Hirveä riita miehen kanssa (minä olen niin epäonnistunut)
Siis mä oon epäonnistunut ihmisenä kyllä niin täydellisesti.
Miehellä kuuluu olla oikeus mennä ja tulla vapaasti ja sen pitisi olla itsestään selvyys, mutta tänään räjähdin miehelle kun hän oli lähdössä äitinsä mökkiä laittamaan talviteloille. Tästä mökkireissusta ei ollut minulle sanottu mitään joten päätin räjähtää. Siinä aikamme toisillemme raivoittiin ja mies lähti ovia paukutellen mökille.
Kyllä sitä tuntee olonsa taas niin epäonnistuneeksi kun pitä tuolalisesta saada riita aikaan
Kommentit (54)
Nyyh nyyh marttyyri. Saa suuttua ja räjähtää ja vaatia, mutta tuollainen itsesäälinen nyyhkytys on raivostuttavaa.
Parisuhteessa ei mennä ja tulla vapaasti vaan yhdessä sovitaan niin, että kummallakin on hyvä olla ja aikaa jää itse parisuhteellekin.
Vierailija kirjoitti:
Olisitko voinut lähteä mukaan?
En olisi voinut lähteä mukaan
No eikö sinulla ole yhtänäiset oikeudet tehdä mitä tykkäät? Vai eikö vaan ole elämää ilman miestä?
Onpa kyllä kamala mies kun menee äitinsä mökkiä laittamaan talviteloille.
Menisi edes ryyppäämään.
Siis siinä mielessä epäonnistunut että roikut huonossa parisuhteessa vai miten?
Ihania nää teidän parisuhteenkuvatukset<3 Muistakaa katella sinkkuja nenänvartta pitkin:D
Ymmärrän täysi aloittajan tilanteen. Jos mies olisi puhunut asiasta etukäteen, ei mökille lähtö olisi ollut big deal ollenkaan. Mutta tuo, että ilmoittaa vaan lähtevänsä, on täysin puolison mitätöimistä ja jonkinlaista vallan osoitusta. Lopputulos miehen kannalta sama, hän lähtee, mutta hoitamalla tilanteen toisin olisi voinut ylläpitää parempaa ilmapiiriä parisuhteessaan.
Vierailija kirjoitti:
No eikö sinulla ole yhtänäiset oikeudet tehdä mitä tykkäät? Vai eikö vaan ole elämää ilman miestä?
Mun homman on hoitaa koirat, hepat, koti, ja lapsi kun se syntyy. Jälkeen jäävän ajan käytöstä pitää neuvotella miehen kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Ei vaan siten että en osaa antaa miehen mennä ja tula niinkuin sen kuuluisi saada mennä ja tulla
Vierailija kirjoitti:
Ymmärrän täysi aloittajan tilanteen. Jos mies olisi puhunut asiasta etukäteen, ei mökille lähtö olisi ollut big deal ollenkaan. Mutta tuo, että ilmoittaa vaan lähtevänsä, on täysin puolison mitätöimistä ja jonkinlaista vallan osoitusta. Lopputulos miehen kannalta sama, hän lähtee, mutta hoitamalla tilanteen toisin olisi voinut ylläpitää parempaa ilmapiiriä parisuhteessaan.
Wtf? Millaisissa vankilaparisuhteissa te elätte?
Saako kaupassa käydä ilmoittamatta? Entä roskapussin viemässä?
Minä käyn tarvittaessa vanhempiani auttamassa, lyhyelläkin varoitusajalla, eikä mies ole vielä onnistunut kyseistä asiaa vallankäytöksi häntä kohtaan :D
Kasvakaa aikuisiksi hyvät ihmiset.
Mitä sä höpötät ettet muka tiennyt, että mies joutuu menemään. Tiesit ihan hyvin, että miehes auttaa äitiään ja, että talvi on tulossa.
Ei kai sen miehen nyt kokoajan tarvi olla sulle tilittämässä tekemisiään.
Nyt vaihdat lakanat ja teet miehes lempiruokaa niin, että sen on kiva tulla taas kotiin ja pyydät käytöstäs kunnolla anteeksi. Kaikkea sitä onkin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Wtf? Millaisissa vankilaparisuhteissa te elätte?
Saako kaupassa käydä ilmoittamatta? Entä roskapussin viemässä?Minä käyn tarvittaessa vanhempiani auttamassa, lyhyelläkin varoitusajalla, eikä mies ole vielä onnistunut kyseistä asiaa vallankäytöksi häntä kohtaan :D
Kasvakaa aikuisiksi hyvät ihmiset.
Onnistunut tulkitsemaan pitäisi lukea
T:13
Petra P kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei vaan siten että en osaa antaa miehen mennä ja tula niinkuin sen kuuluisi saada mennä ja tulla
No miksi sä olet ottanut tuollaisen miehen, jos et kerran hyväksy sen tapaa elää? Ei mulle olisi tullut mieleen alkaa suhteeseen sellaisen ihmisen kanssa, joka vaatii asioita, joita mä en pysty antamaan.
Petra P kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mun homman on hoitaa koirat, hepat, koti, ja lapsi kun se syntyy. Jälkeen jäävän ajan käytöstä pitää neuvotella miehen kanssa.
Toivon miehellesi pitkää pinnaa, kunhan vauva syntyy.
Noi voi itku..mitä sä tänne tuut poraamaan????
Teini draama kuningatar jostain mökkireissusta, ei gsus! :D
Koko aika saa vaan miettiä kuinka tyhmiä "ongelmia" ihmisillä täällä on.
Mielummin lukisi aidoista elämän käänteistä ja kohdista eikä jostain "ihqun poikkiksen kanssa tullusta riidasta".
Vierailija kirjoitti:
Parisuhteessa ei mennä ja tulla vapaasti vaan yhdessä sovitaan niin, että kummallakin on hyvä olla ja aikaa jää itse parisuhteellekin.
Kylläpäs mennään. Ei parisuhde ole mikään symbioosi, vaan kahden ihmisen sopimus. Siinä voi neuvotella ja määritellä ehdot ihan miten haluaa.
Minä ainakin vain ilmoitan mitä olen milloinkin tekemässä, minne menossa ja kenen kanssa. Toki tarkistettuani että emme ole sopineet mitään ulkoista yhteistä menoa. Yhdessä ehdimme nyhjätä kyllä vuosikymmenet - oma elämä ja vapaus pitää olla. Ja hui kamala, vietän paljon aikaa kahdenkesken muiden miesten kanssa, koska he ovat ystäviäni, eikä parisuhteeni vaikuta ystävyyssuhteisiini millään tavalla. Tai toisinpäin. Parisuhteessa pitää olla rakkauden lisäksi luottamusta, kunnioitusta ja toisen ihmisen täysi hyväksyminen sellaisena kuin on.
Vierailija kirjoitti:
Mitä sä höpötät ettet muka tiennyt, että mies joutuu menemään. Tiesit ihan hyvin, että miehes auttaa äitiään ja, että talvi on tulossa.
Ei kai sen miehen nyt kokoajan tarvi olla sulle tilittämässä tekemisiään.
Nyt vaihdat lakanat ja teet miehes lempiruokaa niin, että sen on kiva tulla taas kotiin ja pyydät käytöstäs kunnolla anteeksi. Kaikkea sitä onkin.
Lempiruoka ei ole vaihtoehto. Hirveä ei ole myynnissä tähän aikaan vielä.
Olisitko voinut lähteä mukaan?