Lue keskustelun säännöt.
Selittaisiko joku, miten ja miksi teille on maailmassa tarkeinta se, milta joku muu nayttaa? Siis nama joiden mielesta jo normaalipainoinenkin " ei hoida itseaan" , on " ploso" jne.?
06.05.2006 |
Miten 3-5kg rasvakudosta voi muuttaa ihmisen ominaisuudet, luonteen yms. vastenmieliseksi? Opetatteko lapsillenne saman asenteen? Tekeekö se teidän ja maailman onnelliseksi jos kaikki vahtaavat syömisiään?
Ja huomattava ylipaino on asia ihan erikseen
Kommentit (1)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Mun mielestä kyse on siitä, mistä Dr Phil sanoo aika hyvin: ihmiset sekoittaa minäkuvan ja ruumiinkuvan keskenään. NÄillä kahdella kun ei ole mitään tekemistä toistensa kanssa. On ihan turha ruveta selittäämään että lihavat ovat sellaisia tuolaisia ja tällaisia, lihavista ja laihoista löytyy persoonallisuuksiltaan ihan samanlaiset ihmiset kautta linjan.
Mutta siitä olen samaa mieltä, että en voi käsittää miten jotkut jaksaa kantaa huolta toisten ulkonäöstä. Ymmärrän jos ihminen on oikeasti haiseva ja likainen, mutta jos on vain ylipainoa, on ruma tms. niin ei haittaa. Mua ei vois vähempää kiinnostaa toisten ulkonäkö, eikä myöskään se, mitä joku pikkusielu musta ajattelee. Tätäkin palstaa lukiessani huomaan olevani huomattavasti onnellisempi kuin joku ulkonäköfiksoitunut ihminen, joka kuitenkin todennäköisesti on kymmenen kertaa kauniimpi kuin minä. Hänesta vaan ei hehku mitään.