Onko palstalla ketään jolle vastakkainen sukupuoli ei ole koskaan kertonut rakastavansa sinua?
Kommentit (17)
Olen 50 v. Ei olekukaan sanonut edes tykkäävänsä minusta. T: kiltti mies
Kolmas sukupuoli on kyllä kertonut. Kiitos woken...
Miksi ei samaa sukupuolta hyväksytä?
Minä, mutta en sitä kaipaakaan koska olen lesbo.
N38
No täytyy olla vaikka kuinka paljon, koska kaikki suomalaiset eivät edes parisuhteessa sano tuollaista.
Siihen päälle sitten se, palstalla on jutuista päätellen paljon syrjäytyneitä molemmista sukupuolista, jotka eivät ole olleet minkäänlaisessa suhteessa.
Vierailija kirjoitti:
Minä, mutta en sitä kaipaakaan koska olen lesbo.
N38
Joutaisit leirille v*tun poikkeava...
Vierailija kirjoitti:
Nyt puhutaan kunnollisista ihmisistä eikä friikeistä.
53-vuotias nainen, kukaan ei ole sanonut ikinä, en ole edes seurustellut koskaan.
On se kuitenkin melko erikoista jos kukaan ei koskaan rakastu johonkin.
Vierailija kirjoitti:
53-vuotias nainen, kukaan ei ole sanonut ikinä, en ole edes seurustellut koskaan.
Mikä sinussa on vikana?
Kyllä, täällä on yksi, joka on ollut naimisissa jo yli 50 vuotta. Ei ukko ole ikinä sanonut ,että rakastaa minua. Enpä ole tainnut sanoa itsekkään sanoa. Hyvin menee !
Ei ole. On ollut ainakin yksi ihminen, joka kohteli minua tavalla, millä toista rakastava ihminen kohtee toista. Isäni rakasti minua, mutta oli oman kasvatuksensa mukaisesti osaamaton sanoilla ilmaisemaan rakkauttaan. Kuoli suht nuorena. Ei ole sittemmin ollut rakkaussuhteita, avioliittoon menin jostain muusta syystä, mutta ei se rakkautta ollut. Erosin ja siinä liitossa kituutin monta vuotta trauman takia ja tyhmyyttäni.
Eläimiltä saan paljon rakkautta ilman sanoja.
Niin, ikää on jo, en taida enää edes odottaa, että osuisi kohdalle rakkaus, ja että joku oikein sanoisi, että rakastan sinua-
Olen ihan onnellinen näinkin ja mielummin olen yksin kuin että tulee huonon ihmissuhteen seurauksia elämään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nyt puhutaan kunnollisista ihmisistä eikä friikeistä.
Ei pelkkä heterous tee ihmisistä kunnollisia.
35