Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mä olisin jollekin yksinäiselle miehelle ihan nätti, mukava ja hellä naisystävä

Vierailija
04.10.2018 |

Miten voi olla niin vaikea löytää kivaa miestä vaikka täälläkin on päivittäin näitä rutisemassa yksinäisyyttään ja naisettomuuttaan. Vai onko ne rutisijat samoja tyyppejä joista kyllä tavatessa tulee selväksi että pelkkää seksiä ollaan etsimässä. Tai jotain suhteeksi naamioitua mutta sisältä onttoa seksisuhdetta. Mä voin jopa edetä melko nopeasti seksiin mutta pitää siinä olla joku toisesta ihmisestä ihmisenä tykkäämisen tuntu, ei pelkästään pikainen "panisin"-arvio oikein riitä.

Kommentit (62)

Vierailija
61/62 |
07.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Enpä yleisesti osaa varmuudella sanoa. Itse en ole sovelluksissa tai sivuilla nyt, koska en ole vielä saanut kroppani kuntoon. Menee varmaan ensi vuoden puolelle.

Sama, pitää pumpata lihakset näkyviin tai nainen jää haaveeksi vaikken huonossa kunnossa nyt olekkaan. Jää muuten jalkoihin, kun naiset tuppaa valitsemaan kermat päältä ni pakko se on sille linjalle itsekkin lähteä eikä tyytyä jämiin

Ei pidä paikkaansa. Laihaläskinä naiset lähestyi nyt monen vuoden punttauksen ja 18kg jälkeen oman ikäiset naiset pelkää tai ovat välinpitämättömiä, mummot lipoo huulia, tuntemattomat miehet moikkailee ja homot kyylää. Olin ennen ihan totaalinen soijapoika, mutta sain silloin sentään naiset lähestymään minua.

Ei voi mitään. Onneksi on hyvä olo.

Tän viestin kanssa samaa mieltä. Ei lihaksilla saa naisia.

Sinänsä aika toivotonta että kaikki on naamasta ja pituudesta kiinni kun niihin et voi vaikuttaa.

Nainen jos treenaa itsensä timmiksi niin miehiä tulee ovista ja ikkunoista.

Ei tule jos on naamastaan ruma, silloin ei auta edes supermallitason kroppa.

Semmoista naista ei ole olemassakaan, jolla olisi loistava kroppa mutta liian ruma naama. Jos kroppa on kunnossa, naama on aina vähintään tarpeeksi hyvä.

Tai ainakaan minä en ole ikinä nähnyt, en netissä enkä livenä.

Tässä väitettiinkin, että jos kroppa on kunnossa niin miehiä tulee ovista ja ikkunoista. Ei tule. Jollekin saattaisi kelvata, mutta jostain syystä sellainen ei houkuttele.

Vierailija
62/62 |
07.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Enpä yleisesti osaa varmuudella sanoa. Itse en ole sovelluksissa tai sivuilla nyt, koska en ole vielä saanut kroppani kuntoon. Menee varmaan ensi vuoden puolelle.

Sama, pitää pumpata lihakset näkyviin tai nainen jää haaveeksi vaikken huonossa kunnossa nyt olekkaan. Jää muuten jalkoihin, kun naiset tuppaa valitsemaan kermat päältä ni pakko se on sille linjalle itsekkin lähteä eikä tyytyä jämiin

Ei pidä paikkaansa. Laihaläskinä naiset lähestyi nyt monen vuoden punttauksen ja 18kg jälkeen oman ikäiset naiset pelkää tai ovat välinpitämättömiä, mummot lipoo huulia, tuntemattomat miehet moikkailee ja homot kyylää. Olin ennen ihan totaalinen soijapoika, mutta sain silloin sentään naiset lähestymään minua.

Ei voi mitään. Onneksi on hyvä olo.

Tän viestin kanssa samaa mieltä. Ei lihaksilla saa naisia.

Sinänsä aika toivotonta että kaikki on naamasta ja pituudesta kiinni kun niihin et voi vaikuttaa.

Nainen jos treenaa itsensä timmiksi niin miehiä tulee ovista ja ikkunoista.

Ei tule jos on naamastaan ruma, silloin ei auta edes supermallitason kroppa.

Semmoista naista ei ole olemassakaan, jolla olisi loistava kroppa mutta liian ruma naama. Jos kroppa on kunnossa, naama on aina vähintään tarpeeksi hyvä.

Tai ainakaan minä en ole ikinä nähnyt, en netissä enkä livenä.

Tässä väitettiinkin, että jos kroppa on kunnossa niin miehiä tulee ovista ja ikkunoista. Ei tule. Jollekin saattaisi kelvata, mutta jostain syystä sellainen ei houkuttele.

Tulee tulee, jos vaan raottaa ikkunaa. Tai ovea.

Todennäköisesti meillä on eri käsitys loistavasta kropasta. Tai sitten ainoa jonka lasket mieheksi on se kirurgilentäjä, vai mikä se termi nyt olikaan täällä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi seitsemän neljä