Miksi miehet on ihan erilaisia mieslaumassa kuin yksin esim naispuolisen tutun kanssa
Yksin ovat ihan normaaleja ja kivoja ihmisiä, laumassa sikamaisia uhoojia ja vastenmielisiä öykkäreitä.
Kommentit (60)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miehet eivät saa olla enää edes keskenään
Marttyyri -kortti.
Miksi laitoit välilyönnin tuohon?
Siksi, että pääsisit pilkkua viilaamaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lemmykin vihasi mieslaumoja ja niiden teennäistä käytöstä. Vapaa-ajalla hengaili mieluummin yksin tai naispuolisten tuttujen kanssa.
Sano etteiu miehet osaa puhua muusta kuin rahasta, saavutuksistaan tai rakkaushuolistaan, häntä ei sellanen kiinnosta, vaan haluaa jutella oikeesti mielenkiintosista asioista ja kokemuksista, ja se onnistuu vain naisten kanssa.Ei varmaan vaikuttanut yhtään, että alfana sai lisäksi jokaista naista p@nna? Beta saisi vain kuunnella kuinka ihana se ja se mies on jne..
En ole mikään alfa, mutta saan sen verran usein, että keskusteluihin ihmisten kanssa voi olla muukin motivaattori kuin seksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Yksin ovat ihan normaaleja ja kivoja ihmisiä, laumassa sikamaisia uhoojia ja vastenmielisiä öykkäreitä.
Ei kaikki ole tuollaisia
Minä olen teini-iästä saakka vihannut juuri sitä uhoamista ja pakonomaista, matalaotsaista läpänheittoa jota monissa miesporukoissa ilmenee. Olen mieluummin yksin kuin kuuntelen sitä.
Siksi minäkin viihdy mieluummin naisseurassa tai sekaseurassa.
Ei jaksa sitä iänikuista armeijatarinointia (jota esiintyy vaikka intistä on 25v tai enemmän), lätkäjuttua, naisjuttuja, kännijuttuja, eläintentappojuttuja, tietokone, auto yms. Matalaotsaista menoa.
Toki fiksujakin porukoita on, mutta yleensä viimeistään viides alkaa vetämään testo-roolia.
Mies, 45
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lemmykin vihasi mieslaumoja ja niiden teennäistä käytöstä. Vapaa-ajalla hengaili mieluummin yksin tai naispuolisten tuttujen kanssa.
Sano etteiu miehet osaa puhua muusta kuin rahasta, saavutuksistaan tai rakkaushuolistaan, häntä ei sellanen kiinnosta, vaan haluaa jutella oikeesti mielenkiintosista asioista ja kokemuksista, ja se onnistuu vain naisten kanssa.Ei varmaan vaikuttanut yhtään, että alfana sai lisäksi jokaista naista p@nna? Beta saisi vain kuunnella kuinka ihana se ja se mies on jne..
Et selvästi tunne Lemmyn persoonaa ollenkaan, tämähän on juuri se mitä ne kuvittelevat jotka eivät tiedä Lemmystä mitään.
Tässä ei ollut nyt mistään panemisesta kyse.
Olen aika "miehinen mies", mutta täytyy sanoa etten itsekään viihdy mieslaumoissa.
Mielenkiintosimmat jutut olen käynyt naisten kanssa. Eikä kyseessä ollut panoon tähtääminen tai ihmiset joita koskaan panen.
ap ja Lemmy oli oikeessa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miesseurassa ovat aidoimmillaan ja vapautuneita. Naisen seurassa joutuvat pidättelemään, koska pillupalkinnon eteen pitää tehdä vähän töitä. Kitiseväthän monet akat sitä, että mies pitää opettaa tavoille. Lisäksi monet parisuhteessakin olevat miehet hakeutuvat mieluummin kavereiden luo, koska viihtyvät ja se on heidän ominta itseään-ei naisen seurassa oleminen ja hänen ohjelmansa ja suunnitelmiensa noudattaminen.
Tän kokemuksen jaan eräästä miehestä omassa tuttava piirissäni :D Mies on erittäin hyvä seuramies, mutta todella pidättyväinen, jos naisystävä läsnä.
Niasystävä/panokaveri on eri asia kuin naispuolinen tuttava/kaveri. Aloituksessa ei puhuta naisystävästä/vaimosta tms. Alotuksessa puhutaan siitä, että mies osaa käyttäytyä normaalisti naispuolisen tuttvana kanssa, mutta mieslaumassa ei.
Sitten on ihan erikseen nämä panoriitit, ne ei liity aloitukseen.
ap
Vierailija kirjoitti:
Minun mieheni käyttäytyy samoin oli seura mikä hyvänsä. Siksi otin sen. Hyvä itsetunto kun ei tarvitse muuttaa itseään.
Ethän sinä voi tietää millanen se on miesjoukossa, kun et ole näkemässä.
Mun exä käyttäytyi samanlaisesti oli porukka mikä hyvänsä. No tämä uusi miestuttava antaa vähä ristiriitaisia viestejä. Sosiaalisessa mediassa kertoo elämästään mielestäni hieman omaa "kruunuaan" kiillottaen. Mut sit yksityisten viestien perusteella saattaa olla hyvinkin empaattinen, epävarma ja haavoittuvainen mies. Ja olen siis naispuolinen ystävä tällä hetkellä miehelle. En tiedä onko mies lintu vai kala, häiritsee hirveästi kun en saa hänen persoonastaan selvää. Esittääkö minulle vain toista mitä on, vai kenties sosiaalisessa mediassa?
Oletko varma ettet sekoita positiivista maskuliinista energiaa johonkin muuhun? Mieslaumassa kuuluukin olla erilaista kuin naislaumassa ja se uhoaminen pitää olla rakentavaa ja uskoa ja toivoa luovaa.
Myöskin tyttöjä ja poikia kannattaa kohdella eri tavoin esim.nuorisotyössä, koska he tarvitsevat erilaista kohtelua, mutta tämä on jossain määrin tabu nykyään. Pojat saavat virtaa läimäytyksestä selkään (kuvaannollisesti), kun taas tytöt tarvitsevat silittelyä ja varovaista käsittelyä. Toki molemmissa on poikkeuksia ja tilanteita, joissa se ei ole ihan noin, mutta keskimäärin kuitenkin.
Miten naisten tekemisistä huomauttaminen vastaa kysymykseen miesten tekemisistä? Jos kysyn koirien käyttäytymisestä jotakin, vastaako mun kysymykseen kommentti kissojen käyttäytymisestä?
Miksei ikinä voida pohtia ilmiötä ryhmän sisällä ilman, että ekat 20 kommenttia on pelkkää whataboutismia?
Vierailija kirjoitti:
Sano etteiu miehet osaa puhua muusta kuin rahasta, saavutuksistaan tai rakkaushuolistaan, häntä ei sellanen kiinnosta, vaan haluaa jutella oikeesti mielenkiintosista asioista ja kokemuksista, ja se onnistuu vain naisten kanssa.
Mulla on kaksi miespuolista kaveria sanonut ihan samaa. Toinen ei miesten kanssa enää kaveeraakaan ollenkaan, koska ei jaksa sitä kilpailua ja kovistelua. Naisten seurassa saa kuulemma olla virheellinen ja silti hyväksytty.
Itse ketjun kysymykseen en osaa vastata mitään, koska omakohtaista kokemusta ei ole. Hengaan kaikkien minulle kivojen kanssa, en mieti sukupuolia enkä huomaa eroa ryhmädynamiikassa porukoiden vaihtuessa. Toki tämä johtuu siitä, että valitsen tosiaan vain KIVOJA ihmisiä, eikä joku öykkäripullistelupoppoo vastaisi tätä käsitettä mun silmissä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Betahan on parisuhteessa, mitä sitä kiinnostaa muiden mieshaaveet. Omega se on, joka kuuntelee ei itse kostu mitään.
Mies 29v plus 1v miettii kirjoitti:
Oletko varma ettet sekoita positiivista maskuliinista energiaa johonkin muuhun? Mieslaumassa kuuluukin olla erilaista kuin naislaumassa ja se uhoaminen pitää olla rakentavaa ja uskoa ja toivoa luovaa.
Myöskin tyttöjä ja poikia kannattaa kohdella eri tavoin esim.nuorisotyössä, koska he tarvitsevat erilaista kohtelua, mutta tämä on jossain määrin tabu nykyään. Pojat saavat virtaa läimäytyksestä selkään (kuvaannollisesti), kun taas tytöt tarvitsevat silittelyä ja varovaista käsittelyä. Toki molemmissa on poikkeuksia ja tilanteita, joissa se ei ole ihan noin, mutta keskimäärin kuitenkin.
Tässä puhutaan nyt vain ainoastaan siitä negatiivisesta käytöksestä mieslaumassa.
Miehet saattavat muuttua hirviöiksi keskenään, jos oikein lietsovat toisiaan huonoon käytökseen. Esim joukkorai sk aa jat jne, jos puhutaan oikein vakavista rikoksistakin, ei ne miehet olisi koskaan yksin tehneet niitä tekoja mitä tekevät miesjoukossa. Tietysti ei tarvitse olla edes mitään vakavaa, niin kyllä se vaan niin on että miesten joukot ovat vastenmielisiä, varmasti miehille itselleenkin, jos niissä on pakko olla. Pillujuttuja ja urheilua, autoja ja uhoa, mitään muuta ei voi olla.
Mies 29v plus 1v miettii kirjoitti:
Hyi helvetti. Toivottavasti et ole tekemisissä nuorten kanssa.
Samaa miettinyt. Mieslaumat ovat usein täynnä uhoa ja kilpailua. Johtuu varmaan pimpsan saamisesta ainakin nuorilla...
N21
Vierailija kirjoitti:
Täähän on sama naisilla. Yksin kivoja mutta porukassa ne ei ole uhoajia vaan tuhoajia, selkään puukottajia, selän takana paskan puhujia, clikkiytyjiä, toisen ulospuolelle jättäviä ja suoraan valehtelevia.
n. 34
Vierailija kirjoitti:
Mitä jos se uhoamisöykkäröinti onkin normaalia ja naisten himmailu tukahduttamista ja patoamista?
Juurikin näin. Tai sitten vaikka sellainen villi ajatus, että voisiko olla, että meistä ihan jokainen käyttäytyy eri tavoilla eri tilanteissa? Työpaikalla ollaan eri tavalla kuin kaveriporukassa ja niin edelleen..
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Täähän on sama naisilla. Yksin kivoja mutta porukassa ne ei ole uhoajia vaan tuhoajia, selkään puukottajia, selän takana paskan puhujia, clikkiytyjiä, toisen ulospuolelle jättäviä ja suoraan valehtelevia.
n. 34
Onko sulla lukemisen ymmärtämisessä vaikeuksia.- Ellet ole kiinnostunut aloituksen aiheesta, voit tehdä oman aloituksen sellasesta aiheesta jonka koet mielenkiintoiseksi.
Ottaapa nyt muutamalla tämän asian myöntäminen koville. Varsinkin naispuolisilla luupäillä.
Itse naisena olen törmännyt tähän toksisuuden käsitykseen viimeisen 5 v.aikana. Jotkut puhuvat energian imemisestä ja myrkyttämisestä. Hei camoon aikuiset! Kyse siitä että ette tule juttuun jonkun hklön kanssa tiettynä elämän ajankohtana. Kuulostaa keskiaikaiselta muiden syyttelyltä, pientä itsekuria uhriutumisessa. Katsokaa minkälaista kielenkäyttöä viljelette.