Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Naiset! Miten reagoisit jos tapailemasi 30v mies kertoisi olevansa neitsyt?

Vierailija
04.10.2018 |

Mikä olisi reaktiosi?

Kommentit (25)

Vierailija
1/25 |
04.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisin ehkä yllättynyt.

Vierailija
2/25 |
04.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisin hämmentynyt, ja haluaisin tietää miksi. Onko siis aseksuaali tai vastaava, joka ei halua seksiä ollenkaan, vai kenties uskonnollisista syistä, vai eikö vaan ole osunut sopivaa naista kohdalle. Kaksi ensimmäistä olisivat ongelma suhdetta ajatellen, kolmas ei.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/25 |
05.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naurahtaisin hölmölle vitsille.

Vierailija
4/25 |
05.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ihastunut neitsyt-mieheen..ei se oikeen hetkauttanut. :D Horoskooppi siis.

Vierailija
5/25 |
05.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se olisi oikeastaan aika hmm...  kiihottavaa. Voisin opettaa miestä ihan kädestä pitäen. 

Ärsyttävintä on nimittäin miesten möläytykset tyyliin: "tästä ainakin ex-tyttis tykkäsi"  

Vierailija
6/25 |
05.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiva, että aisin vihdoin kaltaiseni kumppanin, jonka kanssa eläisimme neitsyinä elämämme loppuun asti <3

Vierailija
7/25 |
05.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enemmän mua ihmetyttäis miksi olisin kolmekymppisen miehen kanssa treeffeillä.

Vierailija
8/25 |
05.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin itse kolmekymppisenä viisivuotiaan lapsen äiti ja minulle oli itsestäänselvää, että halusin kumppanikseni miehen, joka myös on eronnut ja lapsensa tehnyt. Eli ei olisi tutustuminen edes sellaiseen vaiheeseen neitsyen kanssa edennyt, että tuollainen asia olisi tullut yllätyksenä. Kyllä ne olivat yh-isejä, joita silloin tapailin.

Vierailija
9/25 |
05.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta se olisi hienoa. Hänelle ei varmaan olisi ongelma, että päätin luopua esiaviollisesta seksistä uskoon tuloni jälkeen.

Vierailija
10/25 |
05.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kysyisin mihin seurakuntaan hän kuuluu.

Siis eihän tuommoisia ole enää kuin seurakunnissa ja jossain peräkamarissa kasvaneita.

Arvostan jos säästää itseään puolisolleen.

Vierailija
11/25 |
05.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hämmästyin, yllättyisin ja haluaisin tietää mistä asia johtuu. Todennäköisesti tuntisin epävarmuutta siitä, kuinka mies hyväksyy minun menneisyyteni vai pitääkö minua huonompana ihmisenä siksi, että minulla on ollut useampi kumppani. Jos tosissani olisin mieheen ihastunut, eikä muuta ns. "ikävää" ilmenisi, niin ei se neitsyys kynnyskysymykseksi minulle muodostuisi.

Vierailija
12/25 |
05.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hieno siirto väärälle alueelle!

Vierailija
13/25 |
05.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laadukasta moderointia Hessu Hopo!

Vierailija
14/25 |
05.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luultavasti ensireaktio olisi yllättyminen. Jos kerran olisin itse tapailemassa tätä miestä, pitäisin häntä siis viehättävänä ja kiinnostavana, joten toki ihmettelisin, miksi tällainen mies ei olisi vielä seurustellut kenenkään kanssa. Mikäli kyseessä olisivat jonkinlaiset uskonnolliset syyt, luulen, ettei meillä olisi lopulta kovin paljon yhteistä.

Muuten ei haittaisi ollenkaan, enkä edes koe, että asia kuuluisi mulle sen enempää kuin hänelle mun aikaisempien kumppanien määrä. Klisee, mutta totta: jokaisen kanssa on aina eka kerta. Seksin laatu riippuu paljon enemmän mieltymyksistä ja muista kemioista kuin kokemuksesta. Ja etenkin se riippuu siitä, että tykkääkö toisesta.

Mulla on ollut kaksi kokematonta miestä joskus nuorena, eikä mulla ole heistä mitään pahaa sanottavaa. Tunnustivat tilanteensa avoimesti ja siitä aukesi tosi hyvä keskusteluyhteys seksin suhteen, mikä teki tilanteen tosi luonnolliseksi. Auliisti myös ottivat ohjeita vastaan. Sen sijaan mulla on ollut äärimmäisen surkeaa seksiä todellisten panomiesten kanssa, ne kun ”tietää mitä tekee” ja sitä rataa. Yksi sanoi mulle suoraan, ettei ota ohjeita vastaan, mistä seurasi se lopputulos, että meillä ei ollut seksiä lainkaan. 😎 Kyllä meinaan mäkin kyselen seksin aikana mieheltä, että mikä siitä tuntuu hyvältä ja mitä se haluaa - ja mä todellakin edellytän tätä myös mieheltä.

Eli mulle ihan yksi hailee, jos mies ei ole jostain syystä koskaan penetroitunut keneenkään naiseen. Oli vaikka nelikymppinen. Mutta olen muutenkin sitä mieltä, että ehdottomasti ennemmin vähemmän kuin enemmän kaatoja - en huolisi suhteeseen yhtään minkäänlaista huoripukkia, en entistä enkä nykyistä, ikimaailmassa. Ja maksullisissa käyneeseen en koskisi pitkällä tikullakaan.

Mulla itsellä on ollut viisi kumppania ja olen 34.

Vierailija
15/25 |
05.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisin ollut yllättynyt, mutta mies jätti kertomatta! Reilun vuoden suhteen jälkeen hän mainitsi asiasta. Itselleni miehen neitsyys ei olis tullut mieleenikään. Seksi on ollut alusta lähtien todella antoisaa, hyvää ja jopa parantunut! Suurin ero muihin on ollut siinä että hän ottaa huomioon mut paremmin kuin muut ns pano miehet. Itse olin todella kokenut hänet tavatessani, mies oli tuolloin 32.

Vierailija
16/25 |
05.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei haittaisi ollenkaan. Yhdessä opetteleminen on ihanaa ja opettelemistahan se on joka tapauksessa uuden kumppanin kanssa. Itsellä on ollut 2 kumppania ja alan lähennellä viittä kymmentä, joten kolmekymppinen mies olisi minulle liian nuori. Jos ihastuisin viisikymppiseen kokemattomaan mieheen ja hän olisi ylipäätään seksistä kiinnostunut, ei asia olisi este.

Vierailija
17/25 |
05.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pari neitsyttä osunut kohdalle. Nuoria olivat, kuten minäkin, eikä asiassa ollut mitään kummallista.

Kerran aloin suhteeseen kolmekymppisen melko kokemattoman miehen kanssa, joka ei ollut koskaan seurustellut. Neitsyt hän ei ollut, mutta tuskin oli montaa naista ollut. Ihan paras mies kaikin puolin.

Vierailija
18/25 |
05.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kysyisin mihin seurakuntaan hän kuuluu.

Siis eihän tuommoisia ole enää kuin seurakunnissa ja jossain peräkamarissa kasvaneita.

Arvostan jos säästää itseään puolisolleen.

Jopas oli ristiriitaisen tuntuinen viesti.

Vierailija
19/25 |
06.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tapasin aviomieheni 13 vuotta sitten. Silloin hän oli 30v ja neitsyt.

Vierailija
20/25 |
06.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja en näköjään vastannut edes kysymykseen :) Olihan se hieman hämmentävää. Itse olin kuitenkin "vasta" 24 ja kokemusta oli kertynyt paljonkin.

T. Sama kuin edellä

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kahdeksan seitsemän