En vaan ymmärrä, miksei mies voi sanoa suoraan, jollei kiinnosta!
Oon tapaillut miestä nyt kaksi kuukautta ja ollaan pidetty suht ahkerasti yhteyttä, mies hiukan tiiviimmin kuin minä. Viikkoon nyt ei ollut kuulunut mitään ja laitoin eilen viestin, että mitä kuuluu ja nähtäisiinkö. On kyllä whatsapissa ollut useammankin kerran paikalla, mutta ei viitsi vastata mulle, viestistä on nyt reilu vuorokausi. En vaan tajua, miksei ihminen voi ihan suoraan sanoa, ettei kiinnosta enää tavata. Tosi lapsellista nelikymppiseltä mielestäni. Täytyi vain päästä avautumaan :D
Kommentit (51)
Vierailija kirjoitti:
Ne haluaa pitää vaihtoehdot avoinna jos tarvii tyhjentää kassit. Muuta ei heille merkitse
Niinpä kai. Ihan kun mä nyt sen kanssa tämän hiljaiselon jälkeen mihinkään enää suostuisin, kyllä niitä miehiä maailmasta löytyy :D ap
Tämä onkin sairaan narsistin merkki! Kohta hän ilmoittaa, ettei ymmärrä ”vastavuoroisuuden” merkitystä viestittelyssä.
Juokse, olet törmännyt hyväksikäyttäjään!
Hetikö pitäisi vastaus tulla? Sillä voi katsos olla muutakin tekemistä.
Kai sitä voi ihmiselle tulla tilanne, ettei ehdi vastata/unohtaa kiireessä, mutta joutuu kuitenkin hoitamaan jotakin muita tosi akuutteja viestejä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ne haluaa pitää vaihtoehdot avoinna jos tarvii tyhjentää kassit. Muuta ei heille merkitse
Niinpä kai. Ihan kun mä nyt sen kanssa tämän hiljaiselon jälkeen mihinkään enää suostuisin, kyllä niitä miehiä maailmasta löytyy :D ap
Myöskin kannattaa tarkastella tässä yhteydessä itseään. Jännämiehillä on jännät kuviot. Sinä olet hänen kaltaiseen halunnut tutustua
Vierailija kirjoitti:
Yli vuorokausi ei munkaan mielestä ole ihan lyhyt aika, ymmärrän ap:ta.
Eiköhän maailmaan miehiä mahdu jotka osaavat vastatakin. Vai onko kyse taas siitä että juuri tuo mies vaikuttaa ihanan riippumattomalta, haasteelliselta, ja sitä kautta ah ihanan tavoiteltavalta? Ja nyt nuorta naista samaan aikaan ärsyttää ja kuitenkin kutkuttaa tuon arvoituksellisen komistuksen peliliikkeet? Jos noin on niin voi teitä naisia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Yli vuorokausi ei munkaan mielestä ole ihan lyhyt aika, ymmärrän ap:ta.
Et oo varmaan koskaan elänyt kiireessä.
Miksi roikut miehessä, joka ei selvästikään ole kiinnostunut sinusta?
Vierailija kirjoitti:
Eiköhän maailmaan miehiä mahdu jotka osaavat vastatakin. Vai onko kyse taas siitä että juuri tuo mies vaikuttaa ihanan riippumattomalta, haasteelliselta, ja sitä kautta ah ihanan tavoiteltavalta? Ja nyt nuorta naista samaan aikaan ärsyttää ja kuitenkin kutkuttaa tuon arvoituksellisen komistuksen peliliikkeet? Jos noin on niin voi teitä naisia.
En ymmärrä että mikä tässäkin oli taas alapeukun arvoista.
Vierailija kirjoitti:
Eihän ap roikkunut? Sanoi, että mies on ollut yhteydessä aktiivisemmin. Onko yhden viestin laitto naiselta roikkumista? Naisen pitäisi siis olla täysin passiivinen? En mä ainakaan sellaista avutonta naista haluaisi itselleni.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eihän ap roikkunut? Sanoi, että mies on ollut yhteydessä aktiivisemmin. Onko yhden viestin laitto naiselta roikkumista? Naisen pitäisi siis olla täysin passiivinen? En mä ainakaan sellaista avutonta naista haluaisi itselleni.
On se roikkumista ja takertumista, jos vuorokauden vastaamattomuuden jälkeen tehdään avaus aiheesta palstalle.
joo siis tyypillistä. aerg. Tsemppiä ap! ja uutta matoa koukkuun :)
En todellakaan ole mikään pelailija, mutta kyllä minulla voi mennä päivä tai kaksikin vastatessa jos toinen on tuttu eikä hänellä ole mitään hätää. Joskus on kiire, eikä oikein ehdi höpistä turhia.
Vierailija kirjoitti:
Oon tapaillut miestä nyt kaksi kuukautta ja ollaan pidetty suht ahkerasti yhteyttä, mies hiukan tiiviimmin kuin minä. Viikkoon nyt ei ollut kuulunut mitään ja laitoin eilen viestin, että mitä kuuluu ja nähtäisiinkö. On kyllä whatsapissa ollut useammankin kerran paikalla, mutta ei viitsi vastata mulle, viestistä on nyt reilu vuorokausi. En vaan tajua, miksei ihminen voi ihan suoraan sanoa, ettei kiinnosta enää tavata. Tosi lapsellista nelikymppiseltä mielestäni. Täytyi vain päästä avautumaan :D
Eikö tuo ole ihan suoraa viestintää, jos miestä kiinnostaisi, hän olisi vastannut. Tai kysynyt ensin. Uutta matoa koukkuun vaan.
Miksi ihmiset eivät _soita_? Tekisi elämän paljon helpommaksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No mitä ihmettä sitten täällä asiaa itket? Älä enää roiku äijässä, vaan mene nyt etsimään se mies itsellesi. Niitä miehiä on jo tähän aikaan aika hyvin liikenteessä, lounasaikaan työpaikkojen lähellä olevissa ruokapaikoissa vielä enemmän, iltapäivällä kaupassa ja illalla viihteellä.
On helppoa saada mies, mutta joillekin on todella vaikeaa saada mies pidettyä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eikö tuo ole ihan suoraa viestintää, jos miestä kiinnostaisi, hän olisi vastannut. Tai kysynyt ensin. Uutta matoa koukkuun vaan.
Tämä on tosiaan tyypillistä nykypäivän deittaajille. Ghostataan vaan, kun ei enää kiinnosta, tai kun on löytynyt kiinnostavampi, ilman että suoraselkäisesti kerrottaisiin siitä toiselle. Onhan se itsekästä, kun toinen sitten ihmettelee ja miettii, että mitä mä nyt tein. Mutta vissiin kuuluu pelin henkeen. Loukkaavaa, mutta kuuluu pelin henkeen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No mitä ihmettä sitten täällä asiaa itket? Älä enää roiku äijässä, vaan mene nyt etsimään se mies itsellesi. Niitä miehiä on jo tähän aikaan aika hyvin liikenteessä, lounasaikaan työpaikkojen lähellä olevissa ruokapaikoissa vielä enemmän, iltapäivällä kaupassa ja illalla viihteellä.
On helppoa saada mies, mutta joillekin on todella vaikeaa saada mies pidettyä.
Voi hyvä jumala täällä saa ilkeitä ja epäkohteliaita viestejä, älä välitä ap! Musta on enemmän kuin inhimmillistä pahoittaa mielensä, jos ihminen jota on jo jonkin aikaa tapaillut ei yhtäkkiä enää vastaakaan. Normaaleilla ihmisillä tiedätkö on tuollaisessa tilanteessa tunteet pelissä, ne ei vaan ”metsästä” jotain ihmistä, koska sellainen on pakko olla, vaan viettävät aikaa toisen kanssa koska välittävät tästä.