Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

On se kyllä mielenkiintoista, miten joillekin on niin tärkeää saada huomiota...Tänään metrossa

Vierailija
06.10.2018 |

istui viereisessä loossissa blondattu, vahvasti meikattu (contourit, bakingit, mitä nyt onkaan?) ja tekoturkkiin pukeutunut noin parikymppinen tyttö. Hän koko ajan vilkuili kahta vieressäni istuvaa miestä jotka juttelivat keskenään. Tyttö heilautti hiuksiaan, teki kaikkensa jotta miehet katsoisivat, mutta nämä vilkaisivat tyttöä vain kerran kun ilmeisesti hekin ihmettelivät että mitä tuo hyöriskelee ja jatkoivat jutteluaan. Metroon tuli taas uusi miespuolinen, tällä kertaa tatuoitu "pahis" joka kailotti kovaan ääneen puhelimeen. Blondi yritti saada huomiota myös tältä, mutta eihän tuokaan mies häneen kiinnittänyt mitään huomiota. Mulle tuli jo melkein myötähäpeä siitä kiemurtelusta. Sitten tytön loossiin tulikin kaksi vanhaa rouvaa, jolloin tyttö kaivoi puhelimen esiin ja alkoi näpertää sitä. Kiemurtelu loppui.

XD

Ootteko koskaan olleet todistamassa tällaista? Elääkö jotkut oikeasti muiden huomiosta? Ja sitten kun huomiota ei tule, varmaankin tällaiset ihmiset ajattelevat että heissä on jotain vikaa...

Kommentit (52)

Vierailija
1/52 |
06.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan perusnainen. 

Vierailija
2/52 |
06.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

On kokemusta.

Entinen kaverini oli tuollainen. Jatkuvasti pää pyöri kuin pöllöllä kun oltiin ihmisten ilmoilla. Hän oli tosi epävarma. Ystävyytemme loppui kun hän yritti humalassa iskeä silloista poikaystävääni.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/52 |
06.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hahahaaaa

Vierailija
4/52 |
06.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitäähän sitä huomiota saada kun on tuntikausia paklannut naamaansa XD

Vierailija
5/52 |
06.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on tämmöinen kaveri. Ikää lähes 40v...

Aina pitää saada huomiota, baarissa ym. Se on todella noloa..

Vierailija
6/52 |
06.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai kamala 😁 Tiedän tuollaisia, olen niitä itsekin nähnyt. Usein ovatkin juuri tosi näyttävästi pukeutuneita ja meikanneita.

Vierailija
7/52 |
06.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Myötistä mielikuvalle!

Vierailija
8/52 |
06.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hahahahahaha

Vierailija
9/52 |
06.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen myös törmännyt tällaisiin tapauksiin. Yövyin silloisen poikaystäväni kanssa eräässä hotellissa ja oltiin hotellin aulassa istumassa. Sinne ilmestyi n. 18-20. ikävuosien väliltä oleva nuoren näköinen nainen pitkine hiuksineen ja napapaitoineen (oli talvi). Istahti meitä vastapäätä olevalle penkille ja alkoi kiemurtelemaan ap:n kuvailemaan tapaan hiuksia hulmuten :D tuijotti koko ajan poikaystävääni, mutta sitä kai harmitti kun meitä ei kiinnostanut keskittyä hänen kiemurtelu-showhun.

Vierailija
10/52 |
06.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olikohan hän asiakkaita kalastelemassa?

Vierailija
11/52 |
06.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No sai ainakin ap:lta huomiota.

Vierailija
12/52 |
06.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen myös törmännyt tällaisiin tapauksiin. Yövyin silloisen poikaystäväni kanssa eräässä hotellissa ja oltiin hotellin aulassa istumassa. Sinne ilmestyi n. 18-20. ikävuosien väliltä oleva nuoren näköinen nainen pitkine hiuksineen ja napapaitoineen (oli talvi). Istahti meitä vastapäätä olevalle penkille ja alkoi kiemurtelemaan ap:n kuvailemaan tapaan hiuksia hulmuten :D tuijotti koko ajan poikaystävääni, mutta sitä kai harmitti kun meitä ei kiinnostanut keskittyä hänen kiemurtelu-showhun.

Ei kiinnostanut, mutta vieläkin muistat😂

Vierailija
13/52 |
06.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap on kytännyt joka liikettä, voi apua😂 Itse en meikkaa useimpina päivinä, mutta ei minua ahdista nuorten naisten (tämähän se ongelma oikeasti oli) tälläytyminen.

Vierailija
14/52 |
06.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

😅

Vierailija
15/52 |
06.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No sai ainakin ap:lta huomiota.

Totta :D Mutta ilmeisesti naisen huomio ei kiinnostanut, ei ottanut mitään katsekontaktia minuun. Miesten huomion saaminen olisi selvästi ollut hänen mielestään paras palkinto!

Ap

Vierailija
16/52 |
06.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten blondatut hiukset ja vahva meikki liittyi asiaan? Aika läpinäkyvä yritys nyt :’D

Vierailija
17/52 |
06.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole koskaan todistanut ja siksi epäilenkin, että näitä näytöksiä "todistaneet" ihmiset näkevät omiaan.

Vierailija
18/52 |
06.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap on kytännyt joka liikettä, voi apua😂 Itse en meikkaa useimpina päivinä, mutta ei minua ahdista nuorten naisten (tämähän se ongelma oikeasti oli) tälläytyminen.

Joo! Musta on hauskaa seurata ihmisten käyttäytymistä julkisissa, mutta vain silloin kun EIVÄT näperrä puhelinta ;)

Ap

Vierailija
19/52 |
06.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehet saavat katsella naisia ja hakea heidän huomiotaan koska se on luonnollista, mutta jos nainen tekee näin on se jotenkin noloa? 🧐

Vierailija
20/52 |
06.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten blondatut hiukset ja vahva meikki liittyi asiaan? Aika läpinäkyvä yritys nyt :’D

Meinaatko ettei naisten hiusten blondaamisella ja kauniimmaksi itsensä meikkaamalla ole mitään tekemistä sen kanssa että haluaa olla miesten mieleen ;) Ei mene läpi! 😉

Ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kolme kolme