Miksi mies kokee katsekontaktin naiselta sukupuolisen kiinnostuksen merkiksi?
Kommentit (71)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miehet lähestyy helpon oloisia, arkisen näköisiä naisia. Kaunottarien lähestymiseen nillä ei riitä rahkeet. Jos sua lähestytään usein, se meinaa, et pitävät sua niin vaatimattoman näköisenä, että et todennäköisesti anna pakkeja, vaan ilahdut vaan.
Sori vaan naiset. Tämä on totuus.
Tämä on kyllä puppua ainakin omalla kohdalla, olen tavallisen näköinen, en siis missi enkä monsteri mutta ei mitään lähestyjiä ole ollut pitkään aikaan, ellei sitten kauneuden mittarina pidetä pärstäkertoimen sijasta koko olemusta. Itäsuomalainen mies kun ei oikein perusta pitkistä ja hoikista naisista, pitänee mennä Hki- Tku linjalle, ehkä sieltä näitä lähestymisiä tulisi.
Koska itä suomalaisen miehen pitää olla kuin ridge forresteri, että kelpaa sulle.
Vai kelpaako sulle 177cm hobitti mies?
Kysymyksessä ei ollut minulle kelpaaminen vaan minun kelpaamiseni, 177- senttiset miehet kiertävät aika kaukaa 175- senttisen naisen, mainitsemasi muovinaamaisen kuvotuksen kaltaiset tyypit joutavatkin pysyä kaukana kuin myös sellaiset jotka eivät ymmärrä lukemaansa
Se on hyväksynnän ja kiinnostuksen merkki, ainakin monen lähi-idän ja Afrikan maiden miesten mielestä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miehet lähestyy helpon oloisia, arkisen näköisiä naisia. Kaunottarien lähestymiseen nillä ei riitä rahkeet. Jos sua lähestytään usein, se meinaa, et pitävät sua niin vaatimattoman näköisenä, että et todennäköisesti anna pakkeja, vaan ilahdut vaan.
Tämä on kyllä puppua ainakin omalla kohdalla, olen tavallisen näköinen, en siis missi enkä monsteri mutta ei mitään lähestyjiä ole ollut pitkään aikaan, ellei sitten kauneuden mittarina pidetä pärstäkertoimen sijasta koko olemusta. Itäsuomalainen mies kun ei oikein perusta pitkistä ja hoikista naisista, pitänee mennä Hki- Tku linjalle, ehkä sieltä näitä lähestymisiä tulisi.
Koska itä suomalaisen miehen pitää olla kuin ridge forresteri, että kelpaa sulle.
Kysymyksessä ei ollut minulle kelpaaminen vaan minun kelpaamiseni, 177- senttiset miehet kiertävät aika kaukaa 175- senttisen naisen, mainitsemasi muovinaamaisen kuvotuksen kaltaiset tyypit joutavatkin pysyä kaukana kuin myös sellaiset jotka eivät ymmärrä lukemaansa
Miksi 177cm mies kiertäisi kaukaa 175cm naisen? Minä en ainakaan kierrä, mutta olenkin 170cm. En kyllä keksi miksi käytökseni muuttuisi, jos olisin 7cm pidempi
ohis
Vierailija kirjoitti:
Naisena katselen ympärilleni ja katseeni kohtaa täysin tarkoittamatta jonkun miehen katseen kanssa. Ensimmäinen ajatus: ei helvetti kohta se tulee tänne. Ja niinhän se tulee.
Huoh.
Jossain baarissa ehkä? Tuskin kadulla tms. tai sitten oot tosi kaunis, onneksi olkoon :)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Äidinkieli olis varmaan syytä osata.
-eri
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
-eri
Sekatyömies ei tarvitse oikeinkirjoituksen taitoa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
-eri
Tarvitsee, jos haluaa naisen.
Katseen seuraamista opetetaan miehille, koska se on naisten tapa osoittaa kiinnostusta. Joskus lähestyminen voi onnistua myös ilman sitä, mutta katsekontakti on tärkein kiinnostuksen osoitus.
Siksi toiseksi positiiviset miehuuden kokemukset eivät tule miehelle ilmaiseksi, vaan niiden eteen pitää ottaa riskejä. Ja jos taas miehet eivät ottaisi riskejä, positiivisia naiseuden kokemuksia ei myöskään olisi olemassa ja kaikilla olisi paska olla.
'Ylipositiivinen' ja toiveikas asenne on miehelle parempi strategia kuin negatiivisuus, sillä positiivinen asenne johtaa lähestymisiin ja hienoihin kokemuksiin, kun taas negatiivinen asenne ei johda yhtään mihinkään muuhun kuin samaan yksinäiseen murjotukseen.
Positiivisista ja negatiivisista uskomuksista tulee itsensä toteuttavia ennusteita; jos ajattelee, että naiset eivät ole kiinnostuneita, elämä tulee olemaan naisetonta. Jos taas ajattelee ulos lähtiessään, että tuolla on maailma täynnä naisia, jotka haluavat riisua mukavan ja raamikkaan miehen housut ja kuunnella miehen juttuja, niin niitä naisia rupeaa myöskin löytymään.
Oma juttunsa ovat sitten mustasukkaisuuteen perustuvat paviaanikulttuurit Lähi-Idässä ja muualla, joita on tuotu jo aika paljon Suomeenkin; näissä kulttuureissa lähestyminen on tehty vaikeaksi ja kaikki vuorovaikutus perustuu pakkoihin, pelkoon ja moneen muuhun asiaan kuin todelliseen viehätykseen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuinka monesti olen tällä palstalla lukenut että miehen tulee tehdä aloite ja nainen korkeintaan silmäpelillä antaa siihen luvan. Ja jos mies ei tajua "selkeästä" vihjeestä tulla juttelemaan, niin hän nyt ei vaan ole tarpeeksi kiinnostunut. Monet miehen tiedostavat että naisten vihjeet on monesti sellaisia että nainen voi tarpeen vaatiessa väittää sitä vahingoksi, jotta välttyy nololta tilanteelta ja ovat tämän vuoksi tarkkana mahdollisten vihjeiden varalta. Monesti nämä tarkoituksella epäselvät vihjeet ovatkin niin epäselviä että miehellä ei ole mitään hajua oliko se vahinko vai epäselvä vihje kiinnostuksesta ja miehellä on vaihtoehtoina ottaa selvää tai jättää tilaisuus käyttämättä. Moni mies (kuten itsekin) ei näitä epäselviä vihjeitä noteeraa, mutta sitten on tapauksia jotka jaksavat käydä kokeilemassa onneaan aina uudestaan.
Tämä ongelmahan ratkaisisi itse itsensä sillä että miehet kokisivat että nainen kyllä selkeästi ilmaisee mahdollisen kiinnostuksensa, mutta ainakaan omalla kohdallani ei näin ole ollut. Yhteistä minuun kohdistuneille naisten aloitteille on ollut juurikin sen aloitteen kiistettävyys. Jos tuntuukin siltä että en ole tarpeeksi kiinnostunut, niin kahvikutsu olikin vain kaverimielessä tai esimerkiksi baarissa vahingossa sattuu vaan törmäämään minuun muuten tyhjällä käytävällä ja kun en heti käyttänyt tilaisuutta iskemiseen, niin törmääminen olikin vain vahinko.
Katse voi viestiä kiinnostuksesta, mutta se kiinnostus saattaa lopahtaa jos miehen jutut ja persoona paljastuu ei-tykättäväksi.
Ja mun mielestä miehet vain koittavat kepillä jäätä, eihän sitä tiedä jos vaikka sais.
Tämä on se naurettava tekosyy sille että naiset eivät uskalla tehdä oikeaa aloitetta eli puhua ääneen.Kiusalliset pakit jäävät miehen (mahdollisesti pitkäaikaiseksikin) ongelmaksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
-eri
Tarvitsee, jos haluaa naisen.
Kieleni on terävämpi kuin kynäni lupaan sen sinulle.
Jos naiset oppisivat osoittamaan kiinnostustaan muilla tavoin, niin asia voisi miesten kannalta helpottua. Vaikka minulla on vientiä naisten keskuudessa, niin katsekontakti on yleisin tapa millä ne naiset osoittavat kiinnostusta. Joskus tietenkin sitä löytää itsensä tilanteesta, missä saa kuulla olevansa sika, mutta useimmiten tilanteissa on paljon positiivisempi lopputulos.