Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Koulutuksesi ja oletko tyytyväinen siihen?

Vierailija
06.10.2018 |

G

Kommentit (26)

Vierailija
1/26 |
06.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

AMK-insinööri, en ole tyytyväinen ja haluaisin jatkaa opintoja, mutta asuntolaina ja lapset...

Vierailija
2/26 |
06.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uppp

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/26 |
06.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähihoitaja. En ole tyytyväinen koulutukseeni enkä itseeni muutenkaan.

Vierailija
4/26 |
06.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Media-assistentti. Eipä tuosta ole mitään haittaakaan ollut, jos ei hyötyäkään. Pääasiassa olen itseoppinut koodari nykyisin.

Vierailija
5/26 |
06.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No en todellakaan!!! Koluttauduin hoitoalalle, mutta _inhoan_ ihmisiä _todella syvästi_ nykyään (<- elämä on todella opettanut...).

Vierailija
6/26 |
06.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En sano koulutusta kun täällä heti solvataan. Lapsille olen sanonut etteivät opiskele ikinä tätä alaa. En ole lähäri.

Vierailija
7/26 |
06.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen mikrobiologian erikoislaboratoriohoitaja. Olen tosin kyllä töissä kliinisessä laboratoriossa isohkossa sairaalassa. Kiireinen mutta aivan ihana työ. Ei tarvitse olla tekemisissä ihmisten (potilaiden) kanssa kuin näytteidenoton ajan. Suosittelen lämpimästi alas. Nykyään sanovat olevansa bioanalyytikkoja.

Vierailija
8/26 |
06.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Merkonomi ja yhdistelmäajoneuvon kuljettaja. En ole tyytyväinen ja siksi opiskelen parhaillaan uutta ammattia.

Vierailija
9/26 |
06.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maisteri, luonnontieteelliseltä alalta. Päivääkään en ole valmistumiseni jälkeen ollut oman alani töissä. Harmittaa, kun en aikanaan lähtenyt opiskelemaan insinööriksi. Olisin sentään saanut oikean ammatin.

Vierailija
10/26 |
06.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse haluaisin plagioida gradun ja ryhtyä opettajaksi mutta oon vähän laiska.

Vierailija
11/26 |
06.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen objektiivisen järjen hamuava pyrkien kohdentaen sen subjektiiviseen ihmisen toiminnan luonteeseen.

Vierailija
12/26 |
06.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

FM. Olen tyytyväinen.

Vierailija
13/26 |
06.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Peruskoulu. Olen tyytyväinen.

Vierailija
14/26 |
06.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lääketieteen lisensiaatti, olen tyytyväinen. 

Vierailija
15/26 |
06.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Merkonomi ja olen tyytyväinen. Palkka reilu 3000 € ja 20 alaista. Alaisista iso joukko on tradeja ja joukossa myös muutama KTM. Urahuippu ei ole ihan vielä saavutettu, mutta olen tähänkin tosi tyytyväinen koulutustaustaani nähden.

Vierailija
16/26 |
06.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kasvatustieteen maisteri yleisestä kasvatustieteestä. Olen ihan tyytyväinen, vaikka olisi pitänyt varmaan tehdä pedagogiset sivuaineena. Toki kerkeää ne vielä myöhemminkin, jos tarvii tulevaisuudessa.

Vierailija
17/26 |
06.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen tradenomi ja olen kyllä tyytyväinen koulutukseen, vaikka tradenomeja usein parjataankin. Teen toimistohommaa noin 3000 bruttopalkalla. Jos olisin esim. hoitaja, voisin saada tuon saman liksan yövuoroja painamalla ja työ olisi muutenkin paljon raskaampaa.

Vierailija
18/26 |
06.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

FM tosi huonosti aina työllistäneeltä alalta. Haikeana katson nyt noita tietoja siitä, millä aloilla on työtä. Samana kesänä kun pääsin opiskelemaan, harkitsin logopedian opintoja, koska kaksi kaveriani oli aloittanut vuotta aikaisemmin siellä ja kehuivat opintojaan kovasti. Sitten toisessa yhteydessä muutaman vuoden kuluttua kävin testissä, jossa ääneni arvioitiin. Tuloksena oli täydellinen (ehkä muistan väärin, kuulostaa liian hyvältä, mutta jotenkin noin) puheääni, sointuva jne. Terve ääni kai on yksi logopediaopintojen edellytyksistä. 

Vierailija
19/26 |
06.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Peruskoulu, en ikinä suorittanut lukiota loppuun. Nyt analyytikkona markkinoinnin parissa, mutta tietty harmittaa ettei ole tullut hoidettua koulua kuntoon. Työn kannalta ihan sama.

Vierailija
20/26 |
06.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kasvatustieteen maisteri yleisestä kasvatustieteestä. Olen ihan tyytyväinen, vaikka olisi pitänyt varmaan tehdä pedagogiset sivuaineena. Toki kerkeää ne vielä myöhemminkin, jos tarvii tulevaisuudessa.

Mitä teet työksesi? Kiinnostaa, koska itsekin opiskelin kasvatustieteitä, mutta lopetin kesken, koska tuntui, ettei koulutus valmista oikein mihinkään. Olen kyllä törmännyt useassa paikassa juuri tuon koulutuksen omaaviin henkilöihin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yksi viisi