Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nainen tinderissä! Monestako tykkäät sadasta?

Vierailija
06.10.2018 |

Keskimäärin? 10/100?

Kommentit (270)

Vierailija
1/270 |
07.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei saatu eilen vastausta

Vierailija
2/270 |
07.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Max 10 sadasta. En ole laskenut. Mutta toisin kuin täällä miehet kuvittelevat, syynä ei ole se että etsisin laatikkopääkalsarimallilentäjää. Etsin itselleni sopivaa. Mallit ja lentäjät menee vasemmalle. Olen tavis, etsin kaltaistani. Moni taviskin menee tosin vasemmalle, koska eivät kerro itsestään mitään. Mulla ei ole tarvetta kerätä jotain kirjastoa matcheista, eikä aikaa lähteä selvittämään ihan perusasioita joka perusjampasta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/270 |
07.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmaan max. 1.

Olen vaativa miehen ulkonäön suhteen.

Vierailija
4/270 |
07.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Varmaan max. 1.

Eli miehen kannattaa käydä tekemässä lotto veti kun matchi osuu kohdalle

Vierailija
5/270 |
07.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Max 10 sadasta. En ole laskenut. Mutta toisin kuin täällä miehet kuvittelevat, syynä ei ole se että etsisin laatikkopääkalsarimallilentäjää. Etsin itselleni sopivaa. Mallit ja lentäjät menee vasemmalle. Olen tavis, etsin kaltaistani. Moni taviskin menee tosin vasemmalle, koska eivät kerro itsestään mitään. Mulla ei ole tarvetta kerätä jotain kirjastoa matcheista, eikä aikaa lähteä selvittämään ihan perusasioita joka perusjampasta.

Ajattelin lähiaikoina liittyä Tinderiin. Mitä tietoja siinä annetaan itsestään jonka perusteella toinen tekee valinnan? Ymmärsin että joku kolme kuvaa on varmaan ihan hyvä määrä, mutta minkälaisia nämä esittelytekstit ovat - onko niissä joku merkkimäärä?

Vierailija
6/270 |
07.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin löytyykö täältä kokeneita Tinderin käyttäjiä?

Vierailija
7/270 |
07.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ajattelin lähiaikoina liittyä Tinderiin. Mitä tietoja siinä annetaan itsestään jonka perusteella toinen tekee valinnan? Ymmärsin että joku kolme kuvaa on varmaan ihan hyvä määrä, mutta minkälaisia nämä esittelytekstit ovat - onko niissä joku merkkimäärä?

Jos olet nainen niin riittää kaksi kuvaa ja tekstiksi on nyt ihan sama mitä kirjoitat vaikka tykkäät mcdonaldsista enemmän kuin hesburgerista ja koulutus vaikka elämänkoulu, niin sulla on 2 viikon jälkeen noin 100 matchiä.

Miehenä sitten homma menee vaikeemmaksi. Ei saa kuva olla otettu alakautta, ei peilin kautta otettuja, ei saa olla autoa missään kuvassa, päässä ei saa olla aurinkolaseja, kuvissa ei saa olla alkoholituotteita eikä tupakkia, ei kuvia missä näkyy sun kavereita, sixpackiä ei saa esitellä, ei mitään salikuvia, pitää olla kuva josta käy selkeästi ilmi, että olet ulkomailla ja sen että on jonkun kaverin ottama. Pitää hymyillä joka kuvassa ehdottomasti, mutta varo ettei hymysi ole ylimielinen. Koulutukseen vaaditaan korkekoulututkinto mielellään Tty tai Aalto. Salilla pitää ehdottomasti käydä, koska tämä on ainoa harrastus mikä pitää olla sama. Rakastat matkailua, pidät lapsista, luet kirjoja josta otat jonkun kuvan missä luet Hamlettia. Teksti ei myöskään saa olla muutama sana eikä täyteen kirjoitettu. Tällä ohjeella voit saada 1 match per viikko, jos koluat sen 12h välein ja et ole nirso eli tykkäät sen 80/100.

Vierailija
8/270 |
07.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miehenä sitten homma menee vaikeemmaksi. Ei saa kuva olla otettu alakautta, ei peilin kautta otettuja, ei saa olla autoa missään kuvassa, päässä ei saa olla aurinkolaseja, kuvissa ei saa olla alkoholituotteita eikä tupakkia, ei kuvia missä näkyy sun kavereita, sixpackiä ei saa esitellä, ei mitään salikuvia, pitää olla kuva josta käy selkeästi ilmi, että olet ulkomailla ja sen että on jonkun kaverin ottama. Pitää hymyillä joka kuvassa ehdottomasti, mutta varo ettei hymysi ole ylimielinen. Koulutukseen vaaditaan korkekoulututkinto mielellään Tty tai Aalto. Salilla pitää ehdottomasti käydä, koska tämä on ainoa harrastus mikä pitää olla sama. Rakastat matkailua, pidät lapsista, luet kirjoja josta otat jonkun kuvan missä luet Hamlettia. Teksti ei myöskään saa olla muutama sana eikä täyteen kirjoitettu. Tällä ohjeella voit saada 1 match per viikko, jos koluat sen 12h välein ja et ole nirso eli tykkäät sen 80/100.

Hauska kirjoitus ja sen takia hauska, että osa tuosta on varmasti ihan tottakin. Voisiko joku muu kommentoida nyt tätä nimenomaista ohjetta ja kertoa oman näkemyksensä onko tämä juuri näin vai onko tuossa mitään liukumaa? En usko kaikkien ihmisten hakevan samanlaisia ihmisiä kummassakaan sukupuolessa.

Vierailija
9/270 |
07.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

1-2.

Vierailija
10/270 |
07.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Varmaan max. 1.

Muutama jatkokysymys:

- Kun löydät tämän helmen ja mahdollisesti matchaat hänen kanssaan, niin avaatko itse keskustelun ja aktiivisesti kannattelet keskustelua, vai pidätkö näitä asioita miehen tehtävänä huolimatta siitä että mies kuuluu siihen pieneen prosenttiin josta pidät?

- Oletko saanut näiltä 1/100 miehiltä sitä mitä toivot, oli se sitten seksiä, treffejä, seurustelua tai avioliittoa?

Vierailija
11/270 |
07.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Varmaan max. 1.

Muutama jatkokysymys:

- Kun löydät tämän helmen ja mahdollisesti matchaat hänen kanssaan, niin avaatko itse keskustelun ja aktiivisesti kannattelet keskustelua, vai pidätkö näitä asioita miehen tehtävänä huolimatta siitä että mies kuuluu siihen pieneen prosenttiin josta pidät?

- Oletko saanut näiltä 1/100 miehiltä sitä mitä toivot, oli se sitten seksiä, treffejä, seurustelua tai avioliittoa?

Veikkaan että ei tee aloitusra ja jos sitä ei kuulu, niin poistaa 3 päivän päästä pois.

Vierailija
12/270 |
08.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hyvähän se olisi, jos siinä jollain tavalla kertoisi jotain itsestään ja elämäntavoistaan, tärkeistä asioista tms. Harrastukset, asiat joita tykkää tehdä, minkälaista elämää viettää yleensä ottaen.

Itse esim. en samaistu ollenkaan niihin, jotka kuvien (tekstiä näillä ei yleensä olekaan) perusteella viettävät vapaa-aikansa sukeltamalla valtamerissä tai kiipeilemässä vuorilla tai vähintään laskettelemassa Alpeilla. Tuollaiset on niin kaukana mun elämästä, että ko. tyypit menee väistämättä vasemmalle.

Eli mä ainakin teen sitä karsintaa molempien näkökulmasta. Näkisinkö mä itseni osana sitä sen miehen elämää millään tavalla.

Vierailija
13/270 |
08.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Arviolta 2/100.

Vierailija
14/270 |
08.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos olet nainen niin riittää kaksi kuvaa ja tekstiksi on nyt ihan sama mitä kirjoitat vaikka tykkäät mcdonaldsista enemmän kuin hesburgerista ja koulutus vaikka elämänkoulu, niin sulla on 2 viikon jälkeen noin 100 matchiä.

Totta joka sana. Ajattelin seuraavaks laittaa pelkät ääriviivat valokuvasta.

Vierailija
15/270 |
08.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus laskin, tykkään keskimäärin 2-3 per sata. Esim nuo ryyppäyskuvat, tupakointi, lapset (mainittuna ja etenkin kuvissa), paidattomuus, joka kuvassa aurinkolasit, tai ei profiilitekstia ollenkaan, ovat varmoja vasemmalle menijöitä. Tai tekstinä pelkkä pituus (jos pituus on sun persoonallisuus niin ei kiitos), tai "kysy lisää" (jos et osaa yhtään itsestäsi kertoa niin taas ei kiitos).

Nämä asiat aiheuttavat hylkäyksen paljon useammin kuin ulkonäkö varsinaisesti. Pelkän ulkonäön puolesta oikealle menisi ehkä 10, mutta ei kiinnosta tylsät nätit pojat. Eikä muutes myöskään ne lentäjämallit, nämä on äärettömän omahyväisiä ja tylsiä tyyppejä lähes aina.

En aloita keskustelua, alussa kokeilin, ei johda ikinä mihinkään. Mies kyllä aloittaa ja on aktiivinen jos häntä oikeasti kiinnostaa. En ole kiinnostunut olemaan domina.

Vierailija
16/270 |
08.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole tinderissä ikinä ollut, mutta nuorena sinkkuna miehistä kiinnosti se yksi sadasta, joten vaikea kuvitella, että Tinderissä kiinnostaisi ainakaan useampi.

Ulkonäöstä se ei ole kiinni, minulle se on aika yhdentekevä. Mutta persoonaltaan harva tuntuu nappaavan. Ja mitä tekstissä sitten pitäisi olla. Kaikki se erityinen, mitä ei muissa ole. Kirjoita, mitä musiikkia kuuntelet, jos se on erilaista kuin muilla. Jos soitat jazzia, kirjoita se. Mitä kirjoja luet, mitä elokuvia katsot. Ja edelleen niissä, jos on jotain, mikä ei ole valtavirtaa. Mihin uskot ja mihin et usko. Mitä elämältä haluat. Älä pyri saamaan matseja monilta, vaan löytämään sen yhden, joka etsii juuri sitä, mikä sinussa on kummallista.

Vierailija
17/270 |
08.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla oli Tinder viikon, kuudelle laitoin sydämen ja viiden kanssa tuli match :D Etsin samankaltaista itseni kanssa

Vierailija
18/270 |
08.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samaa mieltä 16 kanssa. Iso osa profiiliteksteistä, silloin harvoin kun sellainen siis on, voisi kuvata ketä tahansa "tykkään hyvästä seurasta, ruoasta ja elokuvista. Tykkään nauraa ja pitää hauskaa. Pizza ❤". Joo kiitos, sepä kertoi paljon persoonastasi, mikset saman tien kerro että hengität joka päivä.

15

Vierailija
19/270 |
08.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä siellä Tinderissä tavallinenkin mies pärjää kunhan tosiaan panostaa siihen profiiliin. Olen seurannut töissä naisten Tinderin selailua ja onhan se hieman erilaista kuin miesten. Kaikki syynätään mahdollisimman tarkkaan läpi ja mietitään uskaltaako tykätä. Miehet taas selaavat samassa ajassa vähintään 10x määrän profiileita läpi.

Vierailija
20/270 |
08.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hauska kirjoitus ja sen takia hauska, että osa tuosta on varmasti ihan tottakin. Voisiko joku muu kommentoida nyt tätä nimenomaista ohjetta ja kertoa oman näkemyksensä onko tämä juuri näin vai onko tuossa mitään liukumaa? En usko kaikkien ihmisten hakevan samanlaisia ihmisiä kummassakaan sukupuolessa.

Juu, on ne akat naurettavan tarkkoja. Itselläni on kuvia jotka rikkovat noita sääntöjä ja tasan nolla mätchiä on suomesta tullut. Tinder passporttia käyttämällä saan 0-3 mätchiä päivässä ja välillä ihan hyvännäköisiltä. Eka päivä tuli jotain 50 kpl ja siitä sitten väheni.

Jotkut noista ohjeista kuvien suhteen taitaa kuitenkin olla hieman vääriä. Kyllä six päckki saa näkyä ja pitääkin jos haluaa "tietynlaisia" naisia. Mutta silloinkin se pitää mieluiten olla kaverin spontaanisesti ottama silloin kun on rannalla lentopalloa pelaamassa ja taustalla sattumalta näkyy viihden tähden luksusresortti karibian meren rannalla.

Hymytön kuva on parempi. Ei ns jännittävä mieshenkilö hymyile.

Benteley ja kartano saavat tietenkin näkyä mutta vain yhdessä kuvassa ettei tule pröystäilevä vaikutelma.

Mikään kuvasääntö ei tietenkään päde jos on tosi tosi naurettavan hyvännäköinen. Eli 8+ muijien mielestä.

Muijat ovat kyllä sitten tooooodella vainoharhaisia kuvien suhteen. Moni on mut blokannut kun en ole lähettänyt selfie kuvaa joka on otettu 5cm naamasta tai suostunut facetimeen ennen tapaamista tai koska minulla ei ole instaa/facea.

Toi on hirveän tekopyhää naisilta koska minulla kuitenkin on realistiset kuvat otettu ilman filtteriä eikä mitään paras otos tuhannesta plus filtterit plus kaunentava kuvanmuokkaus jonkun ihme äppsin kautta jollaista tytöt itse harrastavat. Harvemmin noita tyttöjä sitten edes kuvistaan tunnistaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kolme kaksi