Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mä olisin jollekin yksinäiselle miehelle ihan nätti, mukava ja hellä naisystävä

Vierailija
04.10.2018 |

Miten voi olla niin vaikea löytää kivaa miestä vaikka täälläkin on päivittäin näitä rutisemassa yksinäisyyttään ja naisettomuuttaan. Vai onko ne rutisijat samoja tyyppejä joista kyllä tavatessa tulee selväksi että pelkkää seksiä ollaan etsimässä. Tai jotain suhteeksi naamioitua mutta sisältä onttoa seksisuhdetta. Mä voin jopa edetä melko nopeasti seksiin mutta pitää siinä olla joku toisesta ihmisestä ihmisenä tykkäämisen tuntu, ei pelkästään pikainen "panisin"-arvio oikein riitä.

Kommentit (62)

Vierailija
21/62 |
05.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi kun tuollaisia nättejä, mukavia ja helliä naisia olisi oikeasti olemassa.

22/62 |
05.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies 29v plus 1v miettii kirjoitti:

Sen lisäksi kiinnostaisi tietää miten erotat hyvän parisuhteen ontosta seksisuhteesta. 

Jos ihminen ei kykene erottamaan, mitä eroa näillä on, tai edes tunnistamaan suhteessa ollessaan, onko se hyvä vai huono, niin enpä voi sanoa muuta kuin että voi voi voi.

🇺🇦🇮🇱

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/62 |
05.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Enpä yleisesti osaa varmuudella sanoa. Itse en ole sovelluksissa tai sivuilla nyt, koska en ole vielä saanut kroppani kuntoon. Menee varmaan ensi vuoden puolelle.

Sama, pitää pumpata lihakset näkyviin tai nainen jää haaveeksi vaikken huonossa kunnossa nyt olekkaan. Jää muuten jalkoihin, kun naiset tuppaa valitsemaan kermat päältä ni pakko se on sille linjalle itsekkin lähteä eikä tyytyä jämiin

Jämämammat allitt hyllyen peukuttamassa

Vierailija
24/62 |
05.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi vain mies kelpaa? Miksi ei sukupuoleton tai nainen?

Vierailija
25/62 |
05.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Enpä yleisesti osaa varmuudella sanoa. Itse en ole sovelluksissa tai sivuilla nyt, koska en ole vielä saanut kroppani kuntoon. Menee varmaan ensi vuoden puolelle.

Sama, pitää pumpata lihakset näkyviin tai nainen jää haaveeksi vaikken huonossa kunnossa nyt olekkaan. Jää muuten jalkoihin, kun naiset tuppaa valitsemaan kermat päältä ni pakko se on sille linjalle itsekkin lähteä eikä tyytyä jämiin

Itse en haluaisi naista, joka hyväksyisi dad bod miehen. Antaisi itselleenkin luvan lipsua ja laiskotella ja lihoa, ja miksi semmoisen kanssa viitsisi pitää itsensä huippukunnossa? Ei kiitos, mielummin yksin. Suhteenhan pitää nostaa elämänlaatua, eikä heikentää sitä.

Vierailija
26/62 |
05.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaffepulla kirjoitti:

Sen lisäksi kiinnostaisi tietää miten erotat hyvän parisuhteen ontosta seksisuhteesta. 

Jos ihminen ei kykene erottamaan, mitä eroa näillä on, tai edes tunnistamaan suhteessa ollessaan, onko se hyvä vai huono, niin enpä voi sanoa muuta kuin että voi voi voi.

Eli sinä et pysty sanomaan miten? 

Vierailija
27/62 |
05.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tee aloite. Yksinäiset miehet eivät osaa, he olettavat että nainen vain ilmestyy jostain.

Ei pidä paikkaansa. Jokunen voi olla, mutta valtaosa ei enää viitsi.

28/62 |
05.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaffepulla kirjoitti:

Kuule, jos ihminen ei pysty selittämättä erottamaan oikeaa rakkautta ja parisuhdetta jostain hemmetin vakipanosta, niin ei se pysty sitä erottamaan selittämälläkään.

Joillekin ihmisille kaikki on aina hirveän vaikeaa...

🇺🇦🇮🇱

Vierailija
29/62 |
05.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten suhun AP saa yhteyden?

Vierailija
30/62 |
05.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaffepulla kirjoitti:

Niinhän se vähän menee. Kivat pariutuu kivojen kanssa. Lopuille jää sitten mitä jää...

Kaffepullalla taas leikkaa... 🙄

Vierailija
31/62 |
05.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaffepulla kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kaffepulla kirjoitti:

Kuule, jos ihminen ei pysty selittämättä erottamaan oikeaa rakkautta ja parisuhdetta jostain hemmetin vakipanosta, niin ei se pysty sitä erottamaan selittämälläkään.

Joillekin ihmisille kaikki on aina hirveän vaikeaa...

Jos ei pysty selittämään, ei oikeasti tiedä, tuntee vaan. Pätee kaikkeen.

32/62 |
05.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten voi olla niin vaikea löytää kivaa miestä vaikka täälläkin on päivittäin näitä rutisemassa yksinäisyyttään ja naisettomuuttaan. Vai onko ne rutisijat samoja tyyppejä joista kyllä tavatessa tulee selväksi että pelkkää seksiä ollaan etsimässä. Tai jotain suhteeksi naamioitua mutta sisältä onttoa seksisuhdetta. Mä voin jopa edetä melko nopeasti seksiin mutta pitää siinä olla joku toisesta ihmisestä ihmisenä tykkäämisen tuntu, ei pelkästään pikainen "panisin"-arvio oikein riitä.

Positiivinen elämänasenne luo kyllä meihin miehiin hyviä fiboja. Rupesin laskemaan monessako lauseessasi keskityt positiivisuuteen, et yhdessäkään.

Sitten kun tekstissäsi on yliedustettuna seksi ja tarkemmin määriteltynä seksin rajoittaminen niin aika toivottomalta vaikuttaa.

Eli voisi vetää johtopäätöksen että olet hellä, mukava ja nätti, agendana löytää miehen joka kestää valituksesi seksistä ja miesten rutinoista.

Sori, sinua tuntematta johtopäätökseni lie väärä mutta tekstistäsi saa tuollaisen kuvan🤓

-Aito ja alkuperäinen, (valitettavan) vähän käytetty yksilö-

Vierailija
33/62 |
05.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Otsikko tuntui olevan omaa tuotantoani mutta varsinainen viesti ei..

Mäkin olisin, mutta en ihan vielä. Nyt on sydän särkynyt, kun suhde päättyi, ja pitää nuolla haavojaan jonkin aikaa. Ja samaan aikaan on sellainen suru ja haikeus, että olenko koko loppuelämäni yksin, kun ikääkin napsahti just 40. Pieni ääni kuiskuttaa, että olen ihan nätti ja viimeisimmässä suhteessa löysin itsestäni sellaisen hellän huolehtivan puolenkin, joka oli tosi palkitsevaa. Mutta en sitten tiedä, miten tällaisia ominaisuuksia markkinoisi. Tinderiin en halua/uskalla mennä ja olen aika kotikissa salilla käyntiä lukuunottamatta. 

Vierailija
34/62 |
05.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mäkin olisin, mutta en ihan vielä. Nyt on sydän särkynyt, kun suhde päättyi, ja pitää nuolla haavojaan jonkin aikaa. Ja samaan aikaan on sellainen suru ja haikeus, että olenko koko loppuelämäni yksin, kun ikääkin napsahti just 40. Pieni ääni kuiskuttaa, että olen ihan nätti ja viimeisimmässä suhteessa löysin itsestäni sellaisen hellän huolehtivan puolenkin, joka oli tosi palkitsevaa. Mutta en sitten tiedä, miten tällaisia ominaisuuksia markkinoisi. Tinderiin en halua/uskalla mennä ja olen aika kotikissa salilla käyntiä lukuunottamatta. 

Tämä viesti oli aivan erilainen kuin ap:n itkupotkuraivariviesti. Tämän viestin kirjoittaja luulisi löytävän ihanan miehen jo ennen kuin alkaa etsimäänkään, mutta ap:n miehiä haukkuva ja vihamielinen viesti oli luotaantyöntävä.

Vierailija
35/62 |
05.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nostetaanpas vielä

Vierailija
36/62 |
05.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hopeakettu kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Positiivinen elämänasenne luo kyllä meihin miehiin hyviä fiboja. Rupesin laskemaan monessako lauseessasi keskityt positiivisuuteen, et yhdessäkään.

Sitten kun tekstissäsi on yliedustettuna seksi ja tarkemmin määriteltynä seksin rajoittaminen niin aika toivottomalta vaikuttaa.

Eli voisi vetää johtopäätöksen että olet hellä, mukava ja nätti, agendana löytää miehen joka kestää valituksesi seksistä ja miesten rutinoista.

Sori, sinua tuntematta johtopäätökseni lie väärä mutta tekstistäsi saa tuollaisen kuvan🤓

Positiivisuushan tarkoittaa täten harmitonta, sellaista kaikelle iloisesti kihertävää naikkosta joka ei ikinä myöskään nalkuta (toinen ällösana positiivisuuden lisäksi). Jos aloittaja ei saa suoraan sanoa että ei halua pelkkä seksisuhdetta vaan parisuhteen, niin sinä puhut iljettävästi jostain seksin rajoittamisesta? Seksi on yhteistä mukavaa tekemistä eikä mitään rajoitettavaa tekemistä tai palvelus joka annetaan miehelle. Kannattaa opetella lukemaan. Aika monelle naiselle tyrkytetään kik kelikuvia ja suoraan sitä yhtä, vaikka esim. kertoo etsivänsä parisuhdetta.

Vierailija
37/62 |
05.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämä viesti oli aivan erilainen kuin ap:n itkupotkuraivariviesti. Tämän viestin kirjoittaja luulisi löytävän ihanan miehen jo ennen kuin alkaa etsimäänkään, mutta ap:n miehiä haukkuva ja vihamielinen viesti oli luotaantyöntävä.

Sinulla on todella outo käsitys itkupotkuraivareista. Pahvi.

Vierailija
38/62 |
05.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei pidä paikkaansa. Laihaläskinä naiset lähestyi nyt monen vuoden punttauksen ja 18kg jälkeen oman ikäiset naiset pelkää tai ovat välinpitämättömiä, mummot lipoo huulia, tuntemattomat miehet moikkailee ja homot kyylää. Olin ennen ihan totaalinen soijapoika, mutta sain silloin sentään naiset lähestymään minua.

Ei voi mitään. Onneksi on hyvä olo.

Vierailija
39/62 |
05.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hopeakettu kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Positiivisuushan tarkoittaa täten harmitonta, sellaista kaikelle iloisesti kihertävää naikkosta joka ei ikinä myöskään nalkuta (toinen ällösana positiivisuuden lisäksi). Jos aloittaja ei saa suoraan sanoa että ei halua pelkkä seksisuhdetta vaan parisuhteen, niin sinä puhut iljettävästi jostain seksin rajoittamisesta? Seksi on yhteistä mukavaa tekemistä eikä mitään rajoitettavaa tekemistä tai palvelus joka annetaan miehelle. Kannattaa opetella lukemaan. Aika monelle naiselle tyrkytetään kik kelikuvia ja suoraan sitä yhtä, vaikka esim. kertoo etsivänsä parisuhdetta.

Höpö höpö tyttöpolo, kasva aikuiseksi ja tule sitten neuvomaan miten muiden pitää ymmätärtää päivä selvät asiat.

En tunne yhtäkään naista, jolle olisi jotakin kik-kelikuvia tyrkytetty. Ehkä se on naisessa vika, jos niitä tyrkytetään? Ehkä nainen on omalla käytöksellään ja kuvillaan saanut aikaan tällaisen asian? Aloittaja olisi voinut kirjoittaa aloituksensa täysin eri tavalla, nyt se oli pelkkää ikävää valitusta ja asiatonta märinää.

Vierailija
40/62 |
05.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sinulla on todella outo käsitys itkupotkuraivareista. Pahvi.

Sanomani vain vahvistui nyt, kun aloit kieltämään kirjoittamaani.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yksi neljä