Onko Cindy Crawford hyvä esimerkki ns. rotunaisesta?
Kommentit (39)
Saa myös perustella, jos on sitä mieltä, että ei ole!
Ap
Ulkonäkö tietysti on upea, eihän siitä nyt kauheasti voi kiistellä. Mutta minusta rotunaiseuteen liittyy myös tietty karisma ja oma ura (upea ura tietysti hänellä on ollut, mutta onko hän ollut ’vain’ kaunis vai onko hän itse hoitanut esim bisneksensä myös, en tiedä) joten ihan pelkkä ulkonäkö ei riitä.
Vierailija kirjoitti:
Ulkonäkö tietysti on upea, eihän siitä nyt kauheasti voi kiistellä. Mutta minusta rotunaiseuteen liittyy myös tietty karisma ja oma ura (upea ura tietysti hänellä on ollut, mutta onko hän ollut ’vain’ kaunis vai onko hän itse hoitanut esim bisneksensä myös, en tiedä) joten ihan pelkkä ulkonäkö ei riitä.
Tuli tuosta määritelmästä mieleen, että Amal Clooney on muuten todellakin rotunainen!
Ei ole mitään rotuja. Cindy on ihan samanlainen kuin aborginaalitkin.
Mistä ihmeestä tulee sanonta rotunainen? Aloin jo googlettelemaan, että onko Cindyssä "rotuja" sekaisin, mutta ei ilmeisesti sitä tuolla rotunaisella tarkoitettukaan.
Vierailija kirjoitti:
Olihan se silloin 90-luvulla. Nykyään näkyy, että naamaa on muokattu.
Milla tavalla? Ei ole edes tuota luomea poistattanut.
Tässä on esimerkki rotunaisesta:
https://s4.scoopwhoop.com/anj/dfvscxs/761537080.jpeg
https://i.imgur.com/BBqTYMY.jpg
https://www.usmagazine.com/wp-content/uploads/tyra-banks-2d41538e-b1c3-…
-
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuli tuosta määritelmästä mieleen, että Amal Clooney on muuten todellakin rotunainen!
Amalilla on todella miehekkäät kasvot, isoluinen ja leukava.
Anne Bancroft oli todellinen rotunainen <3
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Milla tavalla? Ei ole edes tuota luomea poistattanut.
Kun vertaat 90 -luvun kuvia uusimpiin kuviin niin näet.
Vierailija kirjoitti:
Joo toi Cindy on kyllä niin nobody. Noita supermallin hommia, näyttelijän duuneja, kirjojen kirjoittelua, omien kauneus ja huonekalu firmojen pyörittelyä ja muita juttuja ei voi kyllä miksikään oikeiksi töiksi sanoa. Olisi ryhtynyt vaikka nuohoojaksi, niin olisin voinut harkita jotain päiväkahveja tuon kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Mistä ihmeestä tulee sanonta rotunainen? Aloin jo googlettelemaan, että onko Cindyssä "rotuja" sekaisin, mutta ei ilmeisesti sitä tuolla rotunaisella tarkoitettukaan.
Rotunaisella tarkoitetaan "geenilotossa" voittanutta, eli että on pitkä, pitkät sääret, kaunis ruumiinrakenne, upeat hiukset ja kauniit kasvot. Mielestäni Cindy on todellakin rotunainen.
Mikä v* ttu on rotunainen? Onko Homo Sapiens Sapiensin lisäksi muitakin rotuja?
Kyllä. Se oli myös upea nainen, se Tawny (?) muistaakseni nimeltään, joka esiintyo parilla Whitesnaken videolla. Samaa rotua Cindyn kanssa.
Itse olin nuorena samaa näköä, joskaan en koskaan vartaloltya ole ollut pitkä, mutta oli mulla pitkä tumma letti ja kissansilmät. Vartalo toki suomalaisen persjalkainen.
Nyt keski-ikäisenä olenkin sitten ihan jotain muuta.
ps.verettömät blondit eivät ole koskaan miellyttäneet silmääni.
Rotunainen on älykäs, normaalipainoinen ja sinut itsensä kanssa, ihana ja lämmin.
Vierailija kirjoitti:
Mikä v* ttu on rotunainen? Onko Homo Sapiens Sapiensin lisäksi muitakin rotuja?
Komea nainen, valioyksilö. Etkö ole muka koskaan kuullut tota sanontaa.
Tottakai on ns. rotunainen.
Hassua, että nykyään ei saisi tuotakaan termiä enää käyttää, kun ihmiset alkaneet pitää sitäkin jonain muuna kuin mitä se alunperin tarkoittaa.
Miten sanotte rotunainen englanniksi? Ei ihan käänny suoraan.
A real woman tms.
Vierailija kirjoitti:
Rotunainen on älykäs, normaalipainoinen ja sinut itsensä kanssa, ihana ja lämmin.
Eli juuri niin kuin Cindy Crawford. Hänen ÄO:nsa on 154.