Ketä teillä naidaan viikonloppuna?
Kommentit (36)
vaimoa ajattelin paneskella, jos tunnelma on kohdallaan,
Kuukausi sitten jaettiin astiat ja nyt muksu isällään joten dildoilua tiedossa tänään niinkuin eilenkin.
Vierailija kirjoitti:
Kuukausi sitten jaettiin astiat ja nyt muksu isällään joten dildoilua tiedossa tänään niinkuin eilenkin.
Missä päin dildoilet?
Panomies kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Missä päin dildoilet?
Täällähän minä. Ihan kotona :)
Täällä Tampereella puutteessa oleva halukas nainen. Aion hieroa pilluani omin sormin ja työnnän sisään ehkä porkkanan, kun ei ole miestä eikä dildoa.
Faija varmaan panee mutsia. Mä lähden täältä illaksi menee onneks kohta, saavat olla rauhassa.
Vierailija kirjoitti:
Panomies kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Missä päin dildoilet?
Täällähän minä. Ihan kotona :)
Missä päin koti sijaitsee? ;)
Minua pantiin perjantaina ja lauantaina ja paljon. No, tämänpäiväinen taisi kyllä olla rakastelua, vaikka olikin kiimaista ja kiihkeää. Ensimmäistä kertaa koko elämäni aikana itkin nainnin jälkeen. Olin niin onnellinen. N50+
ei panna kun on se aika kuukaudesta
Meillä ei naida ketään, koska meillä ei naida.
Jamal panee nytkin omaa emäntää. Itselläni kyynel vierähtää poskelle kun nainen palaa käsittelystä kotiin ja näen hänen turpeat tyydytetyn p*llun.
Voi kun ois kiva kiva naida aamu pano
Huomenta täällä kiva mies joka tekee mieli kiimasta naista
Ois kiva jos oisin siellä mua haluttaa naida
Illalla nautinollista seksiä. Lusikassa tunkeuduin hitaasti sisään, naiseni avasi hienosti yläpuolen jalan ja pääsin vielä auttamaan syvää sisään vientiä pakaraa venyttämällä.
10 minuutin jälkeen alkoi naisen orkut ja kiristyi ihanasti, sain itsekin nautinnollisen orkun ja monta pitkää ruiskausta:)
Paljaalla:)
Vaimo ulkomailla..ihan omin avuin täytynee pärjätä..ei tässä yhtä äkkiä muutakaan löydä..baareihin en lähe..
Ois nastaa kokee kyllä sellasen kanssa jolla oikeesti haluttaa ja sais pussata joka paikkaa...herkutella kielellä herkkyyksiä..kuin särkyvää..varovasti..