Mikä biisi saa sinut itkemään/on saanut itkemään?
Kommentit (56)
Exodus. En tiedä mikä siinä on mutta aina rupeaa kyyneleet valumaan silmistä
Kate Bush; Wuthering heights. Edesmenneen, karskin rekkamies -isäni lempikappaleita. 😢
Joo, Wuthering Heights mullakin, koska Cathy ja Heathcliff<3<3<3 Ja My heart will go on myös.
Viimeisellä rannalla
Sir elwoodin hiljaiset varit
Hurt, ihan sama onko esittäjänä NIN vai Johnny Cash, sekä Black Gives Way to Blue (esittäjä Alice In Chains)
Sanat itkettävät, surullisia lauluja.
Hurt (Cashin coveri)
Black Gives Way to Blue (Alice In Chains)
Vierailija kirjoitti:
Hurt, ihan sama onko esittäjänä NIN vai Johnny Cash, sekä Black Gives Way to Blue (esittäjä Alice In Chains)
Sanat itkettävät, surullisia lauluja.
Hurt (Cashin coveri)
Black Gives Way to Blue (Alice In Chains)
Olin just tulossa sanomaan kanssa Cashin Hurtin. Lähes ainoa kappale mulle, joka oikeasti kunnolla avaa kyynelkanavat.
Supersankari Laura Närheltä, jotenkin todella surullinen mutta kaunis kappale mielestäni.
Paula Vesala - Sinuun minä jään
Koskettava kappale ja yllätyin omasta reaktiostani, koska en juurikaan kuuntele suomalaista musiikkia tai Paula Vesalaa (PMMP:tä) ylipäätään. Iski johonkin hermoon ilmeisesti.
Kohta alkaa joulun aika ja sitten vedet taas silmistä virtailee: Taivas sylissä, nyyh
Michalis Hatzigiannis & Reamonn: Simera (Tonight). Nätti kappale, laulavat kreikaksi ja englanniksi. Tulee muistoja Kreetan lomalta joskus vuodelta jotain. Ei nyt ihan itkemään saa, mutta kivoja muistoja.
Kim Herold Lähellä loppua. Tämä on kuin omasta elämästä.
N6 kirjoitti:
CMX - Vanha talvitie :(
Kuuntelin. Itku tuli.
Vanha riimu (voin kuvitella tuskan, kun oma vanha hevonen on kuollut)
Käy äidillä vieraissa silloin kun äitisi elossa on (en käynyt, mutta siihenkin on syynsä)
Leevi and the Leavings - Joulukertomus (tarina on kaunis ja liikuttava)
Vielä tuli mieleen tämä vanha kansanlaulu, jota äitikin joskus lauloi:
Leena ja Tuula - Astridin valssi (järkyttävä ja varmaan ainakin ennen hyvin todellinenkin tarina)
Ja vielä tämä, jota kuuntelin vollaten odotusaikana:
Tarja Ylitalo - Mua kuule äiti (syyllistämistä taas, jo etukäteen, nallle seuranaan...)
Itkua piisaa, mutta nyt lopetan!
Leevien laulu Jos Helsinki on kaunis. Alkaa näin
Tässä on terveiset siltojen alle
Siellä se on Jarkka ja Niemisen Kalle
Ne innosta hehkuen lähtivät maailmalle
Taivas oli kattona seikkailijalle
Kumpikin nyt on jo vuosia juonut
Ja rantojen miehiksi nahkansa luonut
Tai ehkä ne onkin jo maatuneet mullan alle
Pieni pala taivasta onnettomalle
Jos Helsinki on hetkisen kaunis
Kun on valkoinen maa
Pian räntää sataa taas
Jos Helsinki on hetkisen kaunis
Se unta on vaan
Turhaa unelmaa
Kun rakas kissani oli kuollut, minulla soi päässäni koko ajan Pave Maijasen Ikävä.
Nessun Dorma Jussi Björlingin esittämänä, aina. Hieno musiikki ja hieno esitys, liikuttaa aina.