Kesäkuiset 2019
Joko täällä on plussaneita niin että la olisi kesäkuussa 2019? Itse plussasin, ja nyt rv 4+5.
Kova keskusteluntarve, kun tätä pitää muilta salata mutta ajatukset pyörii jatkuvasti tässä! Kauheena tekisi mieli kertoa omalle äidille/siskolle, että saisin tsemppitukea huoliin mutta kun en vielä voi!
Tulkaa tänne tsemppaan toisiamme! :)
Kommentit (70)
Apua. Söin lauantaina creme bonjour tuorejuustoa, kun heidän sivuillaan luki että se on turvallista raskausaikana. Vasta sen jälkeen tuli mieleen neuvolan ohje välttää tuorejuustoa. Olen huolesta ihan sekaisin, että aiheutinko nyt itse vauvalle vaaran :(
Voisin perustaa ryhmän faceen. Onko kiinnostuneita mukaan? Kaksplussasta olisi myös halukkaita.
Käyttäjä19703 kirjoitti:
Voisin perustaa ryhmän faceen. Onko kiinnostuneita mukaan? Kaksplussasta olisi myös halukkaita.
Hep! Mukana!
Laittakaa halukkaat vaikka yksityisviestillä nimenne ja vähän speksejä facen profiilikuvasta. Joudun lisäämään ensin kaveriksi, jotta saan lisättyä ryhmään. Poistan sitten kavereista, kun lisäys ryhmään on tehty :)
Haluan myös liittyä face ryhmään! Mutta en osaa laittaa yksäriä sinulle käyttäjä19703. Miten se tehdään? :D
Hybä kysymys! Eikö täällä pystykään laittamaan mitään yksityisviestejä :S
Pystyisittekö käydä kaksplussassa Kesäkuiset 2019 ryhmässä. Siellä voi laittaa viestiä.
Minäkin haluaisin facebook-ryhmään.
Täällä pahin pahoinvointi helpotti kun vaihdoin raskausvitamiinin semmoiseen missä on magnesiumia vähemmän. Joillekin kuulemma tekee tätä tuo liika magnesium. Eipä ole tarvinut oksentaa enää, vaikka välillä tulee ennen syöntiä tai jälkeen se olo että nyt tulee pihalle. Mutta menee nopeaan ohi. Ens viikolla olisi ultra äitipolilla, jossa näkee nuo viikot tarkemmin. Nyt mennään senmukaan että on 10+2. Mulla on nyt jo järkyn iso maha. Turvotusta varmaankin kun joutuu koko ajan syömään.
Tuolla kaksplussan puolella taisi yksi ryhmä jo tulla täyteen, mutta ilmeisesti toista väsätään kokoon. Eli sinne vain ilmoittautumaan 😊
Hei! Täälläkin kesäkuista esikoista odottava! Olisi ihana päästä mukaan fb ryhmään!
L