Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen ihastunut huumeidenkäyttäjään

Vierailija
05.10.2018 |

Eli olen puolivahingossa tutustunut mieheen, joka on tosi ihana ja hauska, mutta käyttää piriä. On hänen käytöksessään myös muita vikoja kuten se, että sovitut tapaamiset eivät useinkaan toteudu eikä hän edes ilmoita peruuntumisesta, nukkuu tosi paljon ja yhtäkkiä valvookin vuorokausia putkeen. Silloin kun nähdään niin hän vaikuttaa kiinnostuneelta minusta ja mun asioista, on aina vaikuttanut selväpäiseltä mutta tapaamisia vaikea järjestää kun on yleensä joko nukkumassa tai pyörii muiden piripäiden kanssa jossain. Hän oli hetken aikaa töissä jossain mutta sai pian kenkää kun vapaapäivät venyivät aina vaan ja ilmoittamatta. Koulua ei ole pystynyt käymään loppuun. En ole itse ikinä koskenut huumeisiin enkä tajua mikä tuollaisessa tyypissä muka viehättää. Jotenkin hän on vaan niin ihana etten voi olla ajattelematta häntä vaikka tiedänkin, että aiheutan tällä vain itselleni pahaa mieltä :( miten voi unohtaa jonkun johon on niin käsittämättömän ihastunut vaikkei saisi olla?

Kommentit (42)

Vierailija
41/42 |
06.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rakastunut ihminen tekee kaikkensa että näkee rakkaansa. Pitää yhteyttä, laittaa viestejä ja tulee käymään.

Pirinarkki pitää yhteyttä piriin ja ihmisiin joista hyötyy ja saa piriä. Tai no, pitää se yhteyttä poliisiin kun on taas ryöstetty k-kauppa.

Hyvä puoli noissa on se, että narkeilla on aina parhaimmat polkupyörät 😂😂

Narkit, man net ja ma mut voisi laittaa laivaan ja jättää avomerelle.

Vierailija
42/42 |
07.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

älä sekaannu. Vaikka nyt ei tunnu siltä niin myöhemmin kiität itteäs jos kuuntelet meidän neuvoja. Oot varmaan nuori, sillon tekee typeriä valintoja mutta tää valinta voi olla kallis jopa henkesi kannalta. Älä syytä hetkeäkään itseäsi sen tyypin käytöksestä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi viisi kuusi