En vaan ymmärrä, miksei mies voi sanoa suoraan, jollei kiinnosta!
Oon tapaillut miestä nyt kaksi kuukautta ja ollaan pidetty suht ahkerasti yhteyttä, mies hiukan tiiviimmin kuin minä. Viikkoon nyt ei ollut kuulunut mitään ja laitoin eilen viestin, että mitä kuuluu ja nähtäisiinkö. On kyllä whatsapissa ollut useammankin kerran paikalla, mutta ei viitsi vastata mulle, viestistä on nyt reilu vuorokausi. En vaan tajua, miksei ihminen voi ihan suoraan sanoa, ettei kiinnosta enää tavata. Tosi lapsellista nelikymppiseltä mielestäni. Täytyi vain päästä avautumaan :D
Kommentit (51)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hetikö pitäisi vastaus tulla? Sillä voi katsos olla muutakin tekemistä.
Yli vuorokausi ei munkaan mielestä ole ihan lyhyt aika, ymmärrän ap:ta.
Et oo varmaan koskaan elänyt kiireessä.
Kellä ei ole aikaa näpyttää vastausta Ok. Puhutaan myöhemmin? Jos kerran kumminkin on ollut aikaa katsoa sitä whatsappia. Poistat yhteyden ja sillä hyvä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ne haluaa pitää vaihtoehdot avoinna jos tarvii tyhjentää kassit. Muuta ei heille merkitse
Niinpä kai. Ihan kun mä nyt sen kanssa tämän hiljaiselon jälkeen mihinkään enää suostuisin, kyllä niitä miehiä maailmasta löytyy :D ap
No mitä ihmettä sitten täällä asiaa itket? Älä enää roiku äijässä, vaan mene nyt etsimään se mies itsellesi. Niitä miehiä on jo tähän aikaan aika hyvin liikenteessä, lounasaikaan työpaikkojen lähellä olevissa ruokapaikoissa vielä enemmän, iltapäivällä kaupassa ja illalla viihteellä.
On helppoa saada mies, mutta joillekin on todella vaikeaa saada mies pidettyä.
Voi hyvä jumala täällä saa ilkeitä ja epäkohteliaita viestejä, älä välitä ap! Musta on enemmän kuin inhimmillistä pahoittaa mielensä, jos ihminen jota on jo jonkin aikaa tapaillut ei yhtäkkiä enää vastaakaan. Normaaleilla ihmisillä tiedätkö on tuollaisessa tilanteessa tunteet pelissä, ne ei vaan ”metsästä” jotain ihmistä, koska sellainen on pakko olla, vaan viettävät aikaa toisen kanssa koska välittävät tästä.
Jos kyse olisi kahdesta tapaamisesta, niin ymmärtäisin asian, mutta kyllä minäkin odottaisin kahden kuukauden tapailun jälkeen aikuiselta mieheltä vähän enemmän selkärankaa. Mutta toisaalta ihmettelen sitä, että ihmiset eivät soittele. Kerta toisensa jälkeen täällä ihmetellään, että onko tullut ghostatuksi tai jätetyksi vai vieläkö kannattaa odottaa, ja käydään kyttäämässä toisen wa-tietoja sen sijaan, että otettaisiin alunperinkin tavaksi soitella. "Moi, mitä kuuluu, sitten tuoreimpien kuulumisten vaihto, josta tilanteen mukaan siirtyminen tulevan viikonlopun suunnitelmiin" - ei rivien välistä lukemista, ei odottelua, ei läsnäolojen kyttäämistä. Mikä siinä olisi niin vaikeaa?
Koska voin viestitellä myös muiden ihmisten seurassa. Puhuminen olisi outos kun muut kuulee. Sitä paitsi jos ei nyt mitään tarkkaa asiaa ole, niin tuntuu tyhmältä soittaa.
Vierailija kirjoitti:
Miksi ihmiset eivät _soita_? Tekisi elämän paljon helpommaksi.
Kukaan alle 40v ei enää soittele treffikumppaneille. Olisi tosi outoa jos joku tapailukumppani soittaisi "mitä kuuluu". Ei ole nykyaikaa.
22 viestiä joiden kirjoittajien hysteria on käsinkosketeltavaa ja sitten ihmetellään miksi ei haluta pitää yhteyttä. No nyt kerron sen syyn te ette ole mielenkiintoisia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kukaan alle 40v ei enää soittele treffikumppaneille. Olisi tosi outoa jos joku tapailukumppani soittaisi "mitä kuuluu". Ei ole nykyaikaa.
Nykyään nuoriso on tosiaan yhteydessä toisiinsa reaaliaikaisesti lähes 24/7 just snapin tai whatsappin avulla. Jos joku ei vastaa varttiin niin se aiheuttaa ihmetystä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eikös ap maininnut, että kyse on nelikymppisistä ihmisistä? No, jos tykkää kytätä toisen some-toimintaa ja odottaa vuorokausikaupalla vastausta, niin mikäpä siinä. Mutta silloin ei kannata valittaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ne haluaa pitää vaihtoehdot avoinna jos tarvii tyhjentää kassit. Muuta ei heille merkitse
Niinpä kai. Ihan kun mä nyt sen kanssa tämän hiljaiselon jälkeen mihinkään enää suostuisin, kyllä niitä miehiä maailmasta löytyy :D ap
No mitä ihmettä sitten täällä asiaa itket? Älä enää roiku äijässä, vaan mene nyt etsimään se mies itsellesi. Niitä miehiä on jo tähän aikaan aika hyvin liikenteessä, lounasaikaan työpaikkojen lähellä olevissa ruokapaikoissa vielä enemmän, iltapäivällä kaupassa ja illalla viihteellä.
On helppoa saada mies, mutta joillekin on todella vaikeaa saada mies pidettyä.
Voi hyvä jumala täällä saa ilkeitä ja epäkohteliaita viestejä, älä välitä ap! Musta on enemmän kuin inhimmillistä pahoittaa mielensä, jos ihminen jota on jo jonkin aikaa tapaillut ei yhtäkkiä enää vastaakaan. Normaaleilla ihmisillä tiedätkö on tuollaisessa tilanteessa tunteet pelissä, ne ei vaan ”metsästä” jotain ihmistä, koska sellainen on pakko olla, vaan viettävät aikaa toisen kanssa koska välittävät tästä.
Jos kyse olisi kahdesta tapaamisesta, niin ymmärtäisin asian, mutta kyllä minäkin odottaisin kahden kuukauden tapailun jälkeen aikuiselta mieheltä vähän enemmän selkärankaa. Mutta toisaalta ihmettelen sitä, että ihmiset eivät soittele. Kerta toisensa jälkeen täällä ihmetellään, että onko tullut ghostatuksi tai jätetyksi vai vieläkö kannattaa odottaa, ja käydään kyttäämässä toisen wa-tietoja sen sijaan, että otettaisiin alunperinkin tavaksi soitella. "Moi, mitä kuuluu, sitten tuoreimpien kuulumisten vaihto, josta tilanteen mukaan siirtyminen tulevan viikonlopun suunnitelmiin" - ei rivien välistä lukemista, ei odottelua, ei läsnäolojen kyttäämistä. Mikä siinä olisi niin vaikeaa?
Koska voin viestitellä myös muiden ihmisten seurassa. Puhuminen olisi outos kun muut kuulee. Sitä paitsi jos ei nyt mitään tarkkaa asiaa ole, niin tuntuu tyhmältä soittaa.
Et osaa muiden ihmisten aikana sanoa puhelimeen, että ""Nyt on huono hetki, mutta soitan sulle x ajan kuluttua". Ok.
Itse en varmasti olisi puolisoni kanssa, ellei hän olisi heti alusta alkaen osannut soitella ihan ilman tarkkaa asiaa. Ehdottomasti siinä vaiheessa, kun nähtiin vain viikonloppuisin, tarvittiin puheluita joissa saattoi puhua niitä-näitä ja samalla kuuli sen kaipaamansa ihmisen äänen.
Minäkin ihmettelen tätä munattomuutta miksi on niin vaikeaa sanoa suoraan toiselle, että "sori, nyt ei natsaa" tms. Jos kuitenkin on melko tiiviisti tapaillut toista kuukaisien ajan... Luulisi jo siinä ajassa toisen tulleen edes jotenkin tutuksi, ettei voi ihan mitätön ihminen olla. Jätetään vastaamatta ja kadotaan pikkuhiljaa!? Eikö se olisi helpompaa vaan pistää kerralla poikki ja homma jää siihen eikä kukaan jää roikkumaan perään?
En ymmärrä miksi naiset tekevät samoin. Miks tästäkin tarvitsee vääntää sukupuolikysymys.
Vierailija kirjoitti:
Minäkin ihmettelen tätä munattomuutta miksi on niin vaikeaa sanoa suoraan toiselle, että "sori, nyt ei natsaa" tms. Jos kuitenkin on melko tiiviisti tapaillut toista kuukaisien ajan... Luulisi jo siinä ajassa toisen tulleen edes jotenkin tutuksi, ettei voi ihan mitätön ihminen olla. Jätetään vastaamatta ja kadotaan pikkuhiljaa!? Eikö se olisi helpompaa vaan pistää kerralla poikki ja homma jää siihen eikä kukaan jää roikkumaan perään?
Eka vastaaja vastasi jo tähänkin.
Vierailija kirjoitti:
En ymmärrä miksi naiset tekevät samoin. Miks tästäkin tarvitsee vääntää sukupuolikysymys.
Kuka on tehnyt? Kyllä sitä juu varmaan molemmat sukupuolet tekee, mutta jos vastaaja on heteronainen, niin todennäköisesti hänellä on kokemusta miesten tekemisistä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tekeekö naisetkin muka siitä syystä noin?
Luulen että vastaus tulee jossakin vaiheessa, muista sitten odotella yhtä kauan ennen kuin itse vastaat :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tekeekö naisetkin muka siitä syystä noin?
Miksi käytös olisi sukupuolisidonnaista?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja silti täällä uliset?
Höp, höp.
Se on kaks punaviinilasia ja pikku lirkut, niin taas on sakset auki...
Vierailija kirjoitti:
Luulen että vastaus tulee jossakin vaiheessa, muista sitten odotella yhtä kauan ennen kuin itse vastaat :D
Ihquu<3
Vierailija kirjoitti:
Hih hih
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hih hih