Miksi miehet on ihan erilaisia mieslaumassa kuin yksin esim naispuolisen tutun kanssa
Yksin ovat ihan normaaleja ja kivoja ihmisiä, laumassa sikamaisia uhoojia ja vastenmielisiä öykkäreitä.
Kommentit (60)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuo pätee ehkä 15 vuotiaisiin "miehiin".
Kyllä pätee vanhoihin pappoihinkin, menepä toripäivänä kävelemään torille, siellä näitä pappojen juorurinkejä löytää.
Mutta hieno homma kun te naiset ja mummot ettei juorua koskaan, mistään, ikinä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Näkee jo pikkupojistakin, todella ällöjä kun riekkuvat lippispäässä ja huutelevat vittua ja paskaa. Tulee aina mieleen, että tollasten vanhemmat on täyttä wt-tä, ja huom, wt ei tarkota köyhää vaan huonotapaista porukkaa, joka ei osaa käyttäytyä.
Lapset oppii esimerkistä. Tuolla on kymmeniä tuhansia perheitä, joiden ainoa vanhempi on nainen. Päiväkodin ja koulujen henkilökunnasta suurin osa on naisia. Pienet pojat viettävät suurinman osan valveillaolo ajastaan naisten kanssa.
Miksi nainen heittäytyy avuttomaksi miehen edessä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Yksin ovat ihan normaaleja ja kivoja ihmisiä, laumassa sikamaisia uhoojia ja vastenmielisiä öykkäreitä.
Ei kaikki ole tuollaisia
Minä olen teini-iästä saakka vihannut juuri sitä uhoamista ja pakonomaista, matalaotsaista läpänheittoa jota monissa miesporukoissa ilmenee. Olen mieluummin yksin kuin kuuntelen sitä.
Vastaaja 28 kiteytti homman hienosti. Ja näissä poika- ja miesporukoissa tyhmyydestä ei todellakaan sakoteta, vaan älykkyydestä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä pätee vanhoihin pappoihinkin, menepä toripäivänä kävelemään torille, siellä näitä pappojen juorurinkejä löytää.
Mutta hieno homma kun te naiset ja mummot ettei juorua koskaan, mistään, ikinä.
Miten joidenkin on näin vaikea pysyä kärryillä? Ei mitään kykyä yhdistää peräkkäisiä kommentteja kokonaisuuksiksi vaan kaikki aiemmin sanottu pyyhkiytyy kun uutta tulee. Varsinainen tuulitunneli. Pointtihan ei ollut juoruilussa.
t. eri
Mitä jos se uhoamisöykkäröinti onkin normaalia ja naisten himmailu tukahduttamista ja patoamista?
Me ei taideta tuntea samoja miehiä.
Vierailija kirjoitti:
Miksi nainen heittäytyy avuttomaksi miehen edessä?
Mitä se tähän ketjuun liittyy, tee toinen alotus jos tällasen olet pannu merkille ja lopeta itkupotkuraivarit.
Toksinen miehisyys tietysti syynä.
Lemmykin vihasi mieslaumoja ja niiden teennäistä käytöstä. Vapaa-ajalla hengaili mieluummin yksin tai naispuolisten tuttujen kanssa.
Sano etteiu miehet osaa puhua muusta kuin rahasta, saavutuksistaan tai rakkaushuolistaan, häntä ei sellanen kiinnosta, vaan haluaa jutella oikeesti mielenkiintosista asioista ja kokemuksista, ja se onnistuu vain naisten kanssa.
Olenko Lone wolf kun en viihdy ”lamoissa” enkä kaipaa kavereita ?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei kaikki ole tuollaisia
Minä olen teini-iästä saakka vihannut juuri sitä uhoamista ja pakonomaista, matalaotsaista läpänheittoa jota monissa miesporukoissa ilmenee. Olen mieluummin yksin kuin kuuntelen sitä.
Kyllä muakin lähinnä vituttaa uhoamiset yms. Onneksi on ollut fiksumpaakin seuraa tarjolla.
Vierailija kirjoitti:
Lemmykin vihasi mieslaumoja ja niiden teennäistä käytöstä. Vapaa-ajalla hengaili mieluummin yksin tai naispuolisten tuttujen kanssa.
Sano etteiu miehet osaa puhua muusta kuin rahasta, saavutuksistaan tai rakkaushuolistaan, häntä ei sellanen kiinnosta, vaan haluaa jutella oikeesti mielenkiintosista asioista ja kokemuksista, ja se onnistuu vain naisten kanssa.
Ei varmaan vaikuttanut yhtään, että alfana sai lisäksi jokaista naista p@nna? Beta saisi vain kuunnella kuinka ihana se ja se mies on jne..
Miehet eivät saa olla enää edes keskenään
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mummoringit olis cooleja. Siis sellaiset coolit. Mummo -mielikuva on yhä tarpeettoman rajoittanut karikatyyri.
Vierailija kirjoitti:
Marttyyri -kortti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Marttyyri -kortti.
Miksi laitoit välilyönnin tuohon?
Minun mieheni käyttäytyy samoin oli seura mikä hyvänsä. Siksi otin sen. Hyvä itsetunto kun ei tarvitse muuttaa itseään.
???