka kuvassa ehdottomasti, mutta varo ettei hymysi ole ylimielinen. Koulutukseen vaaditaan korkekoulututkinto mielellään Tty tai Aalto. Salilla pitää ehdottomasti käydä, koska tämä on ainoa harrastus mikä pitää olla sama. Rakastat matkailua, pidät lapsista, luet kirjoja josta otat jonkun kuvan missä luet Hamlettia. Teksti ei myöskään saa olla muutama sana eikä täyteen kirjoitettu. Tällä ohjeella voit saada 1 match per viikko, jos koluat sen 12h välein ja et ole nirso eli tykkäät sen 80/100.

Jollekkin on mennyt oppi perille.😀

Vierailija
197/270 |
09.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

ytytyetry kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itse ainakin näkisin että nainen jolla on ollut paljon irtosuhteita ei olisi luotettava. Eihän seksi tarkoita juuri mitään hänelle, pelkkää nautintoa tai läheisyyttä. Siinä missä joku halaa maksimissaan, voisi oikein villi nainen vaikka päätyä sänkyyn.

'Ei se tarkoittanut mitään'.

Ei kyllä onnistuisi parisuhde! Aina olisi epäilys. Näitä todella villiä naisia löytyy joilla on kymmeniä ellei satoja kumppaneita.

Höpö höpö. Itse olen sinkkuaikoinani ihan menevä nainen. Siis en nyt mikään kylän hövelein nainen, mutta en mä kyllä ole koskaan periaatteen vuoksi kieltäytynyt jos mieli on muuten tehnyt. Enkä ole koskaan pettänyt parisuhteessa. Seksi ja rakkaus on kaksi eri asiaa. Seksi on tosi hyvää, rakkaus on vielä parempaa, mutta kaikkein parasta on kun nuo kaksi voi yhdistää. Ja yleensäkin kaikkein monipuolisinta, villeintä, pervointa ja kiihkeintä seksi voi olla tutun ja luotettavan kumppanin kanssa silloin kun kemiat todella kohtaavat. Eli kun olen tällaisen miehen löytänyt ja päätynyt hänen kanssaan suhteeseen, ei mielessä ole edes käyneet muut. Mutta jos tätä parasta vaihtoehtoa ei ole tarjolla, tyydyn toiseksi parhaaseen.

Vierailija
198/270 |
09.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse laitoin tykkäyksen noin 10/100. En käytä enää Tinderiä.

Kauheasti täällä jankataan profiilitekstistä. Minulle ainakin riittää pieni teksti. Riittää vaikka mitä on hakemassa ja joku oma harrastus. Jotenkin kivasti kirjoitettu että tulee vähän omaa persoonallisuutta, mutta ei kaikki osaa kirjottaa niin ei sitä kannata sitten miettiä. En halua koko elämäntarinaa lukea, aina on sitten jotain minkä kohdalla alkaa liikaa analysoimaan ja hyvä tyyppi tulee vedettyä vasemmalle. :D

Paras matchini oli mies jolla oli kaksi kuvaa joista toisessa harrastus, eikä esittelyä ollenkaan. Tapailtiin pari kuukautta.

Vierailija
199/270 |
09.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En ole tinderissä ikinä ollut, mutta nuorena sinkkuna miehistä kiinnosti se yksi sadasta, joten vaikea kuvitella, että Tinderissä kiinnostaisi ainakaan useampi.

Ulkonäöstä se ei ole kiinni, minulle se on aika yhdentekevä. Mutta persoonaltaan harva tuntuu nappaavan. Ja mitä tekstissä sitten pitäisi olla. Kaikki se erityinen, mitä ei muissa ole. Kirjoita, mitä musiikkia kuuntelet, jos se on erilaista kuin muilla. Jos soitat jazzia, kirjoita se. Mitä kirjoja luet, mitä elokuvia katsot. Ja edelleen niissä, jos on jotain, mikä ei ole valtavirtaa. Mihin uskot ja mihin et usko. Mitä elämältä haluat. Älä pyri saamaan matseja monilta, vaan löytämään sen yhden, joka etsii juuri sitä, mikä sinussa on kummallista.

Ei noilla sun ohjeilla ketään saa jos on mies. On se kyllä herttaista miten pihalla naiset ovat miesten elämästä.

Mahdollisimman laaja verkko kannattaa tietenkin heittää jotta edes olisi joku mikropieni murto osa realistisesta mahdollisuudesta löytää joku.

No jos sinulla toimii se laaja verkko, niin älä valita. Kaikilla ei selvästikään toimi, eivätkä kaikki miehetkään halua vain, että löytyy ’joku’, vaan haluavat löytää ihmisen, jonka kanssa jutut menee oikeasti yksiin. Ja niitä tarvitaan vain se yksi ainoa.

Jos oikeasti tykkää scifistä, miksi jakaa elämänsä vain ’jonkun’ kanssa, kun voi saada kumppanin, joka oikeasti arvostaa laajaa scifituntemustasi, eikä pidä vaan sitä nolona juttuna, joka pitää piilottaa vierailta?

Toi nyt on tyhmintä mitä oon kuullut vähään aikaan. Miksi ihmeessä sillä pitäisi olla väliä tykkääkö kumppani samoista asioista? Varmaan johtuu joistakin aspberger tms piirteistä kiinnittyä tuollaisiin juttuihin.

No miksi kukaan sitten esim sinusta kiinnostuisi jos teillä ei olisi mitään yhteisiä kiinnostuksen kohteita? Sinulle kelpaa nainen kuin nainen, kunhan ei ole lihava?

Vierailija
200/270 |
09.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

rtyrtyerty kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

tertwertwer kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

15

Miksi sitten ylipäätään tykkäät jostain tyypistä tinderissä, jos sinua ei kiinnosta mahdollisesti tapailla häntä? eri

Minä voin jutella hänen kanssaan. Sitten jos kiinnostaa voin hänet tavata. Tässä olikin kyse siitä miten valikoi kenelle laittaa sydäntä. Miksi laittaisin sydäntä sellaiselle joka ei alkuunkaan herätä kiinnostusta? Koska kaikki ei ihmisestä tule profiilissa esille? No miksi sitten edes käyttää tinderiä kun voit vain ulkonäön perusteella koittaa kadulla pysäyttää ihmisiä ja katsoa kiinnostaako heitä jutella kanssasi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän neljä yksi