Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mä olisin jollekin yksinäiselle miehelle ihan nätti, mukava ja hellä naisystävä

Vierailija
04.10.2018 |

Miten voi olla niin vaikea löytää kivaa miestä vaikka täälläkin on päivittäin näitä rutisemassa yksinäisyyttään ja naisettomuuttaan. Vai onko ne rutisijat samoja tyyppejä joista kyllä tavatessa tulee selväksi että pelkkää seksiä ollaan etsimässä. Tai jotain suhteeksi naamioitua mutta sisältä onttoa seksisuhdetta. Mä voin jopa edetä melko nopeasti seksiin mutta pitää siinä olla joku toisesta ihmisestä ihmisenä tykkäämisen tuntu, ei pelkästään pikainen "panisin"-arvio oikein riitä.

Kommentit (62)

Vierailija
41/62 |
05.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minkä ikäinen olet ap?

Onko sinulla lapsia? Jos ei niin haluaisitko sellaisia Joskus?

Missä päin Suomea asut?

Uskotko että sen pystyy heti ekoilla treffeillä huomaamaan että Hän on se oikea jos sellaisen kohtaa? Siis jotain niin erilaista hyvällä tavalla. Siinä on jotain niin oikeaa.

Vierailija
42/62 |
05.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täältäkin ilmoittautuu yksi pohjimmiltaan elämänmyönteinen, kiltti ja nätisti pidettynä hyvinkin kehrääväinen nainen. Mutta täysin väärinymmärretty sellainen. Parisuhteeni on karikolla, koska mies kokee minut tylsänä. En enää käsitä, miksi hän minut alun perin tahtoi, kun tuntuu nykyään kokevan negatiivisena kaiken sen, mitä pidän itsessäni hyvinä ominaisuuksina. Eli eipä näilläkään "varusteilla" pitkälle pötkitä ja ihmettelen, kun jostain luen, että joku mies oikein etsii kilttiä ja hellää naista. Ei yhtään vastaa arkitodellisuuttani.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/62 |
05.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä ainakin olen pääsääntöisesti ihan vain seksiä etsimässä, mutta ei se sulje pois hellyyttä ja henkeviä keskusteluja.

Tuo on totta, seksi ei sulje pois hellyyttä ja juttelua.

Vierailija
44/62 |
05.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Enpä yleisesti osaa varmuudella sanoa. Itse en ole sovelluksissa tai sivuilla nyt, koska en ole vielä saanut kroppani kuntoon. Menee varmaan ensi vuoden puolelle.

Sama, pitää pumpata lihakset näkyviin tai nainen jää haaveeksi vaikken huonossa kunnossa nyt olekkaan. Jää muuten jalkoihin, kun naiset tuppaa valitsemaan kermat päältä ni pakko se on sille linjalle itsekkin lähteä eikä tyytyä jämiin

Jämämammat allitt hyllyen peukuttamassa

Ei ole alleja enkä ole mamma.

Vierailija
45/62 |
05.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hopeakettu kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miten voi olla niin vaikea löytää kivaa miestä vaikka täälläkin on päivittäin näitä rutisemassa yksinäisyyttään ja naisettomuuttaan. Vai onko ne rutisijat samoja tyyppejä joista kyllä tavatessa tulee selväksi että pelkkää seksiä ollaan etsimässä. Tai jotain suhteeksi naamioitua mutta sisältä onttoa seksisuhdetta. Mä voin jopa edetä melko nopeasti seksiin mutta pitää siinä olla joku toisesta ihmisestä ihmisenä tykkäämisen tuntu, ei pelkästään pikainen "panisin"-arvio oikein riitä.

Positiivinen elämänasenne luo kyllä meihin miehiin hyviä fiboja. Rupesin laskemaan monessako lauseessasi keskityt positiivisuuteen, et yhdessäkään.

Sitten kun tekstissäsi on yliedustettuna seksi ja tarkemmin määriteltynä seksin rajoittaminen niin aika toivottomalta vaikuttaa.

Eli voisi vetää johtopäätöksen että olet hellä, mukava ja nätti, agendana löytää miehen joka kestää valituksesi seksistä ja miesten rutinoista.

Sori, sinua tuntematta johtopäätökseni lie väärä mutta tekstistäsi saa tuollaisen kuvan🤓

Positiivisuushan tarkoittaa täten harmitonta, sellaista kaikelle iloisesti kihertävää naikkosta joka ei ikinä myöskään nalkuta (toinen ällösana positiivisuuden lisäksi). Jos aloittaja ei saa suoraan sanoa että ei halua pelkkä seksisuhdetta vaan parisuhteen, niin sinä puhut iljettävästi jostain seksin rajoittamisesta? Seksi on yhteistä mukavaa tekemistä eikä mitään rajoitettavaa tekemistä tai palvelus joka annetaan miehelle. Kannattaa opetella lukemaan. Aika monelle naiselle tyrkytetään kik kelikuvia ja suoraan sitä yhtä, vaikka esim. kertoo etsivänsä parisuhdetta.

Höpö höpö tyttöpolo, kasva aikuiseksi ja tule sitten neuvomaan miten muiden pitää ymmätärtää päivä selvät asiat.

En tunne yhtäkään naista, jolle olisi jotakin kik-kelikuvia tyrkytetty. Ehkä se on naisessa vika, jos niitä tyrkytetään? Ehkä nainen on omalla käytöksellään ja kuvillaan saanut aikaan tällaisen asian? Aloittaja olisi voinut kirjoittaa aloituksensa täysin eri tavalla, nyt se oli pelkkää ikävää valitusta ja asiatonta märinää.

Höpsis. Moni saa noita netissä tahtomattaan.

Vierailija
46/62 |
05.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Täältäkin ilmoittautuu yksi pohjimmiltaan elämänmyönteinen, kiltti ja nätisti pidettynä hyvinkin kehrääväinen nainen. Mutta täysin väärinymmärretty sellainen. Parisuhteeni on karikolla, koska mies kokee minut tylsänä. En enää käsitä, miksi hän minut alun perin tahtoi, kun tuntuu nykyään kokevan negatiivisena kaiken sen, mitä pidän itsessäni hyvinä ominaisuuksina. Eli eipä näilläkään "varusteilla" pitkälle pötkitä ja ihmettelen, kun jostain luen, että joku mies oikein etsii kilttiä ja hellää naista. Ei yhtään vastaa arkitodellisuuttani.

Totta! Ei miehet oikeasti halua kilttiä kotona viihtyvää naista. Ne on liian tylsiä vaikka kaunis oliskin. Naisen täytyy olla vähän mustasukkanen, luonnevikanen kuspää, saa miehet vähän haastetta.

Vierailija
47/62 |
05.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

miten on nii vaikea löytää kivaa naista?

Olisit käynyt Specsaversissä.

Vierailija
48/62 |
05.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisi ihanaa löytää positiivinen mies. Enkä nyt tarkoita HIV-positiivista tai muuta vitsikästä, vaan oikeasti myönteisesti elämään suhtautuvaa.

Vierailija
49/62 |
05.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä voisin olla sulle se joka ottaa sut niin että koko kaupunki tajuu.

Vierailija
50/62 |
05.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin varmaan.

Vierailija
51/62 |
05.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olisi ihanaa löytää positiivinen mies. Enkä nyt tarkoita HIV-positiivista tai muuta vitsikästä, vaan oikeasti myönteisesti elämään suhtautuvaa.

Mua on sanottu joskus ylipositiiviseksi :D En kyllä osaa sanoa, miten mut jotenkin "löydetään".

Vierailija
52/62 |
06.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivoa siis kuitenkin on. :)

Vierailija
53/62 |
06.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Enpä yleisesti osaa varmuudella sanoa. Itse en ole sovelluksissa tai sivuilla nyt, koska en ole vielä saanut kroppani kuntoon. Menee varmaan ensi vuoden puolelle.

Sama, pitää pumpata lihakset näkyviin tai nainen jää haaveeksi vaikken huonossa kunnossa nyt olekkaan. Jää muuten jalkoihin, kun naiset tuppaa valitsemaan kermat päältä ni pakko se on sille linjalle itsekkin lähteä eikä tyytyä jämiin

Ei pidä paikkaansa. Laihaläskinä naiset lähestyi nyt monen vuoden punttauksen ja 18kg jälkeen oman ikäiset naiset pelkää tai ovat välinpitämättömiä, mummot lipoo huulia, tuntemattomat miehet moikkailee ja homot kyylää. Olin ennen ihan totaalinen soijapoika, mutta sain silloin sentään naiset lähestymään minua.

Ei voi mitään. Onneksi on hyvä olo.

Tän viestin kanssa samaa mieltä. Ei lihaksilla saa naisia.

Sinänsä aika toivotonta että kaikki on naamasta ja pituudesta kiinni kun niihin et voi vaikuttaa.

Nainen jos treenaa itsensä timmiksi niin miehiä tulee ovista ja ikkunoista.

54/62 |
06.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hopeakettu kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Positiivinen elämänasenne luo kyllä meihin miehiin hyviä fiboja. Rupesin laskemaan monessako lauseessasi keskityt positiivisuuteen, et yhdessäkään.

Sitten kun tekstissäsi on yliedustettuna seksi ja tarkemmin määriteltynä seksin rajoittaminen niin aika toivottomalta vaikuttaa.

Eli voisi vetää johtopäätöksen että olet hellä, mukava ja nätti, agendana löytää miehen joka kestää valituksesi seksistä ja miesten rutinoista.

Sori, sinua tuntematta johtopäätökseni lie väärä mutta tekstistäsi saa tuollaisen kuvan🤓

Positiivisuushan tarkoittaa täten harmitonta, sellaista kaikelle iloisesti kihertävää naikkosta joka ei ikinä myöskään nalkuta (toinen ällösana positiivisuuden lisäksi). Jos aloittaja ei saa suoraan sanoa että ei halua pelkkä seksisuhdetta vaan parisuhteen, niin sinä puhut iljettävästi jostain seksin rajoittamisesta? Seksi on yhteistä mukavaa tekemistä eikä mitään rajoitettavaa tekemistä tai palvelus joka annetaan miehelle. Kannattaa opetella lukemaan. Aika monelle naiselle tyrkytetään kik kelikuvia ja suoraan sitä yhtä, vaikka esim. kertoo etsivänsä parisuhdetta.

Ainoastaan tuosta olen samaa mieltä että nalkutus on sanana ällösana ja myöskin toteutettuna ällöä :D

Kumma käsitys positiivisuudesta sinulla?  Ehkä sinulle tulee yllätyksenä se seikka että positiivisuushan ei ole sukupuolisidonnainen juttu. Vanha sananlaskuhan hyvin kuvaa sitä mitä se loppupeleissä on: Puolikkaan vesilasin voi nähdä puoleksi tyhjänä tai puoleksi täynnä. 

"Kannattaa opetella lukemaan"  Käsittääkseni se sujuu minulta ihan välttävästi jotta suurinpiirtein ymmärrän, jotain XD Senkin ymmärrän että kun sinun mukaan aika monille naisille tyrkytetään kikin kuvia niin kaikkien miesten pitää siitä kollektiivinen vastuu kantaa :D

Itse en ole muistaakseni yhdellekään naiselle omasta kikistäni kuvaa laittanut mutta olen kyllä vastaanottanut piparin kuvia jotka ovat tulleet pyytämättä ja täytenä yllätyksenä. Pitääkö minun siis sen mukaan arvostella kaikki luomakunnan naiset koska olen etsinyt parisuhdetta?

Tuo mainitsemani rajoittaminen on kieltämättä ehkä vähän väärä sanavalinta mutta enpä edellistä viestiä kirjoittaessa keksinyt paremmin kuvaavaa sanaa. Jännä homma että tuo sinun viestisi on hyvin samankaltainen kuin AP'een. Negatiivinen ja suurimmassa osassa viestiä käsitellään seksiä, sitäkin tietystä näkökulmasta, ehkäpä rajoit...   :D

Enivei, saa kuvan viestistäsi kuten Ap'een viestistä että sen tulevan mielitietyn kanssa seksielämä ei ole yksi luonnollinen osa kokonaisuutta vaan sille asetetaan "hintalappu", miehen pitää sitä ja miehen pitää olla tätä jne... jotta palkintona voisi olla seksiä.  

Jotenkin vaan tulee mieleen että kyllä meitä miehiä ollaan loppupeleissä siunattu, mehän ollaan semmosia naturelleja luonnonlapsia, eletään hetkessä :D

-Aito ja alkuperäinen, (valitettavan) vähän käytetty yksilö-

Vierailija
55/62 |
06.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
56/62 |
06.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei pidä paikkaansa. Laihaläskinä naiset lähestyi nyt monen vuoden punttauksen ja 18kg jälkeen oman ikäiset naiset pelkää tai ovat välinpitämättömiä, mummot lipoo huulia, tuntemattomat miehet moikkailee ja homot kyylää. Olin ennen ihan totaalinen soijapoika, mutta sain silloin sentään naiset lähestymään minua.

Sinänsä aika toivotonta että kaikki on naamasta ja pituudesta kiinni kun niihin et voi vaikuttaa.

Nainen jos treenaa itsensä timmiksi niin miehiä tulee ovista ja ikkunoista.[/quote

] sehän nyt on selvä ettei niillä pelkillä lihaksilla naista saada, tottakai pitää muutkin osa-alueet olla kunnossa, mutta jos valittava on pudotuspeleissä samoilla spekseille huono- keski ja hyväkuntoinen mies niin onhan melko selvää ketkä putoaa

Vierailija
57/62 |
06.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei tule jos on naamastaan ruma, silloin ei auta edes supermallitason kroppa.

Vierailija
58/62 |
07.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei tule jos on naamastaan ruma, silloin ei auta edes supermallitason kroppa.

Semmoista naista ei ole olemassakaan, jolla olisi loistava kroppa mutta liian ruma naama. Jos kroppa on kunnossa, naama on aina vähintään tarpeeksi hyvä.

Tai ainakaan minä en ole ikinä nähnyt, en netissä enkä livenä.

Vierailija
59/62 |
07.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pitää muistaa, että miehen yksinäisyys usein tarkoittaa, ettei taivaasta putoa supernättiä, nuorta ja lapsetonta missiä, joka hullaantuu sekunneissa miehen älykkyydestä ja siitä kuuluisasta Kiltteydestä™ ja innoissaan hyppää jalat levälleen miehen sänkyyn. On toki aidostikin yksinäisiä miehiä, ei sillä.

No tämä on ilkeä streotypia, joka palstalla on naisten kehittämä ja ylläpitämä. Jos joku hokee tällaista, en ihmettele miksi miehet kaikkoavat. En jaksaisi naisenakaan kuulla vastavaa, säälittävää avautumista miehiltä naisista. Kertoo todella paljon ikävää ihmisestä tällainen yleistäminen.

Vierailija
60/62 |
07.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hopeakettu kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Etkö tosiaan sinäkään ymmärrä mikä ilmentää positiivisuutta ihmisessä ja mikä taas vastakkaisia viboja? Olet ihan kuin ap. Kaukana mukavasta. Veikkaan, että jos mies kirjoittaisi samanlaisen viestin naisista, niin olisit taas haukkumassa miestä. Kyllä tuollainen valitusvirsi saa aikaan vaan huonon vaikutelman ihmisestä, sukupuolesta riippumatta.

Ohis

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kuusi kahdeksan