Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Sinä juntti joka et pysähdy suojatien eteen. Miksi et pysähdy?

Vierailija
04.10.2018 |

Miksi et anna tietä suojatietä ylittäville ihmisille, vaikka se on velvollisuutesi? Viimeksi tänään joku kaljamahainen keski-ikäinen junttimies kaahasi oikein suojatiellä. Jos olisin uhkarohkeana lähtenyt menemään suojatietä, olisin jäänyt alle.

Mistä näitä idiootteja sikiää?

Kommentit (42)

Vierailija
41/42 |
04.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

kävelijät menee sitten kun autot on meneet tai seisovat valoissa. Jos jokainen olisi pysähtelemässä suojateiden edessä kaupunki ruuhkautuisi. Itse väistän autoja myös silloin kun olen jalankulkija.

Itse asiassa liikennevalot on ylipäätään olemassa, jotta autoilijatkin pääsisivät välillä menemään. Liikennevalottomista suojateistä kävelijät menee aina ensin. Näin on lainlaatija päättänyt, jos ei miellytä, valita eduskuntaan.

Vierailija
42/42 |
04.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

kävelijät menee sitten kun autot on meneet tai seisovat valoissa. Jos jokainen olisi pysähtelemässä suojateiden edessä kaupunki ruuhkautuisi. Itse väistän autoja myös silloin kun olen jalankulkija.

Tuo on jalankulkijallekin nopeampaa että auto menee nopeasti pois edestä ja jalankulkija menee sitten, kuin että auto pysähtyy hitaasti ja siinä sitten odotat että ai nytkö saan mennä. Suvujuuden kannalta on siis parempi että auto menee ensin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä seitsemän neljä