Nonniin av-viisastelijat mitä tekisitte tässä tilanteessa?
Kun täällä tulee vaan lokaa niskaan, mutta kukaan ei kerro mitä sitten olosi pitänyt tehdä.
Ennen kun provo huutelut alkaa niin tämä on ihan totta.
Kun olin raskaana, jouduin sairaalaan. Mies oli jättänyt ja päivää ennen tapahtunutta paras ystävä haukkuu ja katoaa elämästä. Siinä olikin sitten kaikki omaiset. Sairaalassa oma ja lapsen tila on epävakaa ja mietin tosissani, kenet pyydän siihen vierelle, kun ei ole yhtään ketään.
Mitä sitten jos ne viimeiset hetket tulee, eikä ole ihan ketään kuka tulisi katsomaan? Mitä teet? Muuta kun haukut vauvapalstalla jonkun joka siitä kertoo?
Kommentit (23)
Mitä oikein sössötät? Inkoherentti kirjoituksesi on sekava.
Vierailija kirjoitti:
Kun täällä tulee vaan lokaa niskaan, mutta kukaan ei kerro mitä sitten olosi pitänyt tehdä.
Ennen kun provo huutelut alkaa niin tämä on ihan totta.
Kun olin raskaana, jouduin sairaalaan. Mies oli jättänyt ja päivää ennen tapahtunutta paras ystävä haukkuu ja katoaa elämästä. Siinä olikin sitten kaikki omaiset. Sairaalassa oma ja lapsen tila on epävakaa ja mietin tosissani, kenet pyydän siihen vierelle, kun ei ole yhtään ketään.
Mitä sitten jos ne viimeiset hetket tulee, eikä ole ihan ketään kuka tulisi katsomaan? Mitä teet? Muuta kun haukut vauvapalstalla jonkun joka siitä kertoo?
Jouduin nielurisaleikkaukseen, joka Helsingissä tehdään päiväkirurgisena toimenpiteenä. Ajatus oli että joku läheinen tulee yöksi kotiin, auttamaan jos tarvii apua. No, minulla on kyllä kavereita, mutta kaikki ovat huonokuntoisia (olen kiltti enkä ajattele hyötymistä). Niin voi sitä hoitajain vittuilua ja valitusta. Kun sanoin ettei ole ketään, niin ei ole. Enkä tajua miten kukaan voi sellaisen leikkauksen jälkeen lähteä heti pois. Sanoin ettei panacodit tehoa minuun, mutta ei kuunnellut. Yksi sitten tokaisi, että tämä on viranomaisasia. Wtf?
Onko rikos että on yksin?
Apn tapauksessa, en usko että pientä lasta olisi jätetty heitteille. Esimerkki on sellainen että olisit oikeasti oikeutettu saamaan sossu ym apua.
Täytyy muistaa että ihmiset ymmärtää rajallisesti ja trolleilla on paljon elämätöntä elämää, joten tällaiselta "yleispalstalta" ei kannata odottaa mitään. Jokaisella kaverilla on omat pienet ongelmansa, ja vain harva oikeasti välittää. Pääasia että sinä välität lapsesta, selviätte kyllä.
Olisiko pienperheyhdistys tai vastaava vertaistuki.
Voiko hän lähiomaiseksi laittaa sossuja?
T.ohis