Peukutusketju: tekisitkö tämän 100 eurosta?
Tekisitkö mainitun asian, jos saisit siitä 100 euroa?
Ylänuoli = tekisin
Alanuoli = en tekisi
Aloitan:
pitäisit kaikkia kotisi ikkunoita ilman verhoja (tms. näköesteitä) kuukauden ajan
Kommentit (157)
Kerjäisit rahaa Helsingin rautatieaseman edessä puolen tunnin ajan.
(Matkakulut korvataan.)
Ratsastaisit rabattimainosmiehellä
Tyydyttäisit toisen tuhkaluukkua
Peukuttaisit Paavo Lipposta sinne
Vierailija kirjoitti:
Menisit kaverille muuttoavuksi kerrostalosta toiseen (on hissit) saman kaupungin sisällä
Menisin ihan ilmaiseksikin.
Vierailija kirjoitti:
Lähettäisit esimiehellesi viestin: "Rakastan sinua❤️"
Entiselle olisin voinut laittaa, nykyiselle en :D
Siis vain satasesta? Eli lähes ilmaiseksi? Jotkut on täällä hulluja.
Pukeutuisit köyhäksi ja kävisit kaikki suomen ja euroopan asunnoissa pummaamassa. Ottaisitko haasteen sataadesta.
Saisipa tuosta aloituksen verhottomuudesta oikeasti rahaa :D Mulla ei ole, vaikka asun katutasossa kaupungin lähiössä. Ja olen nainen. Pidän valosta. Koko asumiseni aikana olen joutunut yhden rikosilmoituksen tekemään tirkistelijästä. Tieltä saa katsella jos mun koneella istuminen on niin kiinnostavaa, mutta ei kiitos naamaa ikkunoihin, mä pesenkin niitä.
Eniten huolettaa, että ikkunan vierellä olevan läppärin ruudulta näkyy kirkkaanturkoosi kissankokoinen VAUVA-otsikkoteksti kävelytielle.
Tonkisit roskiksesta käytetyn kondomin ja imisit sisällön suuhusi?
Leikkisit puhevikaista kaupan kassalle.
Väittäisit jonkun julkisuuden henkilön ahdistelleen sinua? Tarkoituksena vahingoittaa hänen uraansa.
Vierailija kirjoitti:
Pukeutuisit köyhäksi ja kävisit kaikki suomen ja euroopan asunnoissa pummaamassa. Ottaisitko haasteen sataadesta.
Tai sanot etttä sun lapsi on kuolemasssa syöpään, näytät valokuvaa ja kerrott että tärvitset rahaa hoitoihin.
Toimisit "Putin-trollina" viikonlopun ajan? Eli levittelisit disinformaatiota yms. mm. Vauva-palstalla.
Antaisit kerrankin kunnolla piparia jouluna.