Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nainen tinderissä! Monestako tykkäät sadasta?

Vierailija
06.10.2018 |

Keskimäärin? 10/100?

Kommentit (270)

Vierailija
201/270 |
09.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taas joku katkera feministi käynyt poistattamassa kaikki karuselliviestit. No, mitä nirsompi olet niin sitä kauemmin siellä karusellissa pyörit. Ne komeat halutut miehet tietää kyllä arvonsa ja heistä on kiinnostunut todella moni muukin nainen. Ei mitään kiirettä vakiintua kun maitoa saa joka talosta vaikka ei osta lehmää.

Vierailija
202/270 |
09.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

ytytyetry kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei muuten mitään moitittavaa mutta ei kyllä parisuhteeseen uskaltautuisi vaikka miten ihastuisi itse. En voisi luottaa että olisi uskollinen.

Mielenkiintoinen oletus. Miten irtoseksin harrastaminen vaikuttaa miehen luotettavuuteen? Kestääkö miesten psyyke seksin harrastamisen parisuhteen ulkopuolella vai tekeekö irtoseksi miehistäkin kyltymättömiä saalistajia?

Oman elämänkokemukseni ja ilmeisesti joidenkin tutkimustenkin mukaan eniten kyllä parisuhteessa kriiseilevät, pettävät ja eroavat sellaiset, joilla ei ole juuri kokemuksia ja siksi epäilyttää, onko oma valinta hyvä, mitä muuta voisi olla tarjolla jne. Vaikka ei pettäisikään, niin jättää yllättäen kymmenen vuoden jälkeen kun ei tiedäkään enää, onko tehty valinta hyvä. Kokeneempi tietää kaiken tämän ja ymmärtää, että itsellä on hyvä suhde ja kumppani.

Joo, outoa rinnastaa irtoseksin harrastaminen pettämisalttiuteen. Eihän siinä testata uskollisuutta millään tavalla. Parisuhteessahan sitä testataan.

kai sitä ajattelee, että jos on tottunut vaihtamaan kumppaneita kuin sukkia, niin alkaa parisuhteessa tylsistyttämään sama nainen/mies ja kun seksi on vain tunteetonta panemista niin pettämisherkkyyskin on isompi.

Ai että kaikki seksi on sinulle samanlaista. No jos tuntee noin niin ei sitten mikään ihme jos olet valmis ajattelemaan pettämistä.

Itse ainakin näkisin että nainen jolla on ollut paljon irtosuhteita ei olisi luotettava. Eihän seksi tarkoita juuri mitään hänelle, pelkkää nautintoa tai läheisyyttä. Siinä missä joku halaa maksimissaan, voisi oikein villi nainen vaikka päätyä sänkyyn.

'Ei se tarkoittanut mitään'.

Ei kyllä onnistuisi parisuhde! Aina olisi epäilys. Näitä todella villiä naisia löytyy joilla on kymmeniä ellei satoja kumppaneita.

Höpö höpö. Itse olen sinkkuaikoinani ihan menevä nainen. Siis en nyt mikään kylän hövelein nainen, mutta en mä kyllä ole koskaan periaatteen vuoksi kieltäytynyt jos mieli on muuten tehnyt. Enkä ole koskaan pettänyt parisuhteessa. Seksi ja rakkaus on kaksi eri asiaa. Seksi on tosi hyvää, rakkaus on vielä parempaa, mutta kaikkein parasta on kun nuo kaksi voi yhdistää. Ja yleensäkin kaikkein monipuolisinta, villeintä, pervointa ja kiihkeintä seksi voi olla tutun ja luotettavan kumppanin kanssa silloin kun kemiat todella kohtaavat. Eli kun olen tällaisen miehen löytänyt ja päätynyt hänen kanssaan suhteeseen, ei mielessä ole edes käyneet muut. Mutta jos tätä parasta vaihtoehtoa ei ole tarjolla, tyydyn toiseksi parhaaseen.

Ei sillä ole väliä mitä kirjoitat. Tuolla on näkemys.

Ei siitä kai montaa sivua ole kun joku hehkutti miten ulkomailla naiset ovat seksuaalisesti vapautuneempia kuin Suomessa.

Ei yllätä ettei kauaa mennyt kuin joku tulee kertomaan miten ei itse ikinä seurustella naisen kanssa joka on harrastanut irtoseksiä. Samalla kun toinen mies luulee huijaavansa naiset siihen.

Voi miten pihalla te olette naisista.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
203/270 |
09.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Taas joku katkera feministi käynyt poistattamassa kaikki karuselliviestit. No, mitä nirsompi olet niin sitä kauemmin siellä karusellissa pyörit. Ne komeat halutut miehet tietää kyllä arvonsa ja heistä on kiinnostunut todella moni muukin nainen. Ei mitään kiirettä vakiintua kun maitoa saa joka talosta vaikka ei osta lehmää.

En ymmärrä logiikkaa takana että jos nainen on nirso niin hän harrastaa seksiä kenen tahansa kanssa.

Vierailija
204/270 |
09.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tässä taas tulee esille selvä ero miesten ja naisten kirjoitusten välillä. Naiset puhuvat toiseen tutustumisesta ja suhteesta kun taas miehet ovat sitä mieltä että kaikkeen liittyy seksi ja vain seksi.

Ja sitten ihmettelette miksi naiset eivät teitä halua tavata. Mistä voisi johtua?

Vierailija
205/270 |
09.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minäkään en ymmärrä miksi se on niin vaikeaa naisille myöntää olevansa pinnallinen? Rehellisesti sanoen arvostus koko toista sukupuolta kohtaa on ikävä kyllä tämän johdosta laskenut..

Sanat ja käyttäytyminen ovat niin suuressa ristiriidassa keskenään, että joko valtaosa naisista ei joko pysty tarkastelemaan omaa käyttäytymistään objektiivisesti tai sitten he vain valehtelevat ja kaunistelevat totuutta tietoisesti ja tarkoituksella.

Kaiken kaikkiaan on paljon helpompi arvostaa ihmisiä, jotka ovat rehellisiä sekä itselleen että myös muille. Sen sijaan valitettavan moni nainen antaa itsestään hyvin tekopyhän kuvan.

Mitä väliä sillä on myöntääkö naiset olevansa pinnallisia vai ei? Joka tapauksessa he valitsee kumppaninsa omien mieltymyksiensä mukaan. On siis aivan sama onko ne mieltymykset pinnallisia vai ei. Kukaan ei muuta mieltymyksiään vaikka naama punaisena jankutatte pinnallisuudesta. Mikä miellyttää niin se miellyttää. So what?

Vierailija
206/270 |
09.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En ymmärrä logiikkaa takana että jos nainen on nirso niin hän harrastaa seksiä kenen tahansa kanssa.

eihän se seksi jakaannu tasaisesti kenen tahansa miehen kanssa vaan niiden parhaiden panomiesten kesken mitä kaikki naiset haluaa, mutta ei saa.

Vierailija
207/270 |
09.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksei saisi valita miestä ulkonäön mukaan? Lähes kuka vaan mies saa itsestään hyvännäköisen jos treenaa, pukeutuu hyvin ja seisoo ryhdikkäästi. Vaatteilla voi vaikuttaa tosi paljon ulkonäköön.

Vierailija
208/270 |
09.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

eihän se seksi jakaannu tasaisesti kenen tahansa miehen kanssa vaan niiden parhaiden panomiesten kesken mitä kaikki naiset haluaa, mutta ei saa.

No anna naisten nauttia siitä seksistä niiden miesten kanssa! Mitä se sulta on pois??

Vierailija
209/270 |
09.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rehellinen vastaus.

Mun kriteerit miehelle

- yli 185cm

- Suht isokokoinen, saa olla massua tai lihasta. Mieluummin massua.

- puhuu ja pussaa

- rakastaa lapsia ja eläimiä

- tulee omillaan toimeen

- on käynyt edes jonkun koulun loppuun asti

- osaa tehdä ruokaa koska mä en todellakaan osaa.

-pitää luonnosta.

-lempeä hymy ja pilke silmäkulmassa, ei haittaa jos naamassa on vähä skraadua ja muuta kauneusvirhettä, kertoo eletystä elämästä

-on perhekeskeinen

-on huumorintajuinen

-on turvallinen (ei päihteitä, väkivaltaa tai sellaisen ihannointia)

-on 28-38v

Mä itse olen

- 170cm

-51kg

-vaaleat pitkät hiukset, ruskeat silmät, f-kuppi.

- puhun ja pussaan

-rakastan lapsia ja eläimiä

- tulen omillani toimeen

- amk tutkinto

-en osaa kokata mutta vaihtoehtoisesti voin hoitaa vaikka kaikki "miesten" työt

-rakastan luontoa

-on lempeä hymy ja pilke silmäkulmassa, kasvoissa ei kyllä ole kauneusvirheitä

-Olen perhekeskeinen, huumorintajuinen ja turvallinen.

-26v

Annoin ehkä yhden mätsin viikossa. 1/1000 noin karkeasti arvioiden. Löysin sen mitä hain ja marraskuussa sanotaan tahdon.

Vierailija
210/270 |
09.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miesten profiilit on ihan yhtä tyhjiä. Siksi onkin ihmeellistä, miksi vinkistä lisätä teksti lähinnä suututaan, kun sillä olisi niin helppo erottua siitä 90%sta jolla ei mitään järkevää profiilissa lue!

En tiedä kannattaako profiilitekstiin panostaa. Itse panostin ja sain vain pari matchia naisilta. Heistä sai vaikutelman, että eivät edes olleet lukeneet mun profiilitekstiä

Vierailija
211/270 |
09.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joo ei jakaannu tasaisesti. Sellaista elämä on. Ihmisillä on vapaus valita, jopa naisilla.

Vierailija
212/270 |
09.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tässä taas tulee esille selvä ero miesten ja naisten kirjoitusten välillä. Naiset puhuvat toiseen tutustumisesta ja suhteesta kun taas miehet ovat sitä mieltä että kaikkeen liittyy seksi ja vain seksi.

Ja sitten ihmettelette miksi naiset eivät teitä halua tavata. Mistä voisi johtua?

Sitten kun miehenä puhuu vastaavista niin tulee lopulta kaverikorttia ja nämä "p*llu miehen tiellä pitää" "kyntömies ei vakoa valitse" -tyypit saavat kiinnostusta

eri

Vierailija
213/270 |
09.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllähän kaikki nyt tietävät, mikä "pihtarihuora" on! Termi on suomalaisen miehen ajattelun kulmakivi.

Vierailija
214/270 |
09.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sitten kun miehenä puhuu vastaavista niin tulee lopulta kaverikorttia ja nämä "p*llu miehen tiellä pitää" "kyntömies ei vakoa valitse" -tyypit saavat kiinnostusta

eri

Onko tämä taas "kaikki olemme kuulleet naisten valitusta pelimiehistä" vai miten se meni?

Huomiota on paljon erilaista.

Vierailija
215/270 |
09.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kysymys miehille, naisetkin saa toki aivoituksiaan kertoa. 

Olen 46-vuotias, eronnut nainen. Kaksi teini-ikäistä lasta. Vaalea pitkä tukka ja siniset silmät. En super mintissä, mutta en mikään läsäkään. Miehet ovat antaneet minulle huomiotaan aina. Mua arvellaan aina paljon nuoremmaksi kuin olen. Uskoisin, että se johtuu (jäätävän hyvistä geeneistä, haha), tyylistä ja ennen kaikkea mun persoonasta. Harrastan urheilua eri muodoissa, luonnossa samoilua (hiki päässä ja fiilistellen), valokuvausta, ruoanlaittoa, uusia kokemuksia ja elämästä nauttimista kaikilla leveleillä. Olen huumoria rakastava ja huumoria itsekin tuottava. 

Ja sitten se kysymys. Mitä arvelette, että millaisia yhdenottoja Tinderissa saan ja miksi? 

Vierailija
216/270 |
09.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole Tinderissä, enkä liity koskaan, tämä ketju on jo todistanut että aivan turhaa ajanhukkaa. Pitäisikö nyt ymmärtää että niitä tykkäyksiä täytyisi olla joku tietty määrä? Entä jos ei miellytä? Ei kaikki ihmiset IRL miellytä niin miksi jossain Tinderissä?

Siskoni on ollut Tinderissä joskus, sai parissa päivässä yli 600 matchia, aika pelottavaa myös hänen mielestään. Eikä postannut yhtään muuta kuin pari kuvaa itsestään, poisti kyllä tilin koska Tinder on syvältä!

Vierailija
217/270 |
09.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kysymys miehille, naisetkin saa toki aivoituksiaan kertoa. 

Olen 46-vuotias, eronnut nainen. Kaksi teini-ikäistä lasta. Vaalea pitkä tukka ja siniset silmät. En super mintissä, mutta en mikään läsäkään. Miehet ovat antaneet minulle huomiotaan aina. Mua arvellaan aina paljon nuoremmaksi kuin olen. Uskoisin, että se johtuu (jäätävän hyvistä geeneistä, haha), tyylistä ja ennen kaikkea mun persoonasta. Harrastan urheilua eri muodoissa, luonnossa samoilua (hiki päässä ja fiilistellen), valokuvausta, ruoanlaittoa, uusia kokemuksia ja elämästä nauttimista kaikilla leveleillä. Olen huumoria rakastava ja huumoria itsekin tuottava. 

Ja sitten se kysymys. Mitä arvelette, että millaisia yhdenottoja Tinderissa saan ja miksi? 

Tunnen yhden kaltaisesi naisen. Aina ollut kaunis ja hymyilevä nainen, avoin ja aktiivinen, ja myös älykäs. Eronnut, ja eron jälkeen parissa suhteessa ollut. Välillä ihmetyttää, miksi noin viehättävällä naisella on niin huonoja mieskokemuksia. On alkoholin liikakäyttäjää ja niin edelleen. Ehkä nainen ei löydä hyvää miestä jostain syystä, tai miehet tuossa ikäluokassa vaan keskimäärin eivät ole pitäneet itsestään henkisesti ja fyysisesti ihan yhtä hyvää huolta.

Vierailija
218/270 |
09.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miesten profiilit on ihan yhtä tyhjiä. Siksi onkin ihmeellistä, miksi vinkistä lisätä teksti lähinnä suututaan, kun sillä olisi niin helppo erottua siitä 90%sta jolla ei mitään järkevää profiilissa lue!

En tiedä kannattaako profiilitekstiin panostaa. Itse panostin ja sain vain pari matchia naisilta. Heistä sai vaikutelman, että eivät edes olleet lukeneet mun profiilitekstiä

Ei kannata. Itse sain sitä vähemmän ja sitä heikkotasoisempia mätsejä mitä enemmän oli profiilitekstejä.

Johtunee tietysti siitä, että olen eronnut ja tapaan lapsiani säännöllisesti. Naisten mielestä tämä on empiirisen "tutkimukseni" mukaan deittailuelämässä iso miinus vaikka täällä häveliäästi jutellaan miten lapsensa hylänneet miehet on hirveitä tai kuinka ikisinkut on epäilyttäviä. Helpompi se uusperhe on muodostaa jos miehellä ei ole edellisestä suhteesta painolastia...

Hyvin todennäköisesti myös ammattini on naisten silmissä epäseksikäs vaikkakin akateeminen ja ihan kohtuullisesti palkattu, joten siitäkään ei kannata etukäteen mainita. Listaa voisi vielä varmaan jatkaa helposti, joten vastaus on yksiselitteisesti se ettei miehen kannata panostaa kovin paljoa profiilitekstiin.

Vierailija
219/270 |
10.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei kannata. Itse sain sitä vähemmän ja sitä heikkotasoisempia mätsejä mitä enemmän oli profiilitekstejä.

Johtunee tietysti siitä, että olen eronnut ja tapaan lapsiani säännöllisesti. Naisten mielestä tämä on empiirisen "tutkimukseni" mukaan deittailuelämässä iso miinus vaikka täällä häveliäästi jutellaan miten lapsensa hylänneet miehet on hirveitä tai kuinka ikisinkut on epäilyttäviä. Helpompi se uusperhe on muodostaa jos miehellä ei ole edellisestä suhteesta painolastia...

Hyvin todennäköisesti myös ammattini on naisten silmissä epäseksikäs vaikkakin akateeminen ja ihan kohtuullisesti palkattu, joten siitäkään ei kannata etukäteen mainita. Listaa voisi vielä varmaan jatkaa helposti, joten vastaus on yksiselitteisesti se ettei miehen kannata panostaa kovin paljoa profiilitekstiin.

Sinussa ei ole mitään muuta mainitsemisen arvoista kuin työ ja lapset? Miksi kukaan seurustelisi kanssasi?

Vierailija
220/270 |
10.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksei saisi valita miestä ulkonäön mukaan? Lähes kuka vaan mies saa itsestään hyvännäköisen jos treenaa, pukeutuu hyvin ja seisoo ryhdikkäästi. Vaatteilla voi vaikuttaa tosi paljon ulkonäköön.

Naisen ei tartte edes treenata eli ei tartte tuhlata elämästään 7h viikossa salilla ja varsinkaan kun se ei näy yhtään missään ensimmäisen vuoden aikana ja sitten vedät niitä epäterveellisiä ja pahanmakuisia lisäravinteita että tulokset näkyis edes jossain. Samaan aikaan naisen ei tartte muuta kun olla syömättä kuin virtahepo ja jotenkin osaa laittaa pakkelia naamaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän viisi kahdeksan