Jenni Haukio on ainakin 10 vuotta vanhemman näköinen
Täytyi taas ihmetellä, kuinka "ikääntyneen" näköinen Jenni Haukio on iltalehden kuvissa. Onhan hän ihan hehekän näköinen, mutta jotenkin vanhan oloinen. Kasvotkin ovat iäkkäämmän ihmisen oloiset. Toki hän silti on tyylikäs ja näyttävä. Sopii kyllä hyvin Niinistölle.
Kommentit (198)
Vierailija kirjoitti:
Kaunis ja tyylikäs on. Jotain ihme kadeilua taas pitää luukuttaa.
Joo on kaunis ja tyylikäs, mutta vanhan näköinen. No kun mieskin on jo puoliksi haudassa niin seura tekee kaltaiseksi. Voi olla, että ollaan kateellsia, mutta meillä on oikeus siihen....
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Täytyi taas ihmetellä, kuinka "ikääntyneen" näköinen Jenni Haukio on iltalehden kuvissa. Onhan hän ihan hehekän näköinen, mutta jotenkin vanhan oloinen. Kasvotkin ovat iäkkäämmän ihmisen oloiset. Toki hän silti on tyylikäs ja näyttävä. Sopii kyllä hyvin Niinistölle.
Miksi hänen pitäisi näyttää esim. hädintuskin 20-vuotiaalta instagram beibiltä?
No nyt ainakin näyttää vanhalta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joo on kaunis ja tyylikäs, mutta vanhan näköinen. No kun mieskin on jo puoliksi haudassa niin seura tekee kaltaiseksi. Voi olla, että ollaan kateellsia, mutta meillä on oikeus siihen....
Mikä oikeus?
Miksi jonkun ulkonäkö häiritsee tai ärsyttää noin paljon ? :D Pinnallisia ja noloja olette.
Vierailija kirjoitti:
Miksi jonkun ulkonäkö häiritsee tai ärsyttää noin paljon ? :D Pinnallisia ja noloja olette.
No kun se vain ärsyttää. En osaa sanoa, mutta sen ulkonäkö ärsyttää tosi paljon. Ilmeisesti myös sen takia, kun se on niin jäykkä ja vähän turha julkkis. Koko sen ja Niinistön juttu tuntuu niin hassulta, ettei tahdo ymmärtää. Ehkä se on niin hauska juttu, että siinä lienee sen viehätys.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä olen tasan Jennin ikäinen pikkulapsen äiti. Jenni ei ole mitenkään vanhemman näköinen kuin minä ja muut tuntemani samanikäiset pikkulasten äidit. Tässä iässä huonot unet näkyvät heti naamasta, toisin kuin nuorempana.
Luuletko tosiaan, että Jenni hoitaa yksin lapsen. Eiköhän heillä ole varaa palkata hoitajia. Jennillä on lisäksi äiti apuna, ilmeisesti auttamassa.
Onhan lehdessä lukenut, että Aarolla on hoitaja.
Ai meinaatko että ovat hankkineet myös imettäjän, joka hoitaa yöimetykset?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikä oikeus?
Vapaa maa, täällä saa sanoa, mitä haluaa ja varsinkin julkkiksista.
Tuskin vauvalla on hoitajaa joka yö.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä olen tasan Jennin ikäinen pikkulapsen äiti. Jenni ei ole mitenkään vanhemman näköinen kuin minä ja muut tuntemani samanikäiset pikkulasten äidit. Tässä iässä huonot unet näkyvät heti naamasta, toisin kuin nuorempana.
Luuletko tosiaan, että Jenni hoitaa yksin lapsen. Eiköhän heillä ole varaa palkata hoitajia. Jennillä on lisäksi äiti apuna, ilmeisesti auttamassa.
Ei kun Niinistö syöttää pullosta Jennin pumppaamia maitoja yöllä. Kaikki eivät imetä kovin pitkään. Ootko varma, onko imettänyt lainkaan tai onko siltä tullut edes maitoa? Kaikilta ei tule.
Vierailija kirjoitti:
No sekin auttaa, jos on edes kerran pari viikossa. Monella ei ole koskaan. Yleensä äiti on kiinni lapsessa päivät ja yöt ilman taukoja lähes vuoden.
Ihan ikäisensä näköinen. Tyyliltään ehkä rouvamainen, mutta sehän on vain pintaa. Jos mielikuvitusta piisaa, niin voit kuvitella Jennille päälle vaikka farkut ja rotsin -johan mieli muuttuu. Nelikymppinen on kuitenkin jo keski-ikäinen, suuri osa heistä (meistä) näyttää oikeasti kuluneilta toisin kuin Jenni. Ei sitä kouvolatukka peitä.
Jenni on kooltaan pieni ja siro hänellä on myös erittäin hyvä iho. Ainoa (mikä oikein syyhyttäisi muuttaa )hänessä pikaisesti on: hiukset!!
Ne vanhettavat häntä todella; tylsä, jäykkä patalakkipäässä. Kiitos ns hiustyylin tulee nopeasti about 10 vuotta lisää👎
Niinistöhän on kehunut kuinka vaatimaton vauva Aaro on. Ehkä Aaroa hoitaa useampi henkilö.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei kun Niinistö syöttää pullosta Jennin pumppaamia maitoja yöllä. Kaikki eivät imetä kovin pitkään. Ootko varma, onko imettänyt lainkaan tai onko siltä tullut edes maitoa? Kaikilta ei tule.
Keskimäärin korkeakoulutetut imettävät pisimpään.
Vierailija kirjoitti:
Vanhan miehen kanssa vanhenee. Nuoren miehen kanssa pysyy nuorena.
Näinhän se on! Elämä on hauskempaa eikä vähiten makkarissa. Ilo ja hyvinvointi näkyy sekä tuntuu.
En voisi kuvitella elämää ukkelin kanssa.
Paitsi tietysti vanhana sitten.
Vierailija kirjoitti:
Ihan ikäisensä näköinen. Tyyliltään ehkä rouvamainen, mutta sehän on vain pintaa. Jos mielikuvitusta piisaa, niin voit kuvitella Jennille päälle vaikka farkut ja rotsin -johan mieli muuttuu. Nelikymppinen on kuitenkin jo keski-ikäinen, suuri osa heistä (meistä) näyttää oikeasti kuluneilta toisin kuin Jenni. Ei sitä kouvolatukka peitä.
Niinhän on hän jo keski-ikäinen, mutta silti tyyli on vanhan rouvan. Moni 40-vuotias pukeutuu paljon nuorekkaammin. En silti sano, että rouva Haukion tarvitsee niin tehdä, mutta sanon, että vanhalta näyttää.
Pöh. Levollisen ja valppaan oloinen nainen eli kaunis.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Keskimäärin korkeakoulutetut imettävät pisimpään.
Joo mutta jos ei tule. Ei auta vaikka olisi kuinka korkea koulutus.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No sekin auttaa, jos on edes kerran pari viikossa. Monella ei ole koskaan. Yleensä äiti on kiinni lapsessa päivät ja yöt ilman taukoja lähes vuoden.
Miksi luulet, että vauvalla olisi yöhoitaja monta kertaa viikossa? Itse en jättäisi vauvaa yöksi hoitajalle kuin pakkotilanteessa vaikka olisin miljardööri. Kyse on arvoista eikä rahasta.
Miksi hänen pitäisi näyttää esim. hädintuskin 20-vuotiaalta instagram beibiltä?