Lähellä kuolemaa -kokemukset
Kommentit (10)
Jos vastaantuleva rekka olisi ajanut kaistallani - olisin kuollut. Siis parin metrin päässä - hei kelatkaa!!
Tarkoitat siis jotain vaarallista tilannetta mutta rajan yli ei menty?
Kiinnostava aihe. Onko ruumiistairtautumisen kokemuksia?
Onko kukaan käynyt ”valotunnelissa”?
Otaksun, että tarkoitetaan ns. kuolemanrajakokemusta.
Near-death experience.
Itse menetin tajuntani ja sain kouristuskohtauksen kerran ihan ilman syytä. Näin asioita joita pidän edelleen aika henkilökohtaisena.. AP.
Keskenmeno ja kohdun tyhjennys lääkkeillä. Lääkkeen sivuvaikutuksena alkoi hirveä verenvuoto, litratolkulla menetin verta. Onneksi olin tuolla hetkellä sairaalassa, olisin muuten kuollut verenhukkaan. Lattiat lainehti veressä... itselläni yllättävän rauhallinen olo. Ei pelottanut mikään, ei paniikkia. Varmaan shokki päällä.
Vierailija kirjoitti:
Itse menetin tajuntani ja sain kouristuskohtauksen kerran ihan ilman syytä. Näin asioita joita pidän edelleen aika henkilökohtaisena.. AP.
Voitko kertoa yhtään?
Vierailija kirjoitti:
Otaksun, että tarkoitetaan ns. kuolemanrajakokemusta.
Near-death experience.
Kellään?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voitko kertoa yhtään?
No eihän siinä ole mitään kivaa jakaa vastavuoroisesti. Ap taitaa nimittäin olla niitä, jotka urkkii muilta surutta, mutta omalta osaltaan vain pikkuisen vihjailee jotain mehukasta, että saa muut kiinnostumaan ja kyselemään...
Yleensä se informaatioarvo on lopulta sittten täysin mitätön siihen nähden, miten dramaattisesti asiaan johdateltiin.
Kävin liiankin lähellä. En nähnyt enkä kokenut mitään yliluonnollista.