On se kyllä mielenkiintoista, miten joillekin on niin tärkeää saada huomiota...Tänään metrossa
istui viereisessä loossissa blondattu, vahvasti meikattu (contourit, bakingit, mitä nyt onkaan?) ja tekoturkkiin pukeutunut noin parikymppinen tyttö. Hän koko ajan vilkuili kahta vieressäni istuvaa miestä jotka juttelivat keskenään. Tyttö heilautti hiuksiaan, teki kaikkensa jotta miehet katsoisivat, mutta nämä vilkaisivat tyttöä vain kerran kun ilmeisesti hekin ihmettelivät että mitä tuo hyöriskelee ja jatkoivat jutteluaan. Metroon tuli taas uusi miespuolinen, tällä kertaa tatuoitu "pahis" joka kailotti kovaan ääneen puhelimeen. Blondi yritti saada huomiota myös tältä, mutta eihän tuokaan mies häneen kiinnittänyt mitään huomiota. Mulle tuli jo melkein myötähäpeä siitä kiemurtelusta. Sitten tytön loossiin tulikin kaksi vanhaa rouvaa, jolloin tyttö kaivoi puhelimen esiin ja alkoi näpertää sitä. Kiemurtelu loppui.
XD
Ootteko koskaan olleet todistamassa tällaista? Elääkö jotkut oikeasti muiden huomiosta? Ja sitten kun huomiota ei tule, varmaankin tällaiset ihmiset ajattelevat että heissä on jotain vikaa...
Kommentit (52)
Vierailija kirjoitti:
Se että haluaa olla nätti ja saada huomiota ei välttämättä tarkoita että olisi ilkeä ihminen. Monesti minäkuva on nuorilla hakusessa. Sama neito voi vanhempana olla se harmaa muori, joka ei halua mitään huomiota.
Ei kai kukaan ole väittänytkään heidän olevan ilkeitä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Enemmän ihmettelen sitä, millainen ihminen kokee tarpeelliseksi kytätä muita metrossa, tuohtua siitä, tuomita ja pöyristyä, tulla Av:lle ja avata haukkumaketju. Ampuisin varmaan itseäni naamaan, jos ikinä huomaisin itsestäni tällaisia luonteenpiirteitä. Kyllä se oikea ihmisroska löytyy sinusta AP.
Antakaa nyt muiden elää ja tehdä, mitä ikinä haluavat. Ei ole sulta AP pois, vaikka olisit millainen surullinen luuseri.
Tottakai ihmiset saavat tehdä mitä haluavat kunhan eivät vahingoita muita. Tiedän, olen aina ollut kontrolloiva itseäni kohtaan (tästä ala-asteen opettajani oli kuulemma puhunut äidilleni), mutta nyt myöhemmällä iällä olen alkanut kiinnittää myös muiden ihmisten käytökseen erityisen paljon huomiota ja jotenkin koen muiden hölmön käytöksen vahvasti myötähäpeän tunteena, koska asetan mielessäni itseni sen toisen ihmisen asemaan. En mä oikeasti ole paha ihminen, kriittinen ja kontrolloiva kyllä.
Ap
Ei kukaan ole "paha ihminen", ikävä, inhottava, negatiivinen ja ympäristöön pahaa levittäviä ihmisiä taas on paljon, kuten myös sinä. Sinun kannattaa vakavasti harkita terapiaan menoa, sun mielessäsi on niin moni asia pahasti pahasti vinossa. Oikeasti tuohon voit saada vielä apua, tuo on kamala tapa elää elämä, sinulle ja ennenkaikkea ympäristöllesi.
Minä voin hyvin! Olen voinut jo useamman vuoden. Miksi ympäristöni kärsisi ajatuksistani? Olen onnellinen näine ajatusteni kanssa.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Ap kuulostaa elämäänsä kyllästyneltä harmaahiireltä jota miehet eivät ole ikinä katsoneet. Elä ja anna muiden elää.
Luulo ei ole tiedon väärti.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Enemmän ihmettelen sitä, millainen ihminen kokee tarpeelliseksi kytätä muita metrossa, tuohtua siitä, tuomita ja pöyristyä, tulla Av:lle ja avata haukkumaketju. Ampuisin varmaan itseäni naamaan, jos ikinä huomaisin itsestäni tällaisia luonteenpiirteitä. Kyllä se oikea ihmisroska löytyy sinusta AP.
Antakaa nyt muiden elää ja tehdä, mitä ikinä haluavat. Ei ole sulta AP pois, vaikka olisit millainen surullinen luuseri.
Miksi olet noin epäkohtelias?
Taisi mennä tunteisiin. Ehkä hän on tämä blondi, josta Ap puhui.
Miehen ex. On tavattu pari kertaa ja aina alkaa se muiden miesten huomion kerjääminen ja kähmiminen, olen ihmetellyt aina miten hänen oma ukkonsa jaksaa edes katsella. Ehkä tää on näitä vakka ja kansi -juttuja.
Vierailija kirjoitti:
Miehen ex. On tavattu pari kertaa ja aina alkaa se muiden miesten huomion kerjääminen ja kähmiminen, olen ihmetellyt aina miten hänen oma ukkonsa jaksaa edes katsella. Ehkä tää on näitä vakka ja kansi -juttuja.
Juu, kyllä näitä on. Varmaan lapsuudessa jääty ilman huomiota tai jotain.
Tottakai halusin tehdä tästä keskustelun, koska tuo tapahtunut oli kokonaisuudessaan niin erikoinen. Jos olisin tehnyt keskustelun siitä, että olisin nähnyt metrossa tytön sukivan ja keimailevan ja kaikki lähistöllä olleet miehet olisivat häntä tapittaneet into pinkeänä, niin siinä ei olisi ollut mitään ihmeellistä.
Vai onko minun maailmankuvani vain vääristynyt?
Ap
Onhan näitä. Ja tällaiset piirteet korostuvat kun ottaa vähän skumppaa. Mulla on yksi työkaveri juuri tuollainen, selvinpäin flirttailee todella avoimesti kaikille työpaikan miehille ja sitten kun tulee pikkujoulut tai muut työpaikan pippalot, niin huhhuh mitä menoa. Ja tämä nainen on kyllä vielä varattukin.
Olen kanssa huomannut, että miehet pitävät yleensä vähän maanläheisimmistä kauniista naisista, kuin näistä viimeisen päälle pakkeloiduista, epävarman oloisista hiusten heittelijöistä.
Tai ainakin suomalaiset miehet.
Vierailija kirjoitti:
Olen kanssa huomannut, että miehet pitävät yleensä vähän maanläheisimmistä kauniista naisista, kuin näistä viimeisen päälle pakkeloiduista, epävarman oloisista hiusten heittelijöistä.
Tai ainakin suomalaiset miehet.
Aloin juuri itsekin miettiä, että onkohan tämän mainitsemasi naistyypin suosio vain naisten mielikuvissa? Kuvitellaan että miehet tykkää, vähän niin kuin miesten harhat siitä mitä naiset miehissä ihailee. Ell miehille joku Arnold Schwarzenegger-kroppainen on puolijumala, jonka uskovat olevan jokanaisen unelma, vaikka todellisuudessa harvan naisen miesihanne on mikään bodari.
Ap
Vaikka AP on saanut aloituksellaan myös paljon negaa, niin itse sinäänsä ymmärrän AP:ta.
Minulla on muutamia ystäviä, jotka meikkaavat TODELLA paljon (oikeasti, paksumpi pakkelikerros kuin juutuubin Papananaamalla, edes roskia eivät "kehtaa" viedä elleivät ole täydessä tällingissä, jne.) ja näyttävät monen silmään varmasti ns. perus "baarityrkyltä".
MUTTA edes nämä kaverini eivät käyttäydy noin kuin AP:n tapaus. He käyttävät laittautumiseen sen muutaman tunnin, lähtevät itsevarmoina ulos ja keskittyvät pääasiassa tuttujen kanssa sosialisointiin tai älyluuriinsa. Saattavat ottaa päivän lookistaan muutaman selfien mutta siinä se; kellään ei koskaan pää pyöri ympyrää kuin pöllöllä, että ovatko kanssaihmiset nyt varmasti noteeranneet heidät.
Joten onhan tuollainen käytös aika erikoista...
Siksipä, nyt kun mietin, tuo AP:n tapaus ja muutamat muutkin tässä ketjussa kerrotut kuulostavat lähinnä surullisilta. :/ Varsinkin jos on todella nuori tyttö kyseessä; tekisi mieli mennä kysymään, onko kaikki OK.