Miestä ei näköjään kiinnosta lastensa kuulumiset
Mies on ollut maanantai-aamusta alkaen työmatkalla, palaa myöhään tänään (pe) illalla. Meillä on 1- ja 3-vuotiaat pienet lapset, ja mies ei ole kertaakaan koko matkan aikana kysynyt mitä heille kuuluu tai mitä ovat touhunneet. Laittaa minulle joka päivä kyllä jonkun viestin, mutta lähinnä kysyy, että onko hänelle tullut postia tai pyytää minua katsomaan jostain hänen kotona olevista asiapapereista jonkun jutun tai laskun päivämäärän tms. Mutta ei muuta kysy, ei lähetä lapsille edes terveisiä. Hän on hyvin harvoin missään työmatkoilla tai muilla reissuilla, ja olin luullut, että hänellä tulisi lapsia edes vähän ikävä tai muuten kiinnostaisi mitä lapsille kuuluu tai haluaisi vaikka soittaa ja jutella lapsille puhelimessa tms. Mutta näköjään ei. Onko teidän muiden miehet tällaisia vai olenko onnistunut lisääntymään harvinaisen perheestä välittämättömän miehen kanssa?
Kommentit (23)
No mitä kuulumisia nyt 1- ja 3-vuotiailla voi muutamassa päivässä olla? Rehellisesti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten paljon olet häipynyt itse kotoa ja jättänyt miehen olemaan isä? Kun ei se suhde niihin lapsiin itsestään synny. Ei muakaan kiinnostaisi otukset, jotka vaikuttaa olevan elossa ihan ilman omaa panostani ja vieläpä tyytyväisiäkin.
Jos mies ei ole saanut olla vanhempi niin sitten sitä on siltä ihan kohtuutonta vaatia.
Olen antanut miehen olla lasten kanssa ilman että olen paikalla niin paljon kuin hän haluaa. Olisin useamminkin yksin muualla jos mies vain suostuisi, mutta ei. Ap
Kysyykö mies sinulta usein, että voisitko olla lasten kanssa?
Onpahan touhua.....
Niin, arvaa vain että vitutt*aako minua. Ap
No mitäs jos lopetat sen kyselyn, ei se ole mikään teini vaan lapsesi isä. Se on lasten kanssa siinä missä sinäkin, kyselemättä. Lopeta tuo paapominen ja mahdollistaminen, oma vika.
En voi pakottaa miestä olemaan lasten kanssa enempää kuin on. Jos yritän niin hän häipyy kiireellä vaikka juoksulenkille ennen kuin ehdin itse ovesta ulos. Tästä on riidelty aika paljon. Tämä työmatka ja lasten kuulumiset ei kiinnosta on vain sellainen viimeinen pisara. Ap
Ahaa, okei. Kuulostaa kyllä vähän sairaalta menolta :/ noin lapsellista ukkelia en kyllä itse olisi yhtä ulosjuoksemista enempää katellut, ihan nousee raivo pelkästä lukemisesta.... :E
Kyllähän pienille lapsille voi kuulua vaikka mitä. Pienempi saattaa saada hampaita, oppia jonkin uuden taidon vaikkapa juoksemaan tms. Isommalla voi olla kivat leikit, joista haluaa isän tietävän. Enemmän tuon ikäisille kuuluu kuin vaikkapa murrosikäiselle, joka murahtelee parilla sanalla, jos jotain kysyy.