Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jenni Haukio on ainakin 10 vuotta vanhemman näköinen

Vierailija
06.10.2018 |

Täytyi taas ihmetellä, kuinka "ikääntyneen" näköinen Jenni Haukio on iltalehden kuvissa. Onhan hän ihan hehekän näköinen, mutta jotenkin vanhan oloinen. Kasvotkin ovat iäkkäämmän ihmisen oloiset. Toki hän silti on tyylikäs ja näyttävä. Sopii kyllä hyvin Niinistölle.

Kommentit (198)

Vierailija
81/198 |
06.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi että mammoja ottaa päähän kun joku mies on saanut nuoremman naisen.

Totuus kuitenkin on että joku sale on parempi kuin 99% miehistä iästään huolimatta. Akoilla vaan on nykyisin sellaiset harhaluulot että noita rikkaita nuoria ja komeita olisi heille tarjolla.

Eipä ole tarjolla jollei ite oo koku ysin tai kympin parikymppinen hottis instamisu. Mammat eivät kuulu tuohon joukkoon

Vierailija
82/198 |
06.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En ole kyllä nähnyt ketään muita hoitajia kuin Jennin äiti. Jenni käy lähes päivittäin Aaron kanssa Jupperissa kaupassa ja lenkillä .

Totta kai se pääsee lenkille, kun joku muu hoitaa arkiset kotiaskareet. Toki sen pitää myös esittää hyvää äitiä. Sen tehtävä on olla esikuvana. Kyllä sekin on vain ihminen, joka ei noin iäkkäänä jaksa sitä, mitä nuorempi

Ei se siitä tee muista parempaa, että se on Niinistön muija. Johan sillä menee aika ulkonäkönsä laittamisessa, koska sen pitääneen edustaa. Pitää käydä lisäksi kauneushoidoissa ja jumpassa. Kirjoittelee palstoille yms. Pakkohan sillä on apua olla.

Kahdeksan vuoden aikana, kun Niinistöt ovat asuneet Espoossa, ovat he pari kertaa vuodessa pesseet ikkunat ihan itse. Ei heillä tietääkseni mitään apuvoimia talossaan muutenkaan ole. Ihan ovat luin muutkin perheet. Mäntyniemi on tietenkin eri juttu, mutta yleensä ovat omassa kodissaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/198 |
06.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen varma, että ihan itse öisin hoitavat vauvan ellei ole jotain menoja.

Vierailija
84/198 |
07.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikka kuinka puolustatte Haukiota ja sen miestä, he eivät elä kuin tarvitset.

Niisistö ei takuulla pese itse ikkunoita. Eikä se ole jopa vaarallista tuossa iässä.

Te ette todellakaan tiedä, mitä he tekevät. Jos joskus tekee jotain arkista työtä, se ei tarkoita sitä, että sitä tekee aina ja säännöllisesti.

Vierailija
85/198 |
07.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen varma, että ihan itse öisin hoitavat vauvan ellei ole jotain menoja.

No jos saa päivällä apua ja voi levätä, voi sitten yöllä hoitaa vauvaa. Kyllä heillä apulkoisia on.

Vierailija
86/198 |
07.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niisistö ei takuulla pese itse ikkunoita. Eikä se ole jopa vaarallista tuossa iässä.

Te ette todellakaan tiedä, mitä he tekevät. Jos joskus tekee jotain arkista työtä, se ei tarkoita sitä, että sitä tekee aina ja säännöllisesti.

Niinistöt ostivat omakotitalon mentyään naimisiin. Ovat siitä asti näyttäneet elävän kuin muutkin. Kolaavat lumet ja hoitavat puutarhaa, käyvät ostoksilla ja lenkillä. Nykyään ovat turvahenkilöt taustalla. Heidän talonsa on ihan tavallinen n.140neliötä.

Vierailija
87/198 |
07.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jenni Haukio on virallisesti yksityishenkilö. Esiintyi tänäänkin oman työnsä takia. Eikä ole omalla käytöksellään antanut oikeutta julkiseen nälvimiseen. Tämä ketju on ainakin lähes rikollinen.

Ei ole mikään yksityishenkilö, kyllä hän edustaa miehensä rinnalla. Sinä et voi päättää siitä, mistä ihmiset keskustelevarmaan.

Kyllä aivan taviksetkin saavat osakseen arvostelua, eikä siihenkään ole kenellekään oikeutta. Pakko vaan kestää .....

Vierailija
88/198 |
07.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niinistöt ostivat omakotitalon mentyään naimisiin. Ovat siitä asti näyttäneet elävän kuin muutkin. Kolaavat lumet ja hoitavat puutarhaa, käyvät ostoksilla ja lenkillä. Nykyään ovat turvahenkilöt taustalla. Heidän talonsa on ihan tavallinen n.140neliötä.

Miten pressan ehtii, sehän on niin kiireinen. Ei ole 140 neliön näillä seuduilla mikään Matti Meikäläisen talo. Puutarhan hoito on kivaa puuhastelua, olisipa mullakin sellainen.

Vierailija
89/198 |
07.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi eivät voisi pestä itse ikkunoita? Talo on yksikerroksinen, niin ei edes tarvitse kiipeillä. Mäntyniemessä tietenkin on hoitohenkilökunta, mutta Niinistöt ovat halunneet asua pääsääntöisesti omassa talossaan.

Vierailija
90/198 |
07.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihan ikäisensä näköinen. Tyyliltään ehkä rouvamainen, mutta sehän on vain pintaa. Jos mielikuvitusta piisaa, niin voit kuvitella Jennille päälle vaikka farkut ja rotsin -johan mieli muuttuu. Nelikymppinen on kuitenkin jo keski-ikäinen, suuri osa heistä (meistä) näyttää oikeasti kuluneilta toisin kuin Jenni. Ei sitä kouvolatukka peitä.

Niinhän on hän jo keski-ikäinen, mutta silti tyyli on vanhan rouvan. Moni 40-vuotias pukeutuu paljon nuorekkaammin. En silti sano, että rouva Haukion tarvitsee niin tehdä, mutta sanon, että vanhalta näyttää. 

Googlaamalla löytää kuvia, jossa Jennillä hiukan nuorekkaampia arkkivaatteita ja kampauksiakin.

Mutta kypärämäiset ja liian tummat sekä tasaväriset hiukset vanhentavat eniten sekä tietysti luusto huomioiden hiukan väärin nypityt ja ohuehkot tummat kulmakarvat tumman tukan kanssa myös.

Tietysti pienehköt silmät ja ohuehköt huulet on este kaunotarmaisuudelle, mutta kyllä Jennistä kauniimmankin saisi -  kroppakin Jennilla on varsin mallikas.

Laittaisi edes hieman vaaleamman ja luonnollisesti raidoitetun tukan - sekä antaisi luonnonkiharan näkyä tai sitten suoristaisi tukkansa kokonaan ja kasvattaisi siitä pidemmän mallin. 

Myös aivan lyhyt pixie voisi sopia sirolle ja ohutkaulaiselle Jennille.

Vierailija
91/198 |
07.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomen pressa saa kyllä liikkua ihan vapaasti ja käydä kaupassa. Joku maalla asuva oli bongannut Saulin vaippaostoksilla Isossa Omenassa ja kertonut siitä paikallislehteen. Täällä asuville julkisuuden ihmiset ostoksilla on ihan norminäky, eikä siihen kiinnitetä huomiota.

Vierailija
92/198 |
07.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minusta Jenni on erittäin kaunisihoinen ja kasvoiltaan muutenkin "tuoreen" näköinen.

Tuo kampaus se on mikä tekee vanhemman näköiseksi, samoin pukeutumistyyli.

Kuvitelkaas hänelle joku villi hiusmalli, muotifarkut ja niukka toppi...

Miksi hänen pitäisi pukeutua noin typerästi?

Vierailija
93/198 |
07.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä olin itse alle 40, kun Ilkka Kanerva vilkuili minua kaupassa.  Meillä oli ikäeroa noin 20 vuotta. Minä juoksin pakoon, enkä tykännyt.

No, eikö hän yrittänyt lähestyä muuten. Esim. tekstareilla ja puutarhanhoitoon liittyvillä runoilla? Olen kuullut, että IKellä välähtää.

Vierailija
94/198 |
07.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Suomen pressa saa kyllä liikkua ihan vapaasti ja käydä kaupassa. Joku maalla asuva oli bongannut Saulin vaippaostoksilla Isossa Omenassa ja kertonut siitä paikallislehteen. Täällä asuville julkisuuden ihmiset ostoksilla on ihan norminäky, eikä siihen kiinnitetä huomiota.

Kuinka presidentillä on aikaa/halua käydä jossain isossa omenassa vaippaostoksilla?!?

Vierailija
95/198 |
07.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Höh, Jennihän on todella tyylikäs ja arvokkaan näköinen nainen, eikä mitenkään vanhemman näköinen! Ottakaa huomioon, että hän on presidentin rouva, siitä "tätimäisyys", ei tuossa asemassa pukeuduta kuin Keravalainen teinipissis.

Vierailija
96/198 |
07.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten lienee hänen ajatusmaailmansa? Hänhän on ollut ilmeisesti vuodesta 2006 jo Niinistön kanssa. Tästä on aikaa jo 12 vuotta. Hän on  ilmeisesti ollut alle 30, kun ovat alkaneet jonkinlaisen suhteen. Niinistö on silloin jo ollut lähemmäs 60. Voiko tällaisessa suhteessa ajatuksetkaan pysyä kovin nuorena, jos viettää aikaa itseään noin paljon vanhemman seurassa. 

Ajatusten nuoruus tai vanhuus ei ole iästä kiinni. Eikä parisuhteen toimivuus.

Sanoisin että olin itse parikymppisenä erittäin vanhahtava monilta ajatuksiltani. Jotkut oikein yllättyivät.

Vierailija
97/198 |
07.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä oon mitätön ope, mutta muakin arvostellaan jatkuvasti. Ei auta muuta kuin hyväksyä se. Ihmiset ovat sellaisia. Täytyy mennä jonnekin erämaahan, jos ei arvostelua kestä.

Arvostellaanko sun ulkonäköä, miksi ihmeessä. Outoa. Sen tiesin että opettajien opetustapaa arvostellaan.

Ihmisillä on energiaa outoihin asioihin.

Vierailija
98/198 |
07.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jennille sopisivat vaaleammat sävyt esim luonnonvalkoinen, haaleankeltainen ja vihreä. Ihan liian tummiin pukeutuu tai pinkkiin.

Vierailija
99/198 |
07.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta Jenni Haukio näyttää ihan ikäiseltään, eli noin 40-vuotiaalta aikuiselta naiselta. Ja mielestäni hänellä on aina kaunis kampaus, vaikka sitä kaikilla keskustelu-palstoilla jatkuvasti solvataan.

Vierailija
100/198 |
07.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuinka presidentillä on aikaa/halua käydä jossain isossa omenassa vaippaostoksilla?!?

Kai nyt pressallakin on vapaa-aikaa ja saa käyttää sen miten tahtoo. Jos Jenni oli hoitamassa vauvaa, niin eikö ole ihan luonnollista, että mies käy ostoksilla.

Pääministeri on vielä kiireisempi ja niin vain Katainenkin hoiti perheen ruokaostokset Iso-Omenan Cittarissa. Asuivat Friisilässä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi seitsemän kahdeksan