Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies haluaa pitkittää seksiä

Vierailija
05.10.2018 |

Mulla on ehkä vähän päinvastainen ongelma kuin usealla muulla naisella. Mieheni pitkittää seksiä välillä yli tunniksikin, on laukeamassa, mutta keskeyttää ja vähän ajan päästä jatkaa taas. Itse saan helposti orgasmin, ja usein pian sen jälkeen alkaakin paikat kuivumaan eikä ole enää kovin nautinnollista. Olen maininnut tästä hänelle, mutta tokaisee vaan, että kyllähän sä siitä nautit kun kunnolla saat. Seuraavina päivinä onkin sitten hiertymiä limakalvoissa ja aristaa. On vielä sen verran kovakourainen, että kunnolla painaa klitorista, vaikka olen sanonut, että vähempikin riittää. Ei tuosta enää saa näköjään hellää rakastajaa, onko eron paikka vai vielä tehtävissä jotain?

Kommentit (18)

Vierailija
1/18 |
05.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eron paikka. Pahoittelen, että sinulla on typerä mies.

Vierailija
2/18 |
05.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laitat liukkaria ja kestät sen kuin tosinainen

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/18 |
05.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No jos ei kuuntele sinua , niin ei tuosta mitään saa.

Vierailija
4/18 |
05.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Liukastetta avuksi?

Vierailija
5/18 |
05.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos mies kovakouraisesti käsittelee ja rynkyttää sinua, vaikka kiellät, niin kyseessä on raiskaus. Tee ilmoitus poliisille.

Vierailija
6/18 |
05.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos mies kovakouraisesti käsittelee ja rynkyttää sinua, vaikka kiellät, niin kyseessä on raiskaus. Tee ilmoitus poliisille.

Voit vielä ottaa videon todisteeksi punaisista pakaroista, miten hurjana se pukki rynkyttääkin:)

Vierailija
7/18 |
05.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei siinä muu auta, kun lujasti sanoa, että NYT RIITTÄÄ.

Vierailija
8/18 |
05.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nosta syyte epähellyydestä ja pakotetusta orgasmista?

Vierailija
9/18 |
05.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet huono vaimo. Laita liukkaria ja pidä suusi kiinni.

Vierailija
10/18 |
05.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voit vielä ottaa videon todisteeksi punaisista pakaroista, miten hurjana se pukki rynkyttääkin:)

Kannattaa käydä kuvauttamassa myös ne hiertymät ja haavaumat lääkärillä. Toimivat lisätodisteena oikeudessa.

Vierailija
11/18 |
05.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun sä miehelle asiasta mainitsit ja hän tokaisi, että kyllähän nautit kun kunnolla saat, niin mitä tähän vastasit? Vai vastasitko mitään ja annoit asian olla? Näköjään sun pitää vääntää rautalangasta eikä antaa periksi. Mies voi ihan oikeasti olla siinä harhaluulossa, että nautit siitä tunnin jyystöstä. Ethän esitä nauttivasi vaikka et nauti?

Vierailija
12/18 |
05.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä sinun pitää osata avata suusi ja pitää puoliasi. Paras ottaa asia puheeksi ei-seksin-aikana. Kerrot miehelle, että tuo ei sovi ja menet siitä "rikki". Sovitte etukäteen mikä on ok molemmille. Jos yhteisymmärrykseen ei päästä tai mies seksin aikana yrittää luistaa sovitusta, ei sinun ole pakko harrastaa seksiä miehen kanssa enää ollenkaan. Jos on tosiaan niin juntti niin saa etsiä jostain muualta barbaran itselleen ja lusikat jakoon. Toivottavasti kuitenkin puhumalla selviää.

Vierailija
13/18 |
05.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätä se jyystävä sika!

Vierailija
14/18 |
05.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kun sä miehelle asiasta mainitsit ja hän tokaisi, että kyllähän nautit kun kunnolla saat, niin mitä tähän vastasit? Vai vastasitko mitään ja annoit asian olla? Näköjään sun pitää vääntää rautalangasta eikä antaa periksi. Mies voi ihan oikeasti olla siinä harhaluulossa, että nautit siitä tunnin jyystöstä. Ethän esitä nauttivasi vaikka et nauti?

En nauti. Vähän kyllä vikisen ja ulisenkin kun naapurit ovat valittaneet.

Vierailija
15/18 |
05.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis anteeksi mutta kyllä nää vastaukset sai nauramaan!!😂ihan mahtavia kommentteja!mut asiallisesti.mies varmaan luulee että nautit.niin paljon nykyään puhutaan miehisestä kestosta ym.toinen varmaan tosissaan pitkittää ja luulee että tekee sulle palvelusta sillä.kerroppa asian laita suoraan ettet halua pitkään ja että se alkaa sattumaan.jos vikiset vaikka sattuu niin mies varmaan luulee että nyt se rakas ihan vinkuu onnesta kun tekee niin gutaa

Vierailija
16/18 |
05.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse tahtoisin juuri tuota pitkäkestoista, mutta liukkaria avuksi. Mutta miehesi pitää kyllä uskoa sinua, ettei sinuun satu, kun et sitä halua.

Vierailija
17/18 |
05.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tykkään myös pitkittää. Silloin kun kivaa on niin ei sitä haluaisi heti lopettaa. Useammassa asennossa ja vaikka pientä taukoa välissä pitäen jos siltä tuntuu. Oon kyllä havainnut myös että joskus oma nainen kyllästyy siihen. Harmillista kun halut ei käy millään lailla yksiin. Mun pitää hoitaa toiselle puoli tuntia tai pitempäänkin orkkua ja sitten omalla vuorolla pitäisi tulla alle viiden minuutin että olisi hyvä.

Vierailija
18/18 |
05.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tykkään myös pitkittää. Silloin kun kivaa on niin ei sitä haluaisi heti lopettaa. Useammassa asennossa ja vaikka pientä taukoa välissä pitäen jos siltä tuntuu. Oon kyllä havainnut myös että joskus oma nainen kyllästyy siihen. Harmillista kun halut ei käy millään lailla yksiin. Mun pitää hoitaa toiselle puoli tuntia tai pitempäänkin orkkua ja sitten omalla vuorolla pitäisi tulla alle viiden minuutin että olisi hyvä.

Olen tässä samoilla linjoilla vaikka nainen olenkin.joskus kun mies haluaa pitkän kaavan mukaan niin kyllä minä pienestä kivusta selviän ja annan hänen nauttia.hän puolestaan välillä antaa minulle pitkän nautinnon vaikka ei itse jaksaisikaan. Molemmille mukavaa!sitä kutsutaan minusta rakkaudeksi!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi neljä seitsemän