Mä olisin jollekin yksinäiselle miehelle ihan nätti, mukava ja hellä naisystävä
Miten voi olla niin vaikea löytää kivaa miestä vaikka täälläkin on päivittäin näitä rutisemassa yksinäisyyttään ja naisettomuuttaan. Vai onko ne rutisijat samoja tyyppejä joista kyllä tavatessa tulee selväksi että pelkkää seksiä ollaan etsimässä. Tai jotain suhteeksi naamioitua mutta sisältä onttoa seksisuhdetta. Mä voin jopa edetä melko nopeasti seksiin mutta pitää siinä olla joku toisesta ihmisestä ihmisenä tykkäämisen tuntu, ei pelkästään pikainen "panisin"-arvio oikein riitä.
Kommentit (62)
Onhan tässäkin heti yksi 36v mies! Missä sut voi tavata?:)
Minä ainakin olen pääsääntöisesti ihan vain seksiä etsimässä, mutta ei se sulje pois hellyyttä ja henkeviä keskusteluja.
miten on nii vaikea löytää kivaa naista?
Enpä yleisesti osaa varmuudella sanoa. Itse en ole sovelluksissa tai sivuilla nyt, koska en ole vielä saanut kroppani kuntoon. Menee varmaan ensi vuoden puolelle.
Tee aloite. Yksinäiset miehet eivät osaa, he olettavat että nainen vain ilmestyy jostain.
Vierailija kirjoitti:
Enpä yleisesti osaa varmuudella sanoa. Itse en ole sovelluksissa tai sivuilla nyt, koska en ole vielä saanut kroppani kuntoon. Menee varmaan ensi vuoden puolelle.
Sama, pitää pumpata lihakset näkyviin tai nainen jää haaveeksi vaikken huonossa kunnossa nyt olekkaan. Jää muuten jalkoihin, kun naiset tuppaa valitsemaan kermat päältä ni pakko se on sille linjalle itsekkin lähteä eikä tyytyä jämiin
Mä oisin jollekin yksinäiselle naiselle ihan mukava ja luotettava mies.
Vierailija kirjoitti:
Mä oisin jollekin yksinäiselle naiselle ihan mukava ja luotettava mies.
Mätchi,ottakaa toisenne. T:Amor
Miksei kiimanen kaniini kelpaa, osaan minä kielellä muutakin tehdä kuin runoja lausua
Vierailija kirjoitti:
Miten voi olla niin vaikea löytää kivaa miestä vaikka täälläkin on päivittäin näitä rutisemassa yksinäisyyttään ja naisettomuuttaan. Vai onko ne rutisijat samoja tyyppejä joista kyllä tavatessa tulee selväksi että pelkkää seksiä ollaan etsimässä. Tai jotain suhteeksi naamioitua mutta sisältä onttoa seksisuhdetta. Mä voin jopa edetä melko nopeasti seksiin mutta pitää siinä olla joku toisesta ihmisestä ihmisenä tykkäämisen tuntu, ei pelkästään pikainen "panisin"-arvio oikein riitä.
Tekstisistäsi ei ollut mukava, vaan syyttelevä, pahantuulinen ja katkera, joten tuskinpa itsekään olet mikään helmi. Ehkä siksi et ole löytänyt fiksua ihanaa miestäkään.. Ei yksikään mies jaksa heti kättelyssä kuunnella jäkätystäsi ja haukkumistasi niin kuin viestissäsi, jossa ei ollut otsikon jälkeen mitään positiivista, vaan pelkkää itsesäälistä volinaa.
On siis ihan päivänselvää miksi et ole miestä löytänyt. Oikeasti ihanat ja hellät naiset kyllä löytävät helposti ihanan miehen.
Niinhän se vähän menee. Kivat pariutuu kivojen kanssa. Lopuille jää sitten mitä jää...
🇺🇦🇮🇱
Pitää muistaa, että miehen yksinäisyys usein tarkoittaa, ettei taivaasta putoa supernättiä, nuorta ja lapsetonta missiä, joka hullaantuu sekunneissa miehen älykkyydestä ja siitä kuuluisasta Kiltteydestä™ ja innoissaan hyppää jalat levälleen miehen sänkyyn. On toki aidostikin yksinäisiä miehiä, ei sillä.
Jos ap meinasi, että tuolla kirjoituksella löytyy mies, niin ei hyvältä näytä. Tai sitten miehen pitää olla täydellisen epätoivoinen tyyppi.
Aloituksestasi tulee vähän seksikielteinen kuva, vaikka en tätä voi tietenkään varmaksi tietää.
Vaikea vain ottaa täysin vakavasti, kun tietää miten naiset voivat määritellä nuo "seksin perässä olijat". Kyllä minullekin joskus parikymppisenä omaa seksuaalisuutta viimeiseen asti häpeävänä ja punastelevana poikana jokunen tyttö sanoi, että olen vain sen perässä, vaikka sellaiset asiat eivät tulleet mitenkään puheeksi, mutta ilmeisesti naisille tuollainen väite on tapa perustella itselleen yhteydenpidon lopettaminen muuten epäkiinnostavaan mieheen.
Sen lisäksi kiinnostaisi tietää miten erotat hyvän parisuhteen ontosta seksisuhteesta.
En huolisi. Ap on aika takakireän tuntuinen mamma.
Ihmiset jaksaa flaidaa heti aamusta? Vie viimeisetkin voimat edes yrittää virittää keskustelun virtausta eri tasolle. Ehkä kehnommalle?
no juuri selailen deitti.nettiä, oletko siellä?
M