Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miksi mies kokee katsekontaktin naiselta sukupuolisen kiinnostuksen merkiksi?

Vierailija
04.10.2018 |

Niin helposti?

Kommentit (71)

Vierailija
41/71 |
04.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miehet lähestyy helpon oloisia, arkisen näköisiä naisia. Kaunottarien lähestymiseen nillä ei riitä rahkeet. Jos sua lähestytään usein, se meinaa, et pitävät sua niin vaatimattoman näköisenä, että et todennäköisesti anna pakkeja, vaan ilahdut vaan.

Sori vaan naiset. Tämä on totuus.

Nyt ei kyllä osunut nappiin valitettavasti, olen kaunis ja saanut kuulla sitä läpi elämäni.

Monet ovat sanoneet että olen kauneimpia ihmisiä joita ovat koskaan nähneet.

Kyllä, tiedän, tätä ei täällä uskota mutta tämä on totuus.

Ihan oikeassa olit.

Ei uskota.

Oletko sama, joka aina niissä lihava-nainen ketjuissa kertoo olevansa ylipainoinen, työtön ja ruma, mutta miesystävä on CKleinin alusvaatemalli?

Mikä siinä on niin vaikeaa uskoa että kauniita ihmisiä on olemassa?

Luulisi tämän olevan itsestään selvyys, olethan itsekin nähnyt kauniita ihmisiä, ei he mitään ufoja ole.

Oma kokemus on kyllä se, että ne jotka kehuvat jollain palstoilla olevansa todella kauniita...harvoin ovat.

Vierailija
42/71 |
04.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuinka monesti olen tällä palstalla lukenut että miehen tulee tehdä aloite ja nainen korkeintaan silmäpelillä antaa siihen luvan. Ja jos mies ei tajua "selkeästä" vihjeestä tulla juttelemaan, niin hän nyt ei vaan ole tarpeeksi kiinnostunut. Monet miehen tiedostavat että naisten vihjeet on monesti sellaisia että nainen voi tarpeen vaatiessa väittää sitä vahingoksi, jotta välttyy nololta tilanteelta ja ovat tämän vuoksi tarkkana mahdollisten vihjeiden varalta. Monesti nämä tarkoituksella epäselvät vihjeet ovatkin niin epäselviä että miehellä ei ole mitään hajua oliko se vahinko vai epäselvä vihje kiinnostuksesta ja miehellä on vaihtoehtoina ottaa selvää tai jättää tilaisuus käyttämättä. Moni mies (kuten itsekin) ei näitä epäselviä vihjeitä noteeraa, mutta sitten on tapauksia jotka jaksavat käydä kokeilemassa onneaan aina uudestaan.

Tämä ongelmahan ratkaisisi itse itsensä sillä että miehet kokisivat että nainen kyllä selkeästi ilmaisee mahdollisen kiinnostuksensa, mutta ainakaan omalla kohdallani ei näin ole ollut. Yhteistä minuun kohdistuneille naisten aloitteille on ollut juurikin sen aloitteen kiistettävyys.  Jos tuntuukin siltä että en ole tarpeeksi kiinnostunut, niin kahvikutsu olikin vain kaverimielessä tai esimerkiksi baarissa vahingossa sattuu vaan törmäämään minuun muuten tyhjällä käytävällä ja kun en heti käyttänyt tilaisuutta iskemiseen, niin törmääminen olikin vain vahinko.

Tämä menee molempiin suuntiin. Suomessa ei tosiaan toimita näissä asioissa suoraan vaan aina vaivihkaa vihjaillen, koska se kasvojen menettämisen pelko on jotenkin niin kova. Kun ei saa epäonnistua.

Ihmisten pitäisi suhtautua muiden lähestymiseen keveämmin. Pakkien saamiseen ei kuole. Naisetkin voivat tehdä aloitteita. Ennemmin sanoo liikaa kuin liian vähän. Ja niin edelleen.

T: nainen, joka on tehnyt elämässään kaikki aloitteet - niin parisuhteen kuin työurankin saavuttamiseksi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/71 |
04.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kymmenen vuoden päästä, kun kukaan ei lähesty rupsahtanutta ap:tä se valittaa täällä, et mihin kaikki miehet on kadonneet.

Vierailija
44/71 |
04.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Koska niin monet naiset käyttävät katsetta kiinnostuksen osoittamiseen. Jos naiset osaisivat avata suunsa ja käyttää puhetta, ei vastaavaa ongelmaa koskaan tulisi

Ja kun nainen osaa avata suunsa ja käyttää puhetta, mies juoksee karkuun. Ei kuulu Suomessa olla suora, kumminkaan päin. Se kiertely ja kaartelu kuuluu asiaan, valitettavasti.

Enpä ole vielä tähän päivään saakka kuullut kertaakaan naisen avaavan suutansa, ainakaan niin että siitä höpötyksestä tajuaisi jonkun aloitteentapaisen.

Voi rakas, jos SULLE ei tehdä aloitteita niin ei se NAISISTA mitään kerro. ❤️

Vierailija
45/71 |
04.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon nainen ja vähän tympii tämä aloitus. Vaatii rohkeutta lähestyä toista! Ihana et miehillä riittää siihen rohkeus. Minulla ei!!

Vierailija
46/71 |
04.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kymmenen vuoden päästä, kun kukaan ei lähesty rupsahtanutta ap:tä se valittaa täällä, et mihin kaikki miehet on kadonneet.

Ap esitti neutraalin kysymyksen hyvin yleiseen sävyyn, ei valittanut mistään. Miksipä siis valittaisi kymmenen vuoden päästäkään?

Vierailija
47/71 |
04.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos joku noista lähestyjistä olisi komea, niin naiset oisivat vaan innoissaan. Ilmeisesti lähestyjät kaikki olleet rumia. Naiset suuttuvat rumien miesten lähestymisyrityksistä. Miten se kehtaa luulla et saisi mut!!

Naiset usein luulevat olevansa paremman näköisiä, kuin ovat.

Naiset ei yleensä innostu miehen pelkästä ulkonäöstä niin paljon kuin miehet innostuu naisen hyvästä ulkomuodosta.

Sitä paitsi komea mies voi olla huoripukki joka tulee iskemään kaikkia, todella imartelevaa ja innostavaa?

Vierailija
48/71 |
04.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mäkä mäkä haukutaanpa miehiä taas. Arvaanpa, että 90% mäkättäjistä tässä ketjussa on pitkäaikausia sinkkuja.

Ahdistaako viikonlopun lähestyminen kun nätimmät ja ystävällisemmät naiset lähtee perheviikonlopun viettoon ja teillä taas edessä kissanhoitoa ja yksinäisyyttä?

Arvostan miehiä, jotka myös pitävät kissanhoidosta. Kissoista pitävät miehet ovat ihania.

Vierailija
49/71 |
04.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mäkä mäkä haukutaanpa miehiä taas. Arvaanpa, että 90% mäkättäjistä tässä ketjussa on pitkäaikausia sinkkuja.

Ahdistaako viikonlopun lähestyminen kun nätimmät ja ystävällisemmät naiset lähtee perheviikonlopun viettoon ja teillä taas edessä kissanhoitoa ja yksinäisyyttä?

Arvostan miehiä, jotka myös pitävät kissanhoidosta. Kissoista pitävät miehet ovat ihania.

Kissamiehet!!! ❤️ Ja kissat muutenkin! ❤️❤️❤️

Vierailija
50/71 |
04.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kissamiehet!!! ❤️ Ja kissat muutenkin! ❤️❤️❤️

Kissa ei muuten tule luokse katsomalla. Se katsoo tyynesti takaisin.

Sen sijaan koira ryntää heti luokse koheltamaan.

Vierailija
51/71 |
04.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hohhoijaa. 

En minä ainakaan miehenä koe että hymy tarkoittaa heti kiinnostusta, koska ymmärrän että suurin osa päivittäin kohtaamistani naisista on minulle ystävällisiä hyvää hyvyyttään ja koska heillä on hyvät sosiaaliset taidot. Toivottavasti jotkut naiset eivät oikeasti luule että saavat hymyllään minut heti "koukkuun". Todellisuus kun on jotain ihan muuta. Miehet eivät valitettavasti ole aina niin seksuaalisia olentoja kuin jotkut naiset luulevat heidän olevan. 

Vierailija
52/71 |
04.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miehet lähestyy helpon oloisia, arkisen näköisiä naisia. Kaunottarien lähestymiseen nillä ei riitä rahkeet. Jos sua lähestytään usein, se meinaa, et pitävät sua niin vaatimattoman näköisenä, että et todennäköisesti anna pakkeja, vaan ilahdut vaan.

Eli mun pitäisi olla tyytyväinen kun mua ei kukaan baarissa ikinä lähesty vaikka oon mielestäni ihan nätti kasvoiltani, normaalipainoinen ja hymyileväinen nainen. Monesti ihmetellyt kun mun ylipainoiset ystäväni kertovat kuinka olivat taas vieneet jonku äijän kotiinsa. Ei sillä, en harrasta yhden ilman juttuja eikä satunnaiset panot kiinnosta mutta välillä baarissa on vähä yksinäinen olo..

Vierailija
53/71 |
04.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hohhoijaa. 

En minä ainakaan miehenä koe että hymy tarkoittaa heti kiinnostusta, koska ymmärrän että suurin osa päivittäin kohtaamistani naisista on minulle ystävällisiä hyvää hyvyyttään ja koska heillä on hyvät sosiaaliset taidot. Toivottavasti jotkut naiset eivät oikeasti luule että saavat hymyllään minut heti "koukkuun". Todellisuus kun on jotain ihan muuta. Miehet eivät valitettavasti ole aina niin seksuaalisia olentoja kuin jotkut naiset luulevat heidän olevan. 

Kyllä, mutta kauniin naisen kannattaa hillitä silmänsä jos ei tahdo saada miehiltä iskuyrityksiä kuin liukuhihnalta melkeinpä.

Vierailija
54/71 |
04.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä niitä "kutsuvia" katseita on tullut takaisin.

Vierailija
55/71 |
04.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naisena katselen ympärilleni ja katseeni kohtaa täysin tarkoittamatta jonkun miehen katseen kanssa. Ensimmäinen ajatus: ei helvetti kohta se tulee tänne. Ja niinhän se tulee.

Huoh.

Hopeakettu tuntee luonnon kutsun 😎

Vierailija
56/71 |
04.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuo on ongelma, jonka aika korjaa :D t: viisikymppinen eukko

Haha! näinhän se menee, nuorten naisten ongelma se on. Tässä iässä ei enää auta vaikka kuinka vilkuilee ja vinkkailee, ei miehet eväänsä liikauta. Paitsi ne 70-80v omaishoitajaa vailla olevat.

t: vielä yksi 50+ emäntä

Vierailija
57/71 |
04.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos joku noista lähestyjistä olisi komea, niin naiset oisivat vaan innoissaan. Ilmeisesti lähestyjät kaikki olleet rumia. Naiset suuttuvat rumien miesten lähestymisyrityksistä. Miten se kehtaa luulla et saisi mut!!

Naiset usein luulevat olevansa paremman näköisiä, kuin ovat.

Tämä :)

Vierailija
58/71 |
04.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämä on kyllä puppua ainakin omalla kohdalla, olen tavallisen näköinen, en siis missi enkä monsteri mutta ei mitään lähestyjiä ole ollut pitkään aikaan, ellei sitten kauneuden mittarina pidetä pärstäkertoimen sijasta koko olemusta. Itäsuomalainen mies kun ei oikein perusta pitkistä ja hoikista naisista, pitänee mennä Hki- Tku linjalle, ehkä sieltä näitä lähestymisiä tulisi.

Vierailija
59/71 |
04.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämä on kyllä puppua ainakin omalla kohdalla, olen tavallisen näköinen, en siis missi enkä monsteri mutta ei mitään lähestyjiä ole ollut pitkään aikaan, ellei sitten kauneuden mittarina pidetä pärstäkertoimen sijasta koko olemusta. Itäsuomalainen mies kun ei oikein perusta pitkistä ja hoikista naisista, pitänee mennä Hki- Tku linjalle, ehkä sieltä näitä lähestymisiä tulisi.

Koska itä suomalaisen miehen pitää olla kuin ridge forresteri, että kelpaa sulle.

Vai kelpaako sulle 177cm hobitti mies?

Vierailija
60/71 |
04.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuo on ongelma, jonka aika korjaa :D t: viisikymppinen eukko

Haha! näinhän se menee, nuorten naisten ongelma se on. Tässä iässä ei enää auta vaikka kuinka vilkuilee ja vinkkailee, ei miehet eväänsä liikauta. Paitsi ne 70-80v omaishoitajaa vailla olevat.

t: vielä yksi 50+ emäntä

Nainen, ikä on vaan numeroita !