Ääk! Tutkin äsken, että olen vuosien mittaan laittanut seksileluihin 300 €!
Kolme sataa, joutavan nautinnon takia! Miten olen saattanut. Tuokin summa olisi voinut viisaasti sijoittamalla jo tuottaa jotain.
Kommentit (23)
Vierailija kirjoitti:
Onhan toikin raha tuottanut toivottavasti orgasmeja.
Niitä saa ihan ilmaiseksikin! Ja varsinkin, kun en edes useimmilla kerroilla käytä leluja... Ei ne nyt täysin pölyttymään ole jäänyt, mutta vähän harvemmin iskee himo käyttää niitä.
Mäkin ala-asteella ostin joskus karkkipussin ja kerran kävin kaverin kanssa leffassa, vieläkin harmittaa etten laittanut kaikkia viikkorahoja säästöön.
Oletko mies vai nainen? Annan mielipiteeni sen tiedon jälkeen.
Vierailija kirjoitti:
Nainen. Mutta hetkinen, miten se vaikuttaa... :D
Minkä ihmeen takia. Olen aina ihmetellyt miksi joku ostaa sellasia. Itse en ole omistanut yhtäkään, minulle riittää yksi sormi.
Onko ap kenties kädetön?
Eli oot törsännyt perus made in China rihkamaan ja valinnoillasi joudutat ilmastonmuutosta ja halpatyövoiman markkinoita. Toivottavasti ajattelet edes jäävuoria lauetessasi!!1
Katoit S-ryhmän omat ostot -palvelusta vai?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nainen. Mutta hetkinen, miten se vaikuttaa... :D
Jos olisit mies niin rahankäyttösi olisi ollut perseestä.
Vierailija kirjoitti:
Anustappeja 300€?
Niitäpä juuri. Laskin juuri niin mulla on 10 erikokoista tappia.
Vierailija kirjoitti:
Minkä ihmeen takia. Olen aina ihmetellyt miksi joku ostaa sellasia. Itse en ole omistanut yhtäkään, minulle riittää yksi sormi.
Onko ap kenties kädetön?
Itsekin syön ainoastaan hernekeittoa,mitäpä sitä muutakaan koittamaan
Mitäs tuosta, miehet joutuvat maksamaan kondomeista enemmän.
Vierailija kirjoitti:
Kolme sataa, joutavan nautinnon takia! Miten olen saattanut. Tuokin summa olisi voinut viisaasti sijoittamalla jo tuottaa jotain.
No eihän 300e ole raha eikä mikään. Vai oletko joku sossun asiakas?
Enpä ole tajunnut katua jos kerran pari vuodessa oon dildon tai seksilelun ostanut vaikka joskus tullutkin hutiostos (kännissä hyvänä ideana pidetty jättimäinen musta dildo 50e, mikä ei mahtunut mihinkään :D)
Kysy itselläs a) tarvitsetko sitä? b) tuottaako se sulle iloa? c) Onko se hyödyllinen elämällesi? En katuisi jos on mukavia hetkiä ollut. Seksuaaliterveyskin on osa hyvinvointia.
Olet mahdollisesti pelastanut itsesi ei-toivotuilta ihmissuhteilta, taudilta ja raskaudelta (vertaa rahassa lapsen kasvatus) koska olet tuon summan panostanut terveyteesi! Pidä kivaa jatkossakin :)
EIkös nuo ole käytössä miehiä saamttomilla luusereilla?
Vrt mies, joka kertoo ostaneensa seksinuken.
Itsellä mennyt jo n. 5k€ huoriin tänä vuonna ja vielä 3 kk vuotta jäljellä.
Seksilelujen käyttäjät on melko säälittävää porukkaa.
Onhan toikin raha tuottanut toivottavasti orgasmeja.