Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

IL - Syksyn hittiväri ei ole kenenkään lemppari

Vierailija
06.10.2018 |

Väri: ruskea. On ainakin mun luottovärejä. Tulin äskettäin onnelliseksi kun löysin täydellisen ruskean talvitakin. Mutta IL väittää että kukaan ei pidä ruskeasta.

https://www.iltalehti.fi/streetstyle/0716331a-f6f7-49ac-8569-717b0303b2…

Kommentit (17)

Vierailija
1/17 |
06.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ruskea on yksi niistä harvoista väreistä, joka minulle sopii. Hyvä!

Vierailija
2/17 |
06.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten helvetissä se voi olla hitti, jos siitä ei kukaan pidä?!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/17 |
06.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerrankin tätini on huippumuodikas!

Vierailija
4/17 |
06.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tää Iltalehden Tyyli-osio on ihan ääretöntä bs:ä, sanotaanko juuri tuon hittivärin näköistä. Älkää sanoko että nämä Marie Clairen tms. kopsaajat ovat oikeita toimittajia...

Vierailija
5/17 |
06.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ruskea on hittiväri, eikä kelpaa kenellekkään. Kaikki ostavat kuitenkin mustaa ja harmaata. Hitti heivattu!

Vierailija
6/17 |
06.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hieno väri, kunhan materiaali on oikea (villa, nahka, silkki ym luonnonmat.).

Vierailija
7/17 |
06.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ruskea on joskus ihan ok, riippuu sävystä ja vaatteen materiaalista. Minun värini se ei kuitenkaan ole. Tällä hetkellä ei ole mitään ruskeaa vaatetta, muutama laukku on. Yleensä mun tummat värit ovat musta ja ihan tumman sininen. Siihen sitten kirkkaita kylmiä värejä. Beige ja pastellit ovat myös no-no.

Vierailija
8/17 |
06.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko ruskea sellainen sävy että se sopii kaikille? Itse olen tosi vaaleaihoinen, jäänsiniset silmät, pisamia ja viininpunaiset hiukset, sopisiko mulle? Koskaan en ole käyttänyt ruskeita vaatteita, mut vois olla ihan mielenkiintoista kokeilla

Vierailija
9/17 |
06.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No varmaan se on aika harvan lempiväri, mutta sehän ei ole sama kuin inhottu! Itse en nuorena tykännyt ruskeasta, vaan halusin mustaa tai kirkkaanpunaista. Nyt taas pidän enemmän maanläheisemmistä ja murretuista sävyistä, joten ruskea muotivärinä sopii oikein hyvin :) Toki siinäkin riippuu sävystä miellyttääkö silmää vai ei.

10/17 |
06.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ruskean kanssa sopii tummansininen paremmin kuin musta, kunhan materiaalit ovat luonnollisia.

Ruskea on niitä ainoita värejä, jotka eivät oikein sovi mustan kanssa, vaan yhdistelmä on helposti tunkkainen. Vaalea, ns. konjakinsävyinen nahka sopii mustan kanssa, mutta ei tummanruskea.

Vierailija
11/17 |
06.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta ruskea on sellainen että sopii kaikille. Mustakin tekee monet kalpeaksi. Ruskeita vaatteita on muuten vaikea löytää, mikä on peestä. Aloittaja

Vierailija
12/17 |
06.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulle ruskea ei sovi, enkä pidä ruskeasta. En ikinä ostaisi itselleni ruskeita kenkiäkään tai laukkua.

Vierailija
13/17 |
06.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ruskea ei ole kiva väri. Mieluummin musta.

Vierailija
14/17 |
06.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyttäisin mielelläni ruskeita vaatteita. Joskus reilut kymmenen vuotta sitten niitä oli aika kivasti saatavillakin. Harmaa ei oikein sovi minulle, beigessä näytän kammottavalta.

En minä valitse vaatteitani vain lempivärieni mukaan, enkä voisikaan, kun sen värisiä vaatteita ei saa mistään ja olisi hankala yhdistelläkin. Mustia vaatteita käytän paljon vaikkei väri imartele, näytän harmaalta ja vanhalta. Ruskea olisi neutraali perusväri, käytännöllinen ja yhdisteltävissä.

Vierailija
15/17 |
06.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ruskeita on monia eri sävyjä. Minusta lämmin punaruskea on kaunis, ja se sopii minulle. Niille, joiden omat värit on viileät voisi ehkä sopia harmaanruskea. Mutta kaikki värit nyt vain eivät sovi kaikille.

Olen ylläolevan kirjoittajan kanssa samaa mieltä siitä, että lämmin ruskea ja tummansininen ovat kaunis yhdistelmä. 

Vierailija
16/17 |
06.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Monella ruskea yhdistyy kakkaan varmaan...

Vierailija
17/17 |
06.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tykkään konjakin- ja kamelinruskeasta nahka-asusteissa mutta en vaatteissa.

Tummansininen trenssi, valkoinen neule, farkut, ruskeat mokkanahkakengät ja reppu samassa sävyssä on yksi lempiasuistani.