Olen ihastunut huumeidenkäyttäjään
Eli olen puolivahingossa tutustunut mieheen, joka on tosi ihana ja hauska, mutta käyttää piriä. On hänen käytöksessään myös muita vikoja kuten se, että sovitut tapaamiset eivät useinkaan toteudu eikä hän edes ilmoita peruuntumisesta, nukkuu tosi paljon ja yhtäkkiä valvookin vuorokausia putkeen. Silloin kun nähdään niin hän vaikuttaa kiinnostuneelta minusta ja mun asioista, on aina vaikuttanut selväpäiseltä mutta tapaamisia vaikea järjestää kun on yleensä joko nukkumassa tai pyörii muiden piripäiden kanssa jossain. Hän oli hetken aikaa töissä jossain mutta sai pian kenkää kun vapaapäivät venyivät aina vaan ja ilmoittamatta. Koulua ei ole pystynyt käymään loppuun. En ole itse ikinä koskenut huumeisiin enkä tajua mikä tuollaisessa tyypissä muka viehättää. Jotenkin hän on vaan niin ihana etten voi olla ajattelematta häntä vaikka tiedänkin, että aiheutan tällä vain itselleni pahaa mieltä :( miten voi unohtaa jonkun johon on niin käsittämättömän ihastunut vaikkei saisi olla?
Kommentit (42)
Tästä voi sitten tulla kallis ihastus - menee rahat, terveys ja parhaassa tapauksessa henkikulta.
Kannattaa unohtaa. Helppoa ei välttämättä ole. Joko se kuuluu niihin järkeviin ketkä ei tyrkyttele sulle kamaa tai sit se kuuluu niihin jotka saavat raittiit ja ihastuneet käyttämään tavalla tai toisella. jossain kohtaa sua saattaa kiinnostaa tietää mitä se toinen näkee siinä aineessa ja sitten nopeasti huomaatkin että oot käyttänyt jo monta vuotta
Mikäköhän siinä on, että näillä huumeidenkäyttäjillä on aina paljon naisia?
Vierailija kirjoitti:
Mikäköhän siinä on, että näillä huumeidenkäyttäjillä on aina paljon naisia?
Suurin osa noista naisista lienee huumeidenkäyttäjiä itsekin.
Voin kokemusesta sanoa että pysy niin kaukana tyypistä kuin mahdollista ennen kuin pilaat elämäsi.
Ootko ihastunut siihe ihmiseen vai sen jännään elämäntapaan? Joka tapauksessa ei kannata, jos oot ihan ihmisestä kiinnostunut ja välität nii ohjaa päihdehoitoon ja kun on vuoden ollu raittiina voi harkita tapailua, muuten anna olla, pilaat oman elämäsi vaan eikä se oo jännää kuin aluksi.
Kokeilepa muistaako hän niitä sun asioista, joista on ollut niin kiinnostunut? Olen ollut tekemisissä huumeiden käyttäjien kanssa ja on uskomatonta, kuinka huono muisti niillä on, hyvin itsekeskeinen ja kapea sisäinen elämä.
Jos tätä tyyppiä kiinnostaa yhtään käytön lopettaminen, niin ole tukena. Jos vaan omat voimavarasi riittävät. Muuten suosittelen pitämään etäisyyttä tästä ihastuksesta.
Vierailija kirjoitti:
Voin kokemusesta sanoa että pysy niin kaukana tyypistä kuin mahdollista ennen kuin pilaat elämäsi.
Komppaan. Jopa "tavallisen alkoholistinkin" kanssa seurustelu on sitä, että koko ajan saa olla lainailemassa rahaa (joita ei saa ikinä takaisin) ja siivoamassa sotkuja (sekä kirjaimellisesti että kuvaannollisesti). Pirinkäyttäjä on kaiken lisäksi tekemisissä alamaailman tyyppien kanssa, mikä tekee yhteiselosta suorastaan vaarallista.
Ap:lle sanoisin, että olipa tyyppi kuinka "ihana" tahansa tai ties mikä kohtalon määräämä sielunkumppani (huom. sellaisia ei ole!), ota etäisyyttä tyyppiin ja pysy vastedeskin kaukana.
Juu ei mitään pirinistejä. Laskuissa käytös voi muuttua aggressiiviseksi ja arvaamattomaksi, yleensä riippuvuus heijastuu myös muille elämän osa-alueille. Itse voisin tapailla ihmistä joka käyttää satunnaisesti esim. pilveä tai psykedeelejä harkitusti eli ei ns. narkaten, mutta kaikki tuollainen ratailu lähinnä säälittää. Myös alkoholismi on paha, mielummin siis vaikka kohtuudella mietoja huumeita kuin jatkuvasti perseet olalle. Minkälainen oma suhteesi on päihteisiin? Jos olet todella kokematon, et välttämättä edes tunnista vaaroja tai ymmärrä aineiden ja käyttötapojen eroja. Sekin on tärkeää miten ja miksi vetää? Sosiaalisesti esim. juhlissa hyvässä seurassa samalla kun muu arki hoituu hyvin, vai omaa arkeaan ja mieltään paetakseen jatkuvasti? Siinäkin jo valtava ero...
Vierailija kirjoitti:
Juu ei mitään pirinistejä. Laskuissa käytös voi muuttua aggressiiviseksi ja arvaamattomaksi, yleensä riippuvuus heijastuu myös muille elämän osa-alueille. Itse voisin tapailla ihmistä joka käyttää satunnaisesti esim. pilveä tai psykedeelejä harkitusti eli ei ns. narkaten, mutta kaikki tuollainen ratailu lähinnä säälittää. Myös alkoholismi on paha, mielummin siis vaikka kohtuudella mietoja huumeita kuin jatkuvasti perseet olalle. Minkälainen oma suhteesi on päihteisiin? Jos olet todella kokematon, et välttämättä edes tunnista vaaroja tai ymmärrä aineiden ja käyttötapojen eroja. Sekin on tärkeää miten ja miksi vetää? Sosiaalisesti esim. juhlissa hyvässä seurassa samalla kun muu arki hoituu hyvin, vai omaa arkeaan ja mieltään paetakseen jatkuvasti? Siinäkin jo valtava ero...
seli seli
Kerro hänelle, miten ihana hän mielestäsi on, mutta kuinka huumeidenkäyttö on niin häiritsevää, että et halua ihastua häneen enempää, koska seurustelusta ei kuitenkaan tulisi mitään. Ehkä tämä saa hänet ajattelemaan asioita. Jos haluaa lopettaa, voit olla sopivalta etäisyydeltä tukena.
Juuri kuuntelin ohimennen nistiporukan höpinöitä: kirosanoja, hoitoja/säätöjä ja muuta junttimaista vaan kuului. Haluatko kuulua tuollaiseen karkeaan känkeen? Lähes tiedottomina örveltävät.
Kyllä se ihastus loppuu, kun siltä putoo hampaat ja suonet niin tukossa ettei k*lli seiso. Eli aika pian. Sitä ennen tapahtuu paljon paskaa.
Vierailija kirjoitti:
Kokeilepa muistaako hän niitä sun asioista, joista on ollut niin kiinnostunut? Olen ollut tekemisissä huumeiden käyttäjien kanssa ja on uskomatonta, kuinka huono muisti niillä on, hyvin itsekeskeinen ja kapea sisäinen elämä.
Ei ihmekään, ainoa mikä on tärkeää on seuraavan päivän annos.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä se ihastus loppuu, kun siltä putoo hampaat ja suonet niin tukossa ettei k*lli seiso. Eli aika pian. Sitä ennen tapahtuu paljon paskaa.
XD
Ja kohta sulla on HIV tai jotaa muuta mukavaa.
Vierailija kirjoitti:
😂
:D 1/5. Onhan kaikki uusi ja jännittävä aina tosi uutta ja jännittävää. Pirinistin elämä on aika erilaista kuin kunnollisen ja kokemattoman tytön, pirinistiin sekaantumalla saa varmasti kyllä kaikenlaisia kokemuksia :D