Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miksi mies kokee katsekontaktin naiselta sukupuolisen kiinnostuksen merkiksi?

Vierailija
04.10.2018 |

Niin helposti?

Kommentit (71)

Vierailija
21/71 |
04.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miehet lähestyy helpon oloisia, arkisen näköisiä naisia. Kaunottarien lähestymiseen nillä ei riitä rahkeet. Jos sua lähestytään usein, se meinaa, et pitävät sua niin vaatimattoman näköisenä, että et todennäköisesti anna pakkeja, vaan ilahdut vaan.

Sori vaan naiset. Tämä on totuus.

Nyt ei kyllä osunut nappiin valitettavasti, olen kaunis ja saanut kuulla sitä läpi elämäni.

Monet ovat sanoneet että olen kauneimpia ihmisiä joita ovat koskaan nähneet.

Kyllä, tiedän, tätä ei täällä uskota mutta tämä on totuus.

Vierailija
22/71 |
04.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mäkä mäkä haukutaanpa miehiä taas. Arvaanpa, että 90% mäkättäjistä tässä ketjussa on pitkäaikausia sinkkuja.

Ahdistaako viikonlopun lähestyminen kun nätimmät ja ystävällisemmät naiset lähtee perheviikonlopun viettoon ja teillä taas edessä kissanhoitoa ja yksinäisyyttä?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/71 |
04.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuinka monesti olen tällä palstalla lukenut että miehen tulee tehdä aloite ja nainen korkeintaan silmäpelillä antaa siihen luvan. Ja jos mies ei tajua "selkeästä" vihjeestä tulla juttelemaan, niin hän nyt ei vaan ole tarpeeksi kiinnostunut. Monet miehen tiedostavat että naisten vihjeet on monesti sellaisia että nainen voi tarpeen vaatiessa väittää sitä vahingoksi, jotta välttyy nololta tilanteelta ja ovat tämän vuoksi tarkkana mahdollisten vihjeiden varalta. Monesti nämä tarkoituksella epäselvät vihjeet ovatkin niin epäselviä että miehellä ei ole mitään hajua oliko se vahinko vai epäselvä vihje kiinnostuksesta ja miehellä on vaihtoehtoina ottaa selvää tai jättää tilaisuus käyttämättä. Moni mies (kuten itsekin) ei näitä epäselviä vihjeitä noteeraa, mutta sitten on tapauksia jotka jaksavat käydä kokeilemassa onneaan aina uudestaan.

Tämä ongelmahan ratkaisisi itse itsensä sillä että miehet kokisivat että nainen kyllä selkeästi ilmaisee mahdollisen kiinnostuksensa, mutta ainakaan omalla kohdallani ei näin ole ollut. Yhteistä minuun kohdistuneille naisten aloitteille on ollut juurikin sen aloitteen kiistettävyys.  Jos tuntuukin siltä että en ole tarpeeksi kiinnostunut, niin kahvikutsu olikin vain kaverimielessä tai esimerkiksi baarissa vahingossa sattuu vaan törmäämään minuun muuten tyhjällä käytävällä ja kun en heti käyttänyt tilaisuutta iskemiseen, niin törmääminen olikin vain vahinko.

Vierailija
24/71 |
04.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

no onhan se nykyään ihme jos nainen katsoo muuallekin kuin kännykkäänsä :D  Voisi olla suhteella tulevaisuuttajkin

Vierailija
25/71 |
04.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miehet lähestyy helpon oloisia, arkisen näköisiä naisia. Kaunottarien lähestymiseen nillä ei riitä rahkeet. Jos sua lähestytään usein, se meinaa, et pitävät sua niin vaatimattoman näköisenä, että et todennäköisesti anna pakkeja, vaan ilahdut vaan.

Ei ole. Olen itsekin arkinen mies, joten arkisen naisen kanssa lienee enemmän juteltavaa - ehkä jopa arkisista asioista. En halua kuunnella kaunottaren vuodatusta siitä miten on joutunut syömään salaattia puoli vuotta

Vierailija
26/71 |
04.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nyt ei kyllä osunut nappiin valitettavasti, olen kaunis ja saanut kuulla sitä läpi elämäni.

Ihan oikeassa olit.

Ei uskota.

Oletko sama, joka aina niissä lihava-nainen ketjuissa kertoo olevansa ylipainoinen, työtön ja ruma, mutta miesystävä on CKleinin alusvaatemalli?

Vierailija
27/71 |
04.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

PalstaMIEHISTÄ 99,9% on sun kanssa eri mieltä. Että sori vaan itelles.

Muuten en ota kantaa. Uskon itse yksilön lähestymiseen, en yleistyksiin sukupuolittuneista käytänteistä. Lähestyinkin omaa miestäni ihan itse, koska kiinnostuin juuri hänestä. Yritti se paeta, mutta en päästänyt menemään.

Vierailija
28/71 |
04.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei ole. Olen itsekin arkinen mies, joten arkisen naisen kanssa lienee enemmän juteltavaa - ehkä jopa arkisista asioista. En halua kuunnella kaunottaren vuodatusta siitä miten on joutunut syömään salaattia puoli vuotta

Ja tämän kommentin meile toi joku perusperunan näköinen nainen, joka parantaa oloaan haukkumalla kauniita naisia tyhmäksi tai tylsäksi.

Vierailija
29/71 |
04.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Naisena katselen ympärilleni ja katseeni kohtaa täysin tarkoittamatta jonkun miehen katseen kanssa. Ensimmäinen ajatus: ei helvetti kohta se tulee tänne. Ja niinhän se tulee.

Huoh.

Älä nyt viitsi. Kukaan ei usko tuohon. Unelmissasi tulevat.

Jollakin on suuret luulot itsestään.

Mikään ei hivele egoasi niin paljon kuin se, että joku minulle tavallinen asia on jollekin fantasiaa :)

Kiitos ja hyvää päivänjatkoa!

Vierailija
30/71 |
04.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eihän sulla ois ees saumaa niihin kaunottariin 😂😂

Vierailija
31/71 |
04.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei yleensä miehet noin koe, jotkut ekstra-herkät-miettijät voivat ehkä kokea.

Vierailija
32/71 |
04.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja tämän kommentin meile toi joku perusperunan näköinen nainen, joka parantaa oloaan haukkumalla kauniita naisia tyhmäksi tai tylsäksi.

Ilmeisesti viittaukseni meni ohi. Niin ja olen ihan perusperunan näköinen mies. Ulkonäköön käytetty aika on aina pois jostain muusta ja suurimmassa osassa tapauksia "se muu" on enemmän mun mieleeni, mutta varmasti löytyy vastakkaisiakin näkemyksiä kuten omasi

Vierailija
33/71 |
04.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuinka monesti olen tällä palstalla lukenut että miehen tulee tehdä aloite ja nainen korkeintaan silmäpelillä antaa siihen luvan. Ja jos mies ei tajua "selkeästä" vihjeestä tulla juttelemaan, niin hän nyt ei vaan ole tarpeeksi kiinnostunut. Monet miehen tiedostavat että naisten vihjeet on monesti sellaisia että nainen voi tarpeen vaatiessa väittää sitä vahingoksi, jotta välttyy nololta tilanteelta ja ovat tämän vuoksi tarkkana mahdollisten vihjeiden varalta. Monesti nämä tarkoituksella epäselvät vihjeet ovatkin niin epäselviä että miehellä ei ole mitään hajua oliko se vahinko vai epäselvä vihje kiinnostuksesta ja miehellä on vaihtoehtoina ottaa selvää tai jättää tilaisuus käyttämättä. Moni mies (kuten itsekin) ei näitä epäselviä vihjeitä noteeraa, mutta sitten on tapauksia jotka jaksavat käydä kokeilemassa onneaan aina uudestaan.

Tämä ongelmahan ratkaisisi itse itsensä sillä että miehet kokisivat että nainen kyllä selkeästi ilmaisee mahdollisen kiinnostuksensa, mutta ainakaan omalla kohdallani ei näin ole ollut. Yhteistä minuun kohdistuneille naisten aloitteille on ollut juurikin sen aloitteen kiistettävyys.  Jos tuntuukin siltä että en ole tarpeeksi kiinnostunut, niin kahvikutsu olikin vain kaverimielessä tai esimerkiksi baarissa vahingossa sattuu vaan törmäämään minuun muuten tyhjällä käytävällä ja kun en heti käyttänyt tilaisuutta iskemiseen, niin törmääminen olikin vain vahinko.

Katse voi viestiä kiinnostuksesta, mutta se kiinnostus saattaa lopahtaa jos miehen jutut ja persoona paljastuu ei-tykättäväksi.

Ja mun mielestä miehet vain koittavat kepillä jäätä, eihän sitä tiedä jos vaikka sais.

Vierailija
34/71 |
04.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Totta, koska kaunis nainenhan on aina vain ulkonäkökeskeinen ja puhuu pelkästä painonhallinnasta. Kiitos tästä yleistyksestä, jolla parannat maailmaa joka päivä.

Vierailija
35/71 |
04.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nuo sun kommentin alasäänestykset tuli niiltä naisilta, jotka olivat aiemmin ketjussa kehuneet, että niitä usketään koko ajan hah hah haaaaaa.

Vierailija
36/71 |
04.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eihän sulla ois ees saumaa niihin kaunottariin 😂😂

Kieltämättä ennuste on huono, jos en jaksa edes esittää kiinnostuvani toisen salaattijutuista

Vierailija
37/71 |
04.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Koska niin monet naiset käyttävät katsetta kiinnostuksen osoittamiseen. Jos naiset osaisivat avata suunsa ja käyttää puhetta, ei vastaavaa ongelmaa koskaan tulisi

Ja kun nainen osaa avata suunsa ja käyttää puhetta, mies juoksee karkuun. Ei kuulu Suomessa olla suora, kumminkaan päin. Se kiertely ja kaartelu kuuluu asiaan, valitettavasti.

Enpä ole vielä tähän päivään saakka kuullut kertaakaan naisen avaavan suutansa, ainakaan niin että siitä höpötyksestä tajuaisi jonkun aloitteentapaisen.

Vierailija
38/71 |
04.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mäkä mäkä haukutaanpa miehiä taas. Arvaanpa, että 90% mäkättäjistä tässä ketjussa on pitkäaikausia sinkkuja.

Ahdistaako viikonlopun lähestyminen kun nätimmät ja ystävällisemmät naiset lähtee perheviikonlopun viettoon ja teillä taas edessä kissanhoitoa ja yksinäisyyttä?

Oletko se sama joka aina haukkuu kissanomistajia? Inhoatko siis kaikkia kissanomistajia, myös perheellisiä ja miehiä? Miksi luulet että sinkuilla olisi nimenomaan kissoja? Eikä esim. beagle?

Ei sen puoleen että kissoissa mitään vikaa olisi, viisaita ja ihania eläimiä.

Miten ap muuten haukkui miehiä? Ei asiallinen kysymys ole haukkumista.

Itselläni ei ole lemmikeitä. Ystävällisenä kyllä pidetään vaikka olen sinkku.

Vierailija
39/71 |
04.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihan oikeassa olit.

Ei uskota.

Oletko sama, joka aina niissä lihava-nainen ketjuissa kertoo olevansa ylipainoinen, työtön ja ruma, mutta miesystävä on CKleinin alusvaatemalli?

Mikä siinä on niin vaikeaa uskoa että kauniita ihmisiä on olemassa?

Luulisi tämän olevan itsestään selvyys, olethan itsekin nähnyt kauniita ihmisiä, ei he mitään ufoja ole.

Vierailija
40/71 |
04.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos joku noista lähestyjistä olisi komea, niin naiset oisivat vaan innoissaan. Ilmeisesti lähestyjät kaikki olleet rumia. Naiset suuttuvat rumien miesten lähestymisyrityksistä. Miten se kehtaa luulla et saisi mut!!

Naiset usein luulevat olevansa paremman näköisiä, kuin ovat.